חברת שטראוס מחזירה את חטיף רבע לשבע הקלאסי למדפים, אחרי שכבר השיקה גרסאות חדשות תחת המותג כדי להחיות אותו, אך אלה היו נטולות שוקולד.
הפעם המותג המקורי חוזר עם ציפוי שוקולד כמו במקור, רק לא מתוצרת עלית. את הוופל מייצר מפעל הגביע ואת ציפוי השוקולד של עלית החליפו החברות הישראליות פוליבה ואינטרגטה, שייצרו את הציפוי באופן זמני. אין שינוי בכשרות המוצר ובאלרגנים, במשקל (160 גרם) ולא אמור להיות גם שינוי במחיר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
רבע לשבע
רבע לשבע
רבע לשבע
(צילום: יח"צ)
כרגע מדובר במארז גלילי הוופל הפריך בציפוי שוקולד ובמילוי קרם אגוזים. החברה שיווקה גם גרסאות שונות של המוצר שכללו שוקולד מריר ולבן. אלה עדיין לא חוזרות למדף.
בכך שטראוס ממשיכה לייצר מותגים שלה במפעלים אחרים, כדי להחזיר לצרכנים מותגים שנעלמו מאז מאי מהמדפים בעקבות ריקול הסלמונלה וסגירת מפעלי השוקולד והממתקים של עלית.
עוד קודם לכן כאמור, שיווקה שטראוס גרסאות חדשות של מוצרי רבע לשבע שכבר נמצאות על המדף: רבע לשבע סינמון רול, רבע לשבע מרשמלו, רבע לשבע שחור לבן ורבע לשבע פופקורן, שלראשונה אינם כוללים שוקולד.
לאחרונה נודע ל-ynet שהחברה תייצר שוקולד פרה מריר במפעל בארי קאליבו בגרמניה. מקור היציקה: בצרפת. בהמשך השוקולד יחזור לייצור בארץ, אם כי בשוק מעריכים שמפעל השוקולד ומפעל הממתקים של החברה יחזרו לפעילות רק באוגוסט.
מנתוני סטורנקסט עולה כי שווי שוק עוגיות הפרימיום בישראל מוערך בכ-470 מיליון שקל בשנה וצומח בממוצע בכ-2.3% מדי שנה. המותג רבע לשבע מהווה כ-10.6% מכלל השוק, ומובילות בו עוגיות אוריאו ואחריהן עוגיות מלבה.
שירי בירמן-כהן, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים של שטראוס מסרה: "ממש בקרוב נחזור עם מוצרים נוספים וחדשים".