רשת ההמבורגרים האמריקנית שייק שאק מגיעה סופית לישראל. כפי שנחשף ב-ynet, הרשת חתמה הסכם עם הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות, להקמה והפעלה של הרשת בישראל. זאת לאחר שבתחילת החודש דיווחה השותפות ויזל-סלע על חתימה להבאת רשת הכריכים והקפה Pret a Manger (המכונה גם PRET) לארץ. בכך יכנס ויזל לראשונה לעסקי המזון שנועדו להפחית את תלותו בענף האופנה.
עד כה סרבו השותפים לומר האם שייק שאק תהיה כשרה, אך ל-ynet נודע כי הסניפים בתל אביב לא יהיו כשרים ויהיו פתוחים בשבת. הרשת צפויה לפתוח את הסניף הראשון שלה בישראל במתחם שרונה בתל אביב במהלך שנת 2024.
1 צפייה בגלריה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק ב ניו יורק אילוסטרציה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק ב ניו יורק אילוסטרציה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק בניו יורק
(צילום: shutterstock)
מהשותפות נמסר: "הרשת תפעל בישראל עם התאמה לקהל הישראלי ע"י יצירת שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים. התפריט יכלול את מנת הדגל של הרשת, ה-ShackBurger, בנוסף לצ'יפס הקלאסי, השייקים הידועים, בירה, יין, קינוחי גלידה ועוד".
מייקל קארק, מנהל הרישוי הגלובלי הראשי של שייק שאק, מסר כי: "מהרגע הראשון, נדהמנו מהתשוקה המדהימה של ויזל וירזין-סלע לשייק שאק ומהמומחיות שלהם בהפעלת מותגים גלובליים. כבר זמן רב שאנו מתפעלים מתרבות האוכל העשירה והמגוונת של ישראל, ומאוד מתרגשים להגיע לתל אביב, כשהשאיפה היא לפתוח כ-15 סניפים ברחבי ישראל עד 2033".
הראל ויזל מסר: "שייק שאק היא בשורה גדולה לצרכנים בארץ אשר יוכלו ליהנות מאחת מרשתות המזון האהובות בעולם. שיתוף הפעולה עם קבוצת ירזין-סלע, המתמקצעת במסעדות ושירותי הסעדה, יאפשר לנו ליצור חווית שייק שאק מקומית בלתי נשכחת ואין לי ספק כי הישראלים יתאהבו במהרה".
יובל סלע, יו"ר קבוצת ירזין-סלע: "אני נרגש להודיע על חתימת ההסכם לקבלת הזיכיון לשייק שאק בישראל, זהו ציון דרך מרגש עבור הקבוצה ואנו מצפים לחלוק את חוויית שייק שאק עם הקהל הישראלי".
שייק שאק נוסדה על ידי דני מאייר בשנת 2004, כשהחל למכור נקניקיות במדיסון סקוור פארק בניו יורק ומאז החברה התרחבה ליותר מ-430 מקומות ברחבי העולם.