מכירת הכרטיסים לפסטיגל החלה, והשנה באווירת הקורונה - במחיר של החל מ-4 שקלים לכרטיס. בשל מגבלות הקורונה, הצפייה ב-"פסטיגל MY" אינה מתקיימת בישיבה באולם המופע אלא מתבצעת אונליין מהבית. כלומר, כרטיס הכניסה למופע הוא למעשה קוד שניתן לכל רוכש ומאפשר לו להתחבר לממשק ולצפות בפסטיגל מרחוק.
ב-20 באוקטובר תתאפשר הצצה חינמית לממשק ולכוכבים שיופיעו השנה. החל מה-8 בנובמבר, במשך 40 ימים, תתקיים מדי יום פעילות וירטואלית. בתום 40 הימים, ישודר מופע גדול בלייב סטרימינג. יש לציין כי כמות הקודים מוגבלת ב-250 אלף וכל קוד הוא יוזר למשתמש במכשיר אחד.
1 צפייה בגלריה
פסטיגל MY
פסטיגל MY
יש גם ב-4 שקלים. פסטיגל MY
(.)
בנוסף לצפייה במופע, תתקיים גם פעילות אונליין שיוצרת אינטראקציה עם הצופה. למשל, הצופה יוכל לבחור את המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל, להיות חלק פעיל מהעלילה ואף להשפיע עליה באמצעות בחירת "מסלולי מופע". הקוד מאפשר חיבור של הצופה לאזור אישי בפסטיגל, כאשר בכל יום ייחשפו תכנים מותאמים לצופה, שיוכל לייצר אינטראקציה, לשאול, להשיב ולעזור לאומן.

כמה עולה כרטיס?

השנה אין לחץ למהר לרכוש כרטיסים מחשש שיאזלו המקומות הטובים מאחר והצפייה היה מהבית, ואין צורך ביותר מקוד כניסה אחד כי כולם יכולים לצפות ביחד. שלא כמו באולם שצריך היה לרכוש כרטיס לכל ילד וגם להורה. לאחר הרכישה, יתקבל קוד במסרון (SMS), באמצעותו ניתן יהיה להיכנס לאתר הפסטיגל ולהתחיל בפעילות אינטראקטיבית מותאמת לצופים, במשך 40 יום, עד לאירוע הפסטיגל.
המחיר הרגיל לצופה עומד על 69 שקל לכרטיס (באתר https://2207.kupat.co.il/show/pestigal או בכוכבית 2277), אך מועדוני הטבות וכרטיסי אשראי שונים מציעים כרטיסים במחירים מוזלים:
קרנות השוטרים - כרטיס ב-5 שקלים (עד 5 כרטיסים למשפחה).
ארגון "ביחד בשבילך", מועדון הצרכנות של חברי ההסתדרות - כרטיס ב-5 שקלים למחזיקי כרטיס האשראי של המועדון, וב-15 שקלים למי שאינו מחזיק בכרטיס האשראי של המועדון (עד 4 כרטיסים במחיר זה וכל קוד נוסף ב-30 שקל). לינק להטבה באתר המועדון: https://bit.ly/33U9DZg.
חברי מועדון אשמורת ולחברי ארגון המורים - כרטיס ב-5 שקלים.
חברי מועדון "חבר" - כרטיס ב-4 שקלים (עד 2 כרטיסים למשפחה).
חברי מועדון "שלך" - כרטיס ב-5 שקלים.
חברי מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות הכללית החדשה - כרטיס ב-5 שקלים.
חברי מועדון לקוחות שופרסל - החל מ-25 באוקטובר מי שרוכש ממוצרי המותג הפרטי במעל 50 שקל, יכול ליהנות משובר לרכישת קוד להשתתפות בפסטיגל ב-13 שקל במקום 69 שקל, עד שמונה קודים ללקוח בהנחה.