שף אייל שני יפתח שני סניפים של רשת הפיתות "מזנון" בסינגפור, כך נודע לממון ול-ynet. מקורבים לשף טוענים שהדבר עדיין לא סגור, אבל החברה פירסמה מודעות דרושים בלינקדאין שלפיהן היא מחפשת קופאים וכמה סוגי עובדי מטבח וטבחים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בתל אביב יש שלושה סניפים של הרשת ולאחרונה פורסם ששמונה סניפים ייפתחו מחוץ לתל אביב. לרשת יש גם סניפים בפריז, בניו יורק, בווינה ובמלבורן. שני מפעיל בניו יורק גם את "הסלון" ואת הבר הצמוד אליו NORTH, שם הוא מוכר את "העגבנייה היקרה בעולם", כלשונו של מבקר האוכל של "הניו יורק פוסט", ששילם 24 דולר על עגבנייה בשמן זית ומלח, חתוכה לשמונה פלחים.
2 צפייה בגלריה
אייל שני
אייל שני
אייל שני
(צילום: יובל חן)
שני זכה לקיתונות של ביקורות בטענה שמוכר ירקות מבושלים ביוקר, אך אחת המנות הפופולריות ביותר ברשת היא כרובית שלמה צלויה בתנור (36 שקל). במזנון יש בעיקר מנות בפיתות, למשל מינוט סטייק (52 שקל), קבב (46 שקל) וכרובית (34 שקל), והירקות מכונים בתפריט "חיות שדה שלמות".
המחירים לא נמוכים, אך הפופולריות בנסיקה. ב-2019 נבחרה מזנון על ידי מבקרי סוכנות הידיעות "בלומברג" במקום הראשון בין 12 המקומות הטובים ביותר בניו יורק לארוחת צהריים לא רשמית, והמגזין "ניו יורק" בחר בכריך "הלבן" שלה כאחד הכריכים הצמחוניים הטובים בעיר.
2 צפייה בגלריה
המזנון אייל שני
המזנון אייל שני
המזנון אייל שני
(צילום: תיקי גולן)
את מזנון מפעיל שני בארץ ובחו"ל עם המסעדן ובמאי הפרסומות שחר סגל, ויחד הם חברים באחת מקבוצות המסעדנות החזקות בישראל, שכוללת גם את צפון אברקסס, רומנו, פורט סעיד, מלכה ותדר (חלקן יחד עם צח בר, שלומי זידאן, איתי וולטר דראי ודרור שר). לפי פרסומים, השניים היו אמורים לפתוח סניף נוסף של מזנון בניו יורק ומסעדה נוספת בברוקלין, אך לא ברור איך הקורונה תשפיע על הפתיחה.
סינגפור חזרה לשגרת "new normal" מסוף יוני. הכל פתוח כולל מסעדות וברים, אבל יש הגבלה במסעדות: עד חמישה אנשים לשולחן. יש חובה לעטות מסכות בכל עת למעט בעת אכילה ופעילות גופנית, והאזרחים נדרשים לסרוק ברקוד ביציאה או בכניסה לכל מקום.