קבוצת בסט וקבוצת מנורה מבטחים נדל"ן דיווחו היום (ב') על הסכם לשותפות עסקית לייזום ופיתוח נכסי נדל"ן. ההסכם מעגן שותפות מלאה בחלקים שווים בין החברות. במסגרת ההסכם, בכוונת החברות להשקיע מאות מיליוני שקלים בתקופה הקרובה במיזמי נדל"ן בישראל.
הסכם המסגרת גובש בהובלתם של רפי ביסקר יו"ר קבוצת בסט, לשעבר יו"ר קבוצת נכסים ובנין ויו"ר קבוצת שופרסל, ועוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, אשר שימש בעבר מנכ"ל החברה הממשלתית דירה להשכיר. בכוונת החברות לקדם פרויקטים מסחריים וכן מיזמי נדל"ן להשכרה ארוכת טווח. את העסקה ליווה עורך דין לוי אמיתי ממשרד גולדפרב לוי.
1 צפייה בגלריה
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן
(צילום: איתמר סיידא)
מנורה מבטחים אינה חברת הביטוח היחידה שנכנסת לתחום הנדל"ן. חברת הביטוח מגדל החלה לאחרונה לקדם פרויקטים, בהם מגדל משרדים שהיא מקימה בצומת עלית ברמת גן. גם חברת הראל הודיעה באחרונה כי תשתף פעולה עם חברת תדהר לצורך קידום מיזמי נדל"ן מניב.
לדברי לוי, "הסכם מסגרת זה יאפשר לקבוצת מנורה להרחיב ולהעמיק את פעילותה בתחום הנדל"ן בישראל ולהעצים את ההשקעות בתחום, וזאת במטרה לגוון את תיק ההשקעות אשר מייצבות ומשביחות את תשואת תיק הנכסים של הקבוצה לטווח הארוך".
אליאס טנוס, מנכ"ל ובעלי קבוצת בסט, הוסיף כי "נקדיש משאבים וחשיבה מעמיקה להעצמת שותפות זו ולרתימת הכוח, המוניטין והניסיון שצברנו לטובת מיזמים חדשים. אני סמוך ובטוח שהניסיון, היכולות והמקצועיות של הצדדים לעסקה יובילו אותנו ליזום ולבניה של פרויקטים מרשימים בהיקפים משמעותיים".