רשת סטורי נמצאת לפני חתימה לקבלת זיכיון למכירת מותג בגדי הספורט האמריקני alo yoga. מדובר ברשת אמריקנית שצמחה באונליין והחלה לאחרונה לפתוח חנויות, כשבשנה הקרובה היא תיפתח חנויות באירופה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
סטורי, שבבעלות אורי רייז וגידי פדרמן, מפעילה בישראל 20 סניפים והיא בעלת זיכיונות למותגי האופנה וההנעלה סקוטש אנד סודה, פלדיום, צ'מפיון ומליסה. על המותג הנחשק התחרו גורמים רבים, ביניהם רשת פקטורי. בעבר ניסתה גם קבוצת עזריאלי לקבל את הזיכיון ללא הצלחה.
1 צפייה בגלריה
אורי רייז מנכל ו בעלים חנות סטורי
אורי רייז מנכל ו בעלים חנות סטורי
אורי רייז, בעלי רשת סטורי
(צילום: תומי הרפז)
מוצרי alo yoga נחשבים פופולריים בקרב פאשניסטיות בגלל העיצוב ונמכרו בארץ באתרי אינטרנט כמו סופר-פארם ועוד. בארץ תחום בגדי היוגה צמח בשנה האחרונה: קבוצת פוקס פתחה את רשת אופליין - חברת בת של אמריקן איגל וגם דלתא פתחה לאחרונה רשת חדשה בבעלותה לביגוד ליוגה וחדרי כושר.
במקביל, קרן ההשקעות הפרטית גרין לנטרן חתמה על הסכם לכניסה לשותפות של 50% בסטורי לפי שווי חברה של כ-80 מיליון שקל. זוהי כניסה ראשונה של הקרן שעד כה התמקדה בעיקר במזון, במחלבות גד, בגלידה פלדמן, גילרו יצרנית וופלים וגביעים, בתחום הספורט ובהום פלייס - תחום האופנה. העסקה מחכה לאישור רשות התחרות.