קים קרדשיאן הצטרפה למלחמה נגד הקורונה - והשיקה קולקציית מסיכות פנים מעוצבות. הקולקציה היא חלק ממותג המחטבים שהקימה בשנה שעברה, Skims, וכוללת מסיכות לא רפואיות שנועדו לשימוש יומיומי. בדומה למחטבים, מדובר במסכות ללא תפרים, והן מוגדרות גם כנושמות ומתרחבות.
כוכבת הריאליטי השיקה את המסכות ביום שבת בחמישה גוונים: חול, חימר, Sienna (חום – צהבהב), קקאו ואוניקס, והמחירים מתחילים משמונה דולר. אולם, תוך שעות ספורות לאחר ההשקה הרשמית הודיעה קרדשיאן בחשבון הטוויטר שלה כי אזלו המוצרים.
1 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)
"לצערי מסיכות הפנים שלנו אזלו היום, אבל אנחנו עובדים עם השותף המקומי שלנו בלוס אנג'לס לייצר עוד במהירות האפשרית", כתבה ל-64 מיליון העוקבים שלה.
בנוסף, קרדשיאן הודיעה כי Skims תתרום 10,000 מסיכות לכמה ארגוני צדקה. כמו כן, מהחברה נמסר כי היא תומכת באנשים שנפגעו מהקורונה ומספקת מוצרי יסוד למשפחות בסיכון ולמשפחות נזקקות באמצעות תרומה בגובה מיליון דולר, שתחולק בין ארגוני הצדקה.
מותג המחטבים של קרדשיאן הושק בשנה שעברה ומיד גרר ביקורת, משום שבמקור קראה לו קימונו – החלטה שעוררה את זעמם של היפנים, שטענו שמדובר בזלזול במסורת. כתוצאה מכך, ויתרה בסופו של דבר קרדשיאן על השם והחליפה ל-Skims.