ויסוצקי, שלפני כחצי שנה הוכרזה כמונופול בשוק התה הירוק ובשוק חליטות הצמחים, הודיעה על העלאת מחירים בקטגוריית החליטות ובטעמי הצ'אי בשיעור של כ-8%. עדכון המחיר לקמעונאים ייכנס לתוקף בחודש מרץ.
סדרת החלטיות הגן הקסום תתייקר ב-8% וסדרת חוויית הצ'אי תתייקר בשיעור של 6.5% עד 8.5%. בנוסף, סדרת שקשוקה זיתא תתייקר ב-9% וסדרת זיתים זיתא ב-6%-12%.
1 צפייה בגלריה
ויסוצקי
ויסוצקי
ויסוצקי
(צילום יח"צ)
לפי החברה, המהלך מגיע "בעקבות עלייה משמעותית במחירי חומרי גלם, אריזה ותשומות ייצור בשנים האחרונות. ויסוצקי תבצע עדכון מחיר באופן אשר מפצה על העליות באופן חלקי בלבד. מוצרי התה הירוק והתה השחור אשר לא התייקרו מאז 2012, יישארו ללא שינוי".
נזכיר, כי ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה אתמול דיון בעליות המחירים בענף מוצרי הצריכה, אבל נציגי חברות המזון לא טרחו להגיע, למעט דיפלומט. בדיון נטען שמחירי חומר הגלם נמצאים בירידה כעת, וכן עלו בקשות להעלות את מספר המוצרים שתחת פיקוח מחירים ולקדם את הצעת החוק לקנוס מי שיעלה מחירים באופן לא מידתי במלחמה. זאת לאחר שבימים האחרונים, בזמן המלחמה, הכריזו מספר חברות, בין היתר, שסטוביץ, יכין בית השיטה וסוגת, על עליות מחירים. אתמול גם שטראוס הודיעה על ייקור רבע ממוצריה.