נטפליקס מתרסקת בנתוני הצפייה מאז החלה המלחמה - כך עולה מנתוני התעבורה ברשת של קבוצת בזק וחברת yes. מדובר בירידה של כ-24% לעומת השבוע שקדם למלחמה. בנוסף, נרשמה ירידה בתנועה גם לתכנים של גוגל.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
נטפליקס. צניחה חופשית
(צילום: shutterstock)

עוד בנושא:

נתוני הצפייה מצביעים על ירידה דרמטית בצריכת תכנים שאינם חדשותיים, לעומת גידול משמעותי בצריכת תוכן חדשותי, שעומדת על 43%.
ריפרש
ברוכים הבאים לטלגרם, חמאס כבר כאן / עם עידן רינג
21:29
למטא (פייסבוק לשעבר), לעומת זאת, נרשמה עלייה של 18% בתעבורת הרשת, ככל הנראה בזכות אפליקציית המסרים המיידיים שלה, וואטסאפ, ולצדה אינסטגרם ופייסבוק. מהניתוח שערכה בזק עולה כי כבר בשעות הראשונות לפרוץ המלחמה נרשמה עלייה מהירה וקיצונית בצריכת תוכן, שקפצה בכ-25%, מ-1.79 טרה ביט לשנייה ל-2.23 טרה ביט לשנייה. מדובר בקפיצה שבדרך כלל נמדדת לאורך שנה שלמה.
בינתיים הודיעה נטפליקס בסוף השבוע על עליית מחירים של שירותיה בארה"ב, בריטניה וצרפת: בארה"ב מחיר חבילת הבסיס עולה מ-10 ל-12 דולר לחודש. חבילת הפרימיום תעלה 23 דולר במקום 20. "ככל שאנו מספקים ערך רב יותר למנויים שלנו, אנו מבקשים מהם מדי פעם לשלם קצת יותר", כתבה נטפליקס לבעלי המניות שלה. לא נמסר על העלאה דומה הצפויה בישראל, שבה עלו המחירים בפעם האחרונה בינואר 2022. לפי דיווחי נטפליקס, לחברה נוספו במהלך החודשים האחרונים 8.76 מיליון מנויים חדשים ברחבי העולם, בעיקר בזכות ההתמודדות המוצלחת שלה עם תופעת שיתוף הסיסמאות, והוזלת דמי המינוי לחבילה הכוללת פרסומות. החל מהחודש הבא נטפליקס גם תאפשר הורדת תכנים בחבילה הכוללת פרסומות.
פורסם לראשונה: 00:00, 22.10.23