מחסור בכמה מסוגי החלב המיוחדים של תנובה בעקבות ביקוש מוגבר ופחות ימי ייצור: בעקבות השילוב של שבועות, עיד אל פיטר וההסלמה בארץ ומול רצועת עזה - נוצר מחסור בחלב. בחברה טוענים שהסיטו את הייצור לחלב הרגיל, שמחירו מפוקח על-ידי המדינה ועל כן נוצר מחסור במספר סוגי חלב מיוחדים שלפי הערכות יחזרו למקררים תוך כשבועיים.

צרכנים שמו לב שמשקה חלב מיוחד לקפה 3% 800 מ"ל נעלם מהמדפים. זה חלב להקפה בטעם וניל ובתנובה אישרו את המחסור. עוד חסרים: משקה חלב וניל 1% ו-3% 1 ליטר. משקה חלב בטעם אגוזי לוז 800 מ"ל וחלב מלא בטעם של פעם. כל אלה יחזרו לנקודות המכירה תוך כשבועיים, לפי הערכות.
1 צפייה בגלריה
חלב תנובה מחסור
חלב תנובה מחסור
נוצר מחסור זמני בכמה מסוגי החלב
נוצר מחסור גם בחלב דל לקטוז שחסר כרגע בנקודות המכירה, אבל הוא יחזור לשיווק בימים הקרובים והוא לא נכלל בתוך קבוצת החוסרים.
מדובר במשקאות חלב יקרים. בעוד חלב מפוקח 3% 1 ליטר בקרטון נמכר ב-5.94 שקלים מחיר מפוקח וגם למטה מכך (במבצע 2 ב-8.90 שקלים) - משקה חלב מיוחד ומשקה חלב לקפה בטעם אגוזי לוז 800 מ"ל נמכרים ב-7.90-5.90 שקלים – כלומר 9.8-7.3 שקלים לליטר; משקה חלב בטעם וניל נמכר ב-9.50-6 שקלים; חלב מלא בטעם של פעם 1 ליטר נמכר ב-8.30-6 שקלים וכך גם חלב נטול לקטוז. מדובר בפער מחירים של עד 65% לעומת חלב מפוקח בקרטון. חלב בשקית נמכר עוד יותר בזול: 5.17-4 שקלים.
מתנובה נמסר: "על רקע חג השבועות והמצב הביטחוני נוצר ביקוש מוגבר לחלב בשילוב פחות ימי ייצור. על כן החברה החליטה להסיט את הייצור בקווים לטובת חלב רגיל במחיר מפוקח ונוצר מחסור בחלב המיוחד. אנו עושים את מרב המאמצים לחזור לאספקה מלאה שלו בהקדם".