לראשונה בישראל ובעולם: אתר מכירות ייעודי למותג נאוטיקה הום (Nautica Home), אתר מוצרי לייף-סטייל לבית. הוא הושק לאחרונה בישראל אחרי שהחברה כבר מוכרת מוצרי הום לאתר הרשמי של נאוטיקה בארה"ב לנקודות מכירה כמו מייסיס והמשביר ולטענת היזמים גם ליוון ולטאיוואן.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"נאוטיקה זה מותג מאוד אהוב בישראל לכן אנחנו חושבים שהאתר יצליח פה מאוד, אבל היעד שלנו הוא בינלאומי בסופו של דבר. למכור לעולם", מסר איתמר מוזס, מנכ"ל רויאל לינן קפיטל.
1 צפייה בגלריה
אתר נאוטיקה הום
אתר נאוטיקה הום
אתר נאוטיקה הום
(צילום מסך)
"בעולם יש ראלף לורן הום ולקוסט הום. אז יש מקום לעוד מותג הום בישראל. אנחנו נותנים ערך מוסף למוצרים כדי שיהיה ברמה גבוהה", הוא הוסיף.
יש פה הרבה מתחרים בתחום המוצרים לבית. "אנחנו מתחרים ברמה אחרת. המגבות למשל הן באיכות לא מוכרת לישראלים. אנו עובדים עם חברות המשלוחים המובילות במשק. אני מאמין שאם השירות גרוע והשליח מאחר או לא מתקשר, כל חוויית הלקוח לא טובה ואז אתה מחפש גם מה לא טוב במוצר שקיבלת. אנחנו שולחים גם מפה למדינות אחרות. כשחברה עולמית בוחרת בצוות הישראלי להיות מובילי החזון להלבשת הבית זו הבעת אמון משמעותית".
הבעלים של נאוטיקה היא חברת ABG (Authentic Brands Group) שמגלגלת 21 מיליארד שקל בשנה ומחזיקה גם בג'וסי קוטור, ניין ווסט, פוראבר21 וברוקס בראדרס. בארה"ב המותג נאוטיקה מגלגל 2 מיליארד דולר בשנה ומחיריו נמוכים ממחירי ישראל. הזכיין של מותג הביגוד נאוטיקה בישראל היא חברת בריל שמחזיקה ב-30 חנויות נאוטיקה ומוכרת את המותג גם לחנויות מולטיברנד כמו המשביר, ובין היתר היא מוכרת את נאוטיקה ב-20 חנויות רשת אימפוריום שבבעלותה ובאתר סחר.
"אנחנו עובדים על שיתוף פעולה עם היבואן הרשמי של הביגוד לתחום הפיג'מות, אבל אין קשר בין הזיכיונות. למרות זאת אנחנו בקשר איתם ושניינו כמובן בקשר עם החברה הבינלאומית", מסביר מוזס. "אם תדע לעשות מותג הום גבוה הוא ייקח גם את הביגוד למעלה. אני מאמין ש-1+1 = 11, לא 2".
תמכרו גם מוצרים שהם לא טקסטיל? כלים לבית או ריהוט? "המוצרים שיוצעו למכירה באתר הם כרגע בעיקר מוצרי טקסטיל - מצעים יוקרתיים, מגבות פרימיום, מגבות חוף ופיג'מות, כשהמחירים נעים בין 200 ל-1,200 שקל. לקראת החגים תתווסף לאתר גם קטגוריית כלי בית. בעתיד נמכור גם סלים ושטיחים ונרחיב עוד את היריעה בהתאם למה שנכון למותג".
תפתחו גם חנויות פיזיות? "החברה מחזיקה כבר למעלה משנתיים בזיכיון לשיווק נאוטיקה הום בישראל וגם בחו"ל. הכוונה היא לפתוח חנויות פיזיות בכל העולם. חנות ראשונה בארץ תיפתח, כך אני מעריך, בעוד שנה".