סנפרוסט הודיעה הערב על ריקול (איסוף יזום) של שעועית ירוקה עדינה שלמה מוקפאת בד"ץ בעקבות "הימצאות גוף זר" בשקית בודדת. היא לא הודיעה בהודעתה שהגוף הזר הוא עכבר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר במוצר בכשרות בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף, שתוקפו פג ב-2024. סנפרוסט היא חברה בבעלות תנובה ומוכרת ירקות קפואים במחירים הגבוהים בקטגוריה.
1 צפייה בגלריה
שעועית ירוקה עדינה שלמה של סנפרוסט
שעועית ירוקה עדינה שלמה של סנפרוסט
שעועית ירוקה עדינה שלמה של סנפרוסט
הגורם לריקול הוא סרטון שפרסמה צרכנית ברשתות החברתיות. היא כתבה: "אני פותחת היום חבילה של שעועית קפואה של סאנפרוסט לבשל לילדים. רואה גוש של שעועית קפואה, מפוררת אותו ביד, מרגיש לי מוזר. בודקת מקרוב ומגלה שפם, למרבה הזעזוע אני מוצאת ביד שלי ראש של עכבר קפוא. תבדקו, אולי הרגליים והזנב אצלכם בחבילה במקפיא?"
לפי סנפרוסט, למרות שמדובר באריזה אחת, המוצרים נאספים כעת מנקודות המכירה. צרכנים שקנו את המוצר מתבקשים לא לצרוך אותו ויכולים לקבל קופון תמורתו.
האיסוף נעשה לגבי שעועית ירוקה עדינה שלמה מוקפאת 600 גר בד"צ בית יוסף ברקוד 7290000104836 תאריכים אחרונים לשימוש 7,10 ו-11 במרס 2024, 10 באפריל 2024, 7 באוגוסט ו-28 בנובמבר 2024.
מהחברה נמסר כי: "סנפרוסט פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום עמו, ואוספת את המוצרים מנקודות המכירה. אנו מבקשים מכל מי שמחזיק בשקיות של המוצרים הנ"ל בתאריכים, בברקודים ובטווח השעות הייצור הנ"ל להימנע מצריכתם, ולפנות לשירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1800282844 לצורך קבלת שוברי זיכוי.
"כל מוצרי החברה עוברים בדיקות איכות קפדניות. מדובר במקרה שאינו שכיח ואינו מאפיין את מוצרי החברה. כל שאר המוצרים שאינם בתאריכים אלו ובטווח השעות המצוין - בטוחים לשימוש ולצריכה. אנו מתנצלים על התקלה ונמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו".