טיק טוק מגייסת: אפליקציית הליפסינג המוזיקלית, הפופולרית בעיקר בקרב ילדים ובני נוער ונמצאת בבעלות חברת הטכנולוגיה הסינית בייטדאנס, מאיצה את ההתפתחות שלה בארה"ב - ומעוניינת להגדיל באופן משמעותי את כוח העבודה שלה במדינה. כך מדווח הערב (ו') אתר CNBC.
זאת, למרות האיום בחרם שהשמיע לאחרונה מזכיר המדינה מייק פומפיאו נגד האפליקציה, על רקע החשש כי היא מנוצלת כדי לרגל אחר משתמשים במערב. השבוע הודיעה טיק טוק כי היא מתכוונת להעסיק 10,000 עובדים נוספים בארה"ב בשלוש השנים הבאות. משרדיה בארה"ב ממוקמים כיום במאונטיין ויו שבקליפורניה ובניו יורק.
1 צפייה בגלריה
   טיק טוק
   טיק טוק
טיק טוק
(צילום: shutterstock )
האפליקציה, שכבר מעסיקה 1,400 עובדים בארה"ב, גייסה עד היום כמה עשרות עובדים מגוגל ומפייסבוק, כולל כמה מנהלים בכירים. טיק טוק ופייסבוק סירבו להגיב לידיעה. ברחבי העולם מעסיקים טיק טוק 172 עובדים שהועסקו בעבר בגוגל ו-165 עובדים לשעבר בפייסבוק, כך על פי ניתוח שנערך בלינקדאין.
בארה"ב לבדה מעסיקה טיק טוק 79 עובדים שהועסקו בעבר בגוגל ומספר זהה של עובדים שהועסקו בעבר בפייסבוק. חלקם עזבו את גוגל ופייסבוק לפני שנים, אולם רבים מהם עזבו לאחרונה את חברות עמק הסיליקון כדי להצטרף לטיק טוק שהפכה לפופולרית מאוד בשנה האחרונה. גוגל לא השיבה מיד לבקשת התגובה של CNBC.