ענקית הסלולר T-Mobile הודיעה אמש (רביעי) כי תרכוש את קאאנה (Ka'ena), הבעלים של מינט מובייל, תמורת סכום של עד כ-1.35 מיליארד דולר. בכך, השחקן המפורסם ריאן ריינולדס ("דד-פול"), אשר מחזיק בכ-25% ממניות מינט מובייל ואף משמש כפרזנטור של הרשת, צפוי להרוויח מהעסקה למעלה מ-300 מיליון דולר במניות ובמזומן.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
מינט מובייל היא ספקית סלולר וירטואלית (ללא חנויות פיזיות) בארה"ב, המתמקדת בשירותי pay-as-you-go המאפשרים למשתמשים לשלם בהתאם לשימוש שלהם בפועל, ובכך לצמצם הוצאות.
1 צפייה בגלריה
ריאן ריינולדס
ריאן ריינולדס
ריאן ריינולדס
(צילום: gettyimages)
לפי העסקה, התשלום יורכב מרכיב מזומן של 39% והשאר יהיה במניות של T-Mobile, כאשר המחיר הסופי צפוי להיקבע בהמשך השנה עם השלמת העסקה.
הרשת הצעירה ידועה במאמצי הפרסום היחודיים שלה, אשר פעמים רבות ריינולדס עצמו מכבב בהם. כך למשל, עם פרוץ משבר הקורונה בשנת 2020, ריינולדס השאיר הודעה קולית למשתמשי הרשת, בה מסר כי הרשת מעניקה להם גלישה באינטרנט ללא הגבלה.
תיק ההשקעות של ריינולדס כולל גם את קבוצת הכדורגל הבריטית רקסהאם ואת יצרנית הג'ין אוויאיישן אמריקן ג'ין, אשר נמכה בשנת 2020 לידאג'יו תמורת 610 מיליון דולר. הנתח שהיה לריינולדס באוויאיישן אינו ידוע, אך לפי הערכות קיבל בעסקה כ-100 מיליון דולר.