צרכני מטרנה שוב יסבלו ממחסור במוצרים בגלל תקלה - המפעל הושבת לחלוטין ונכון לעכשיו אין צפי לתיקון התקלה. לפי אסם נסטלה, יצרנית מטרנה, המחסור הצפוי במוצרי תחליפי מזון לתינוקות עשוי להימשך מספר שבועות. החברה סובלת ממחסורים כבר מספר שבועות וכעת צפוי מחסור נוסף. מדובר ממוצרים מכל השלבים 1, 2 ו-3. כרגע יש מוצרים על המדפים. יש תינוקות שניזונים רק ממטרנה ומחסור עלול לגרום למעמסה להורים ואולי גם מעבר למתחרים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
לפי הודעה ששלחה החברה היום (ה'), התקלה הטכנית שארעה לאחרונה במערכת הייבוש הובילה ל"חריגה מיקרוביאלית שזוהתה באופן מיידי, המוצרים נחסמו ולא יצאו לשוק", כך נמסר. כלומר, תקלת הייבוש גרמה לכך שההליך לא בוצע כראוי נותרה לחות במוצר והחלה צמיחת חיידקים - זיהום.
1 צפייה בגלריה
מטרנה
מטרנה
מטרנה
(צילום: מירב קריסטל)
"אנו מדגישים כי כל המוצרים בשוק בטוחים לצריכה ועומדים בכל התקנים לייצור מזון תינוקות", מסרו. כמו כן, יתווספו לכך פעולות תחזוקה מתוכננות לשדרוג מערכות הייצור במפעל.
עוד נמסר, כי "מטרנה עושה כל שביכולתה על מנת לשוב ולספק את כלל מוצרי מטרנה בכדי להתגבר על חוסרים אלו ולהבטיח זמינות המוצרים לכלל הלקוחות והצרכנים במהירות האפשרית.איכות המוצרים ורווחת הצרכנים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו.
"המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה זמין עבורכם בטלפון 1-800-32-33-33. מטרנה פועלת בתיאום מלא עם משרד הבריאות. אנו מתנצלים על אי-הנוחות".