בזמן שהמשק מנסה לחזור לשגרה, בקניון מול הים באילת, בעל הפדיון הגבוה ביותר למ”ר בארץ בימים רגילים, כמחצית מהחנויות נותרו סגורות, אף שהקניון חזר לפעילות ב-7 במאי. החברה שמפעילה את הקניון, מול הים נכסים והשכרות, הודיעה לכל השוכרים על פתיחה הדרגתית עד 10 במאי כך שאתמול כל החנויות אמורות היו להיות פתוחות. 
"חלק גדול מהשוכרים אמרו לקניון ניפגש ביוני", טוענים באחת הרשתות. "הקניון לא יכול להתבסס על אילתים. כל עוד אין תיירות פנים, אין קונים". עם החנויות הסגורות נמנות הרשתות רנואר, קסטרו, אורבניקה ופוט לוקר. ברשת אופנה גדולה הסבירו, כי "נפתח את החנויות עם פתיחת המלונות, אין טעם לפני כן".
הקניון הודיע שלא יגבה דמי שכירות עד 10 במאי, יעניק הנחה של 75% בשכירות מ-10 במאי עד סוף החודש והנחה של 50% ביוני. ממול הים נמסר, כי "מדובר בשוכרים בודדים שאינם משקפים את המגמה הכללית. כל החנויות נפתחו או שנמצאות בהערכות לפתיחה בימים הקרובים, לרבות קבוצת פוקס".
1 צפייה בגלריה
קניון מול הים
קניון מול הים
קניון מול הים
(צילום: יוסי דוס-סנטוס)
מנתוני ריס עולה כי הציבור עדיין חושש להגיע לקניונים. מבדיקה של 2,000 חנויות אופנה עולה שהפדיון בקניונים הסגורים נמוך: הפדיון היומי הממוצע אשתקד עמד על 54 שקל למ"ר ליום, ואילו ביום חמישי האחרון הוא היה 40 שקל, ביום שישי ירד ל-35 שקל, וביום שבת הידרדר לכ-22 שקל. לעומת זאת, בפאוור סנטרים הפדיון היומי הממוצע ב-2019 היה 41 שקל למ”ר. ביום חמישי זינק ל-49 שקל, ביום שישי ל-45 שקל למ”ר, ובמוצ”ש הסתכם ב-40 שקל למ”ר.