בתי הקולנוע של yes פלאנט, שיפתחו את שעריהם ביום חמישי (27.5.21) אחרי 14 חודשים שבהם היו סגורים לקהל, אומרים שעל אף ההפסדים שספגו - הם "לא מתכוונים להעלות מחירים". ליעד קרינברג, סמנכ"לית השיווק של yes פלאנט, אמרה את הדברים היום (ראשון) באולפן ynet, וציינה כי "החברה לא מתכוונת להעלות מחירים כי אנחנו רוצים לראות את הקהל שלנו חוזר לבתי הקולנוע. אני מקווה מאוד שלא נזדקק להעלות מחירים בהמשך אבל זה ממש לא על הפרק כרגע".
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
רשתות בתי הקולנוע סינמה סיטי, לב, הוט סינמה וגם yes פלאנט כאמור, הודיעו לעובדיהן בסוף השבוע שעבר כי בכוונתן לפתוח את בתי הקולנוע ביום חמישי. זאת למרות שעדיין חל איסור להכניס לאולם יותר מ-50 איש לא מחוסנים. כלומר, קהל יעד חשוב: ילדים, עדיין לא יוכל למלא את האולמות.
1 צפייה בגלריה
yes פלאנט בבאר שבע
yes פלאנט בבאר שבע
yes פלאנט בבאר שבע
"במתווה המקורי שהציעו לא איפשרו בכלל להכניס אנשים שהם לא בתו ירוק, ומן הסתם זה פסל את כל אוכלוסיית הילדים והנוער שהיא אוכלוסייה מאוד מאוד גדולה של בתי הקולנוע", מסבירה קרינברג. "אנחנו כל הזמן מאוד רצינו לפתוח וחיכינו לזה בציפייה ובהתרגשות. מה שעיכב את הפתיחה בעצם זה שההחלטה הראשונה הייתה שבתי הקולנוע יפעלו תחת תו ירוק בלבד, וזה היה לנו מאוד בעייתי בגלל קהל הילדים והנוער.
"לשמחתנו, הצלחנו להגיע להבנות וכרגע זה הולך לעבוד בצורה כזו שחלק מאולמות הקולנוע יופעלו תחת התו הירוק, חלק מאולמות הקולנוע יופעלו תחת התו הסגול וככה כל לקוח יוכל לבחור את ההקרנה שמתאימה לו ולהיכנס אליה". לדבריה, "בתי הקולנוע שלנו נפתחים בצורה מלאה מחיפה שבצפון עד באר שבע שבדרום החל מיום חמישי, ומכירת הכרטיסים תתאפשר באתר ממש בקרוב".
-ומה עם סרטים, יש? "בהחלט יש. אל תשכח שישראל היא אחת המדינות היחידות בעולם שהייתה סגורה ברציפות 14 חודשים, בזמן שבעולם יצאו סרטים, ואנחנו עכשיו הולכים להציג אותם. לדוגמה וונדר וומן 1984 (Woner Woman 1984) וטנט (Tenet). אנחנו נוציא גם סרטים חדשים, לדוגמה את נשמה (Soul) זוכה האוסקר, הסרט ארץ נוודים (Nomadland) זוכה האוסקר. הרבה מאוד סרטים חדשים וחזקים מחכים להגיע אלינו לישראל".
-ומה בנוגע לסרטים לילדים? "אז יש לנו את נשמה שזה הסרט החדש של דיסני-פיקסאר, שהוא יוקרן כמובן גם בעברית וגם באנגלית. יש לנו את טרולים (מסביב לעולם/Trolls World Tour) שזה גם סרט שהיה צריך לצאת כבר שנה שעברה ולא יצא בארץ, והוא גם מתאים לילדים ולכל המשפחה. שבוע הבא יוצא גודזילה נגד קונג (Godzilla Vs Kong) ועוד ועוד בהמשך".
אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי, אמר ל-ynet בסוף השבוע כי הוא עדיין לא החליט אם להעלות מחירים, וכי כעת "חסרים 60% עובדים, לכן אנחנו פותחים לאט. כשייגמר החל"ת בסוף החודש אני מאמין שיחזרו כל העובדים".