וולט מייקרת את שירות המשלוחים שלה. כל מי שנכנס היום לאפליקציה נתקל בחלון הפתיחה בהודעה של החברה כי היא מוסיפה דמי תפעול של שני שקלים על כל הזמנה, למעט הזמנות של מעל 250 שקלים או באיסוף עצמי.
לשון ההודעה: "רצינו לעדכן שהחל מה-17 במאי יתווספו דמי תפעול על סך שני שקלים לכל הזמנה. דמי התפעול נועדו לפיתוח המוצר הטכנולוגי והאופרטיבי שלנו כדי שנוכל להמשיך ולשדרג את חוויית השימוש שלך בוולט. העלויות המושקעות במאמצים אלו גדלו והתייקרו גלובלית. דמי התפעול קיימים גם בשאר המדינות בהן וולט פועלת".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
שליח של וולט
שליח של וולט
שליח של וולט
(אוראל כהן)
2 צפייה בגלריה
ההודעה שקיבל כל מי שפתח את האפליקציה היום
ההודעה שקיבל כל מי שפתח את האפליקציה היום
ההודעה שקיבל כל מי שפתח את האפליקציה היום
(צילום מסך)
כאמור, דמי התפעול החדשים קיימים גם בשאר המדינות בהן פועלת החברה. בין היתר, בפינלנד משלמים הלקוחות 80 סנט, בגרמניה ובארה"ב 60 סנט ובהונגריה 30 סנט.
לאחרונה עלה שמה של וולט שוב לכותרות, מכיוון שנאלצה לשלם 8.5 מיליון שקלים לקופת המדינה לאחר שנמצא על ידי רשות התחרות כי קידמה בתצוגה באפליקציה שלה את קטגוריית "רק בוולט", מסעדות שעבדו בבלעדיות עם שירות המשלוחים שלה, ולא גם עם של המתחרות.
שליחי וולט עובדים כעצמאים, וביוני הקרוב ידון בית הדין הארצי לעבודה בערעורה של וולט על התביעה הייצוגית שדרשה להכיר ביחסיה עם השליחים כיחסי עבודה ולשלם להם שכר מינימום וזכויות סוציאליות. לאחרונה שינתה החברה את השכר לשליחים והעבירה אותם לתמחור נסיעה דינמי, שכולל מספר מרכיבים ולא רק מרחק אווירי של היעד, שינוי שחלק מהשליחים טוענים שלמעשה פועל לרעתם.