סורבה להיות מיופת כוח בקו המשפחתי משום שלא הוכיחה נישואים: לורי סלם, תושבת אילת בת 54, ניגשה לנקודת שירות של חברת פלאפון בבקשה לקבל ייפוי כוח על הקווים המשפחתיים של העסק לשעבר שהיה שייך לה ולבן זוגה, שאיתו היא חיה מעל 24 שנים ללא נישואים. היא נתקלה בסירוב מצד נציגת השירות משום שהתבקשה להציג מסמכים שיוכיחו כי היא ובן זוגה נשואים.
"הגעתי לנקודת שירות של פלאפון כי שלחו לנו הודעה שהחבילה נגמרה וצריך לעדכן אותה", מספרת סלם בשיחה עם ynet. "החשבון על שם העסק לשעבר שלי ושל בעלי ויש לנו ארבעה קווים: לי, לבן זוגי ולשני הילדים. נציגת השירות אמרה לי שאני לא יכולה לעשות שום פעולה כי הקווים לא על שמי אלא על שם בן הזוג שלי. הצעתי לה שתתקשר אליו אך היא לא הסכימה".
2 צפייה בגלריה
פלאפון
פלאפון
סניף פלאפון
סלם חזרה שוב לנקודת השירות עם בן זוגה, והשניים ביצעו את השינויים בחבילה. אולם, כשביקשו לעדכן את סלם כמיופת כוח בקווים, כדי שלא תצטרך להטריח את בן זוגה בכל פעם - הם נענו בשלילה: "נציגת השירות ביקשה לקבל צילום תעודת זהות כדי לראות שאנחנו נשואים. אמרתי לה 'מה זאת אומרת? אתם הרבנות? אנחנו חיים כבר 24 שנים ביחד, יש לנו שני ילדים ובית משותף'. אבל היא לא נענתה לבקשתנו".
"קשה לי להאמין שזו דרישה שהיא חובה", אומרת סלם. "אנחנו שנים עם חשבון בנק משותף ואף אחד לא אמר לנו להוכיח שאנחנו נשואים. מבחינת החוק, אנחנו ידועים בציבור כי אנחנו מתגוררים ביחד. אם אני צריכה מחר ללכת לבית משפט, אין לי ספק שאנחנו ידועים בציבור. ממש מרתיח". סלם אומרת כי היא לא מתכננת להתחתן ברבנות משום ש"אני אתאיסטית ולא רואה בכך שום צורך".
2 צפייה בגלריה
לורי סלם
לורי סלם
לורי סלם: "זו חדירה לפרטיות"
לטענתה, בעל החשבון הוא זה שרשאי להחליט מי יהיה שותף בקווים ולא החברה. "אם בעל החשבון מסכים שפלוני ואלמוני יהיה שותף בחשבון, זה עניין שלו ולא של החברה. זו חדירה לפרטיות, שיפסיקו לחטט לאנשים בחיים". סלם טוענת כי מדובר באי צדק, ואומרת כי "זו חוצפה שמתערבים לי בחיים. אם הנציגה הייתה אומרת שאביא לה אישור מעורך דין שאנחנו שותפים בעסק, אני יכולה להבין, אבל להביא אישור שאני נשואה זה חוסר היגיון מוחלט ואני לא יכולה לקבל את זה. זה הרגיז אותי וכעסתי אבל אני מאוד בטוחה בדרך שלי. אני מתכוונת לעזוב אותם כי זה לא מקובל עליי", סיכמה.
מחברת פלאפון נמסר בתגובה: "אנחנו מתנצלים בפני הלקוחה, הנהלים יעודכנו ויחודדו אל מול הנציגים".