סולן להקת הרולינג סטונס מיק ג'אגר, ובת הזוג שלו, הרקדנית מלאני המריק, העמידו למכירה את הבית שלהם בפלורידה - ומבקשים תמורתו 3.5 מיליון דולר. כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
בבית, שצופה לאגם, יש ארבעה חדרי שינה ו-5.5 חדרי שירותים. "לא תמיד אתה יכול להשיג את מה שאתה רוצה, אבל הבית הזה הוא בהחלט מה שאתה צריך", היה כתוב במודעה למכירת הבית, ציטוט של חלק מהשיר המפורסם שכתב ג'אגר יחד עם קית' ריצ'רדס ב-1969 - You Can’t Always Get What You Want.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
ביתו של מיק ג'אגר בפלורידה
ביתו של מיק ג'אגר בפלורידה
ביתו של מיק ג'אגר בפלורידה
(צילומים: gettyimages, realtor.com)
ג'אגר וחברתו קנו את הבית, שנמצא באיזור חוות לייקווד, מזרחית לעיר ברדנטון, תמורת קצת יותר מ-1.9 מיליון דולר באוקטובר 2020. הנכס רשום על שם המריק וההחלטה לקנות אותו נבעה בעיקר מהקרבה למשפחה שלה שמתגוררת באיזור. אגב, מחיר הרכישה המקורי של הבית, אחרי שנבנה, עמד על 1.2 מיליון דולר לפני 13 שנים.
השטח הבנוי של הבית הוא 529 מ"ר, ובנוסף לחדרי השינה והשירותים יש בו גם בריכת מים מלוחים מחוממת, שלוש מרפסות, מגדל פעמונים, מוצרי מטבח איכותיים, חלונות שנשלטים באמצעות שלט רחוק וחדר קולנוע מרווח.
לג'אגר בן ה-79 והמריק בת ה-36 יש בן משותף (6). לשניים יש גם דירה בניו יורק, ובמקומות נוספים ברחבי העולם. הזמר והרקדנית, לשעבר בלרינה וכוריאוגרפית בתיאטרון הבלט האמריקני, נמצאים בזוגיות מאז 2014.