מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: רמקול Soundcore Rave PartyCast של אנקר (Anker). מחיר: 749-623 שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
רמקול Soundcore Rave PartyCast של Anker
רמקול Soundcore Rave PartyCast של Anker
רמקול Soundcore Rave PartyCast של Anker
(צילום: יח"צ)
רמקולים אלחוטיים עם סאונד טוב הם כבר דבר מוכר ונפוץ. עם זאת, לא כל רמקול ביתי נחמד יבוא טוב למסיבה בחוץ. באים אנקר עם הרמקול האלחוטי שלהם שממש נועד למסיבות, ואומרים: הנה אחד שיתאים לאירועי החוץ שלכם וגם המחיר שלו סבבה. אז בדקנו.
לרמקול יש שני פיצ'רים מהותיים: עוצמת הנגינה שלו ומשחקי אורות שמופיעים עליו לפי המוזיקה. אודה ואתוודה, קצת קשה לי לקחת ברצינות את עניין האורות. בהיות הרמקול לא עצום, האורות לא מאוד בולטים ולא ממש מכניסים לאוירת מסיבה. מצד שני, בדקתי רק רמקול אחד ולא במסיבת בריכה בחושך מוחלט.
מכיוון שיש לרמקול פיצ'ר נהדר שלא יכולתי לבדוק - לנגן בסנכרון יחד עם עוד אפילו 100 רמקולים מסוגו, לא יכולתי גם לבדוק את הקטע של איך נראית מסיבה כשכמה רמקולים עושים מסיבת אורות משוגעת ביחד. מה שכן, ברגע שמתחברים לאפליקציה, יש המון אופציות למשחקים עם האורות, כולל שינויי צבעים, תפעול הדרך בה האורות זזים, אופציה להיות מין די.ג'יי אורות ואפילו משחקים שמשתמשים באורות כמו אמת או חובה וסובב את הבקבוק.

סאונד טוב ועוצמתי

עוצמת הסאונד של הרייב פארטי קאסט אדירה. יש לו הספק של 80 וואט שמתבטאים בווליום מסיבתי בהחלט. כאשר בחנו פעם אחת את מלוא הווליום יחד עם מלוא הווליום של הטלפון המנגן אליו, הנמכנו מהר כדי שהשכנים לא יכעסו. יש מגוון אפשרויות לחיבור - החל מבלוטות', דרך חיבור ישיר לטלפון ועד חיבור של דיסק און קי, לאנשים שרוצים את הטלפון שלהם חופשי.
כאשר מחברים את הטלפון ישירות הסאונד אפילו טוב יותר. גם איכות הסאונד טובה מאוד, אם כי כאשר הווליום מאוד גבוה איכות הסאונד מעט נפגעת, אבל לא ברמה שממש תחושו. יותר מכך, באפליקציה יש אפשרות לשחק עם הסאונד, כך שאם תרצו להשתמש ברמקול פשוט כרמקול ליד הבריכה בלי להפציץ מסיבה, הוא גם נותן אחלה עבודה.
כדי להיות באמת למסיבות, הרייב קאסט עמיד למים. כדי לא סתם להאמין למה שמספרים לנו, שפכנו עליו מים ממש ולא קרה כלום.
הרמקול מנגן היטב גם בסים וגם טרבל. עם זאת, יש לרמקול כפתור שבלחיצה עליו הבס אמור להיות מאובחן יותר ולא ממש חשתי בהבדל.
השליטה על הרמקול מאפשרת הגברת הווליום, העברת שיר, חיבור בלוטות' ואותו כפתור בס. הכפתורים הם פיזיים אבל שטוחים, מין באמצע בין כפתור מגע לפיזי ומגיבים מצוין. באפליקציה ישנן עוד אפשרויות שליטה רבות, כולל הכנת פלייליסט והוספת אפקטי סאונד כמו סקראץ' או תופים. משום מה, הביקורות אונליין טוענות שהאפליקציה מסובכת. אל תאמינו להן.
הסוללה של העסק עצומה, 20 אלף mAh, מה שמאפשר לו נגינה של 18 שעות אחרי הטענה. זה המון. חוץ מזה ניתן להשתמש בו כמטען לשני טלפונים, אלמנט משמעותי מאוד אם לקחתם אותו ליער.
יש לו ידית נשיאה נוחה והוא שוקל שלושה קילו, לא מאוד כבד אבל לא קלי קלות. כלומר, הוא לא הרמקול שסתם תסחבו איתכם לחברים, יותר הרמקול שיישב בחוץ, או שיישב באוטו לכל פיקניק או מסיבת יער שתבוא.
מבחינת מחיר המחיר שלו הוגן מאוד, פחות מהרמקול הנייד המעוצב שקניתי לבית, והוא אין לו בכלל אורות, אז אין לו במה להשוויץ.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הסצפיפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.