רשת האופנה רזילי נסגרת אחרי 25 שנים. הרשת מונה 10 סניפים בקניונים, ברמת אביב, גרנד קניון חיפה, קניון עיר ימים בנתניה, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון רננים ברעננה, קניון קריית אונו, קניון שרונים, שבעת הכוכבים בהרצליה, וקניון רחובות וסניף LITTLE רזילי לבגדי ילדים בקניון רמת אביב.
רזילי הוקמה על ידי אורית ויאיר רזילי. הרשת מכרה בגדי מעצבים מהארץ ומהעולם ומכרה גם תכשיטים ואביזרי אופנה לצד פריטי הלבוש. לאחר משבר הקורונה הרשת לא נפתחה מחדש. בקניונים אומרים כי אין לרזילי חובות וסבורים כי נסגרה בשל אילוצים אישיים, וללא קשר למשבר הקורונה. בכירים בקניונים אף אמרו על יאיר רזילי כי הוא "שוכר מדהים. אין לו שקל חובות".

1 צפייה בגלריה
סניף של רשת רזילי בקניון שבעת הכוכבים הרצליה
סניף של רשת רזילי בקניון שבעת הכוכבים הרצליה
סניף של רשת רזילי בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

לדברי מנכ"ל של אחד הקניונים, "הוא שוכר ותיק מאוד. שמעתי בימים האחרונים משוכרים שהתקשרו אלי, שהוא לא יפתח את החנויות. ברשת עוד לא אמרו לי שום דבר אבל הם לא פתחו את החנויות באף קניון. הוא שילם שכר דירה עד היום האחרון ועומד בכל המחויבויות שלו. החנות אפילו עומדת מוארת בקניון. לא הרגשתי משהו לפני הקורונה".
בנוגע לניהול הרשת אמרו בקניונים כי "הפדיונות היו עולים ויורדים בחילופי מנהלי רשת, אבל לא משהו חריג. היו להם ימים טובים יותר וטובים פחות אבל לא משהו שהעיד על סגירה צפויה".
מרזילי לא התקבלה תגובה.