אין אפל פיי ותשלום באנדרואיד בתמנון: אופציית התשלום באמצעות הטלפון הסלולרי הוקפאה ברשת, בטענה לבעיות טכניות בקבלת זיכוי כספי.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לקוחה סיפרה ל-ynet: "רשת תמנון לא מקבלת תשלום באפל פיי, למרות שהיא כן מקבלת תשלום בהצמדה של כרטיס אשראי למסוף. ברשת טוענים שזה עושה להם בעיות בזיכוי כספי עתידי אם נצטרך. קניתי כבר בהמון חנויות, כולל בגדים, וזו פעם ראשונה שנתקלתי בתופעה הזו".
1 צפייה בגלריה
אפל פיי
אפל פיי
אפל פיי
(צילום: shutterstock)
מבדיקה עולה שגם תשלום באמצעות טלפונים שאינם אייפון לא מתקבל בקופות למרות שהן פועלות בתקן emv (תקן לתשלומים מאובטחים) ומאפשרות הצמדת כרטיס אשראי למסופון באמצעות קישורית NFC (אנטנה שנמצאת בכרטיס וגם בקופה), במקום גיהוץ הכרטיס. שתי טכנולוגיות אלה מאפשרות גם תשלום דיגיטלי באמעות טלפונים ניידים.
אפל פיי היא הארנק הדיגיטלי של חברת אפל שמאפשר להזין לתוכו כרטיסי אשראי שונים ולשלם באמצעות אייפון או אפל ווטש בקופות, על ידי הצמדת המכשיר למסוף. גם משתמשי טלפונים ושעונים שפועלים באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד יכולים לשלם בקופה באמצעות ארנקים דיגיטליים של הבנקים וחברות האשראי. רק כאמור: לא בתמנון.
מתמנון נמסר בתגובה: "לאחר שהתגלו בעיות טכניות בכל הקשור לזיכויים בגין פעולות בתשלום דיגיטלי, הוחלט להקפיא זמנית את האפשרות לתשלום דרך אופציה דיגיטלית ולאחר שיפתרו מול הגורמים הרלוונטיים תחזור האופציה הנ"ל לתשלום.
"חברת תמנון פועלת בענף ההלבשה כ-25 שנה, תוך שחרטה על דגלה את טובת הלקוח ובכלל זה הגינות והוגנות. החברה תמשיך לספק ללקוחותיה מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש".