התקדמות לקראת ההשקה בישראל של רשת הכריכים, הקפה והמאפים מבריטניה: דני סולטן, סמנכ"ל התפעול הפורש של סבן אילבן, ימונה לתפקיד מנכ"ל רשת פראט א מנג'ר בישראל. ההשקה צפויה בעוד מספר חודשים בתל אביב, וסולטן אמור להקים כעת את מטה החברה ואת התשתית להפעלתה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
הראל ויזל, PRET
הראל ויזל, PRET
הראל ויזל, PRET
(צילומים: דימה טליאנסקי, AP)
באפריל דיווחה קבוצת פוקס על קבלת הזיכיון הבלעדי לישראל להקמת והפעלת רשת בתי הקפה הבינלאומית יחד עם חברת ירזין-סלע שמוביל המסעדן יורם ירזין אחיו ארי ושותפם יובל סלע.
מדובר בכניסה ראשונה של הראל ויזל, בעל השליטה בפוקס, לעסקי המזון, כשהמטרה היא לפזר סיכונים ולהוריד את התלות בעסקי אופנה. במקביל צפויה השקה של זיכיון נוסף שקיבל עם שותפיו להפעלת שייק שאק - רשת ההמבורגרים ממנהטן שהסניפים הראשונים שלה יהיו בתל אביב.
הקבוצה התחייבה להשקיע כ-36 מיליון שקל בהקמת רשת פראט א מנג'ר, שאמורה לכלול 40 סניפים ברחבי הארץ. סולטן מגיע לתפקיד עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בענף ההסעדה ושימש בעבר כמנהל התפעול של רשת 'ארקפה', סמנכ"ל רשת 'קפה לנדוור' וסמנכ"ל הרשת של מסעדות 'מוזס'. כאמור בימים אלו הוא פורש מתפקידו בסבן אילבן במקביל לפרישתו של מנכ"ל סבן אילבן אבינעם בן מוחה.
הרשת הבריטית מתמחה בקפה איכותי אורגני ומזון טרי (סנדוויצ'ים בעיקר) מוכן במקום, ומונה מעל ל-600 סניפים בלמעלה מעשר מדינות שונות ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה. PRET נוסדה בשנת 1986 בלונדון, שם ממוקמים משרדיה הראשיים. היא מעסיקה למעלה מ-13 אלף עובדים ברחבי העולם.