אל תקנו פסק זמן נשנושים, טורטית נשנושים וכיף כף נשנושים, באריזות 130 גרם ו-55 גרם. כך מבקשת הערב (יום ד') חברת שטראוס מצרכניה.
המוצרים, שמצופים שוקולד חלב של עלית, הגיעו ביומיים האחרונים לנקודות המכירה בטעות, שכן אלה מוצרים שנכללו בריקול הסלמונלה של חברת שטראוס. לא ברור מדוע לא הושמדו עדיין.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
המוצרים שהופצו
המוצרים שהופצו
המוצרים שהופצו
לפי החברה, המוצרים שהוחזרו מהריקול הושמדו. נותרו בחזקתה מוצרים שאוחסנו במחסן ונשארו שם עבור בדיקות. לאחרונה נעשה תהליך של מיון ובטעות בשיקול הדעת המוצרים שוחררו למכירה למרות שהיו חסומים.
רוב המוצרים הגיעו רק היום לרשתות השיווק ולנקודות מכירה נוספות וחלקם עוד לא עלו למדפים. כך או כך נראה שלא נפתרה בעיית הניהול במפעלים שהיו במוקד זיהום הסלמונלה בחברה. מפעל השוקולד ומפעל הממתקים נסגרו במאי ועדיין לא חזרו לפעילות סדירה מאז.
תוקפם של המוצרים שחדרו לשוק פג בין ספטמבר לדצמבר 2022. לפי החברה, נמכרו לצרכנים כ-30 יחידות בלבד והמוצרים נאספים מהמדפים.
משטראוס נמסר: "בעקבות טעות אנוש בסיום תהליך השמדת מוצרי הריקול הופצה ביומיים האחרונים לנקודות מכירה בודדות כמות מצומצמת של עוגיות וופל עלית. החברה פועלת בשעה זאת להוריד את המוצרים מהמדפים. מי שרכש מוצרים אלו מתבקש שלא לצרוך אותם ומוזמן לפנות למוקד שירות הצרכנים של שטראוס למספר *6860. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על הטעות. כל שאר ממתקי עלית שנמצאים על המדפים בטוחים לצריכה".