מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: רמקול נייד NOA AIR BEATS. המחיר: 450-390 שקלים. להשיג ב BARCOM.CO.IL, באלי באי ומשווקים מורשים.
עולם מוצרי החשמל מלא בהמון מותגים שאף פעם לא שמענו עליהם, ובכל זאת הם שם. פעמים רבות הם באים עם תג מחיר נמוך יחסית. NOA AIR BEATS הוא רמקול נייד מחברה כזו. האם המחיר הנמוך פוגם באיכות? בדקנו.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
רמקול נייד בדוק NOA AIR BEATS
רמקול נייד בדוק NOA AIR BEATS
רמקול נייד בדוק NOA AIR BEATS
(צילום: יח"צ)
הרמקול הנייד של NOA שייך לזן הקטנים, כאלו שמגיעים עם שרוך כדי שתוכל לתלות אותו על כל מה שבולט או סתם להחזיק על פרק היד. העיצוב שלו אחד היפים שראינו בתחום הרמקולים הניידים. הוא מתכתי ורוד רוז, מה שנותן לו תחושה יוקרתית. הכפתורים נוחים מאוד לשימוש והרצועה נהדרת. כן, נשמע מגוחך לדבר על רצועת הנשיאה אבל בהרבה רמקולים היא יוצאת מהאמצע של הרמקול ולא באמת מקלה על תלייתו. הרצועה של NOA ממוקמת מושלם, ומכיוון שהרמקול קל משקל, קל מאוד לתלות אותו אפילו על שקע חשמל בולט.
הרמקול של NOA שייך לזן הנקרא באנגלית NO FRILLS, כלומר אין פה כפתורים לחיזוק הבס, אין עמידות למים ושום טריקים. פשוט מדליקים, מתחברים לבלוטות' וזהו. זה זן שאני מאוד אוהב. אחרי לא מעט רמקולים שדרשו חיבור לאפליקציה, זיווג בין רמקולים ועוד, פשוט לפתוח הקופסא ולהפעיל היא הדרך המועדפת עלי לשימוש ברמקול.
בנוסף, הרמקול של NOA מגיע כמעט עם כל מה שצריך - כבל הטענה ארוך מספיק כדי להגיע לכל שקע, חיבור AUX אם רוצים לחבר לנגן המוזיקה ישירות, ונרתיק נשיאה יפה מאוד לסחיבת הרמקול לטיולים.
על אף היותו נו פרילז, NOA מתגאים בסאונד של הרמקול אותו הם מגדירים "סאונד סופר עוצמתי" 16W + 4W Bass. מכיוון שכבר בדקנו לא מעט רמקולים, אפשר בהחלט לומר - הסאונד לא סופר עוצמתי. הוא חזק מספיק כדי למלא חדר, אבל לא כדי להחזיק מסיבה בסלון, גם אם קטנה, וכבר פגשנו רמקולים בגודל הזה שיכולים.
מעבר לכך, ייתכן וזו קופסת המתכת, אבל הסאונד נשמע מעט מתכתי. לא הכי נקי ובטח שלא מעיף את הסכך ברמת הבאסים. אם להגדיר בשלוש מילים - עושה את העבודה. לא יותר. נו פרילז.
הטווח שלו, לעומת זאת, מבאס בהחלט. לפי היצרן יש לו טווח של עשרה מטרים, אבל ברגע שיצאנו מהחדר עם הטלפון - הרמקול נכבה לחלוטין. מה שכן, הוא נדלק מיד כאשר מתקרבים ומפעילים מחדש המוזיקה, כך שאין צורך ללחוץ על כפתור הצימוד שוב. חיי הסוללה שלו סבירים פלוס - 10 שעות, אבל מכיוון שאין שום מידע על החברה הזו, לא מצאתי ביקורות שאומרות שחיי הסוללה נשארים כך לאורך זמן. הרמקול מתהדר בטכנולוגיית TWS, כלומר כאשר ישנם רמקולים מסוגו אפשר לצמד אותם שינגנו יחד. לא יכולנו לבדוק, אז רק תדעו שאפשר.
המחיר, כאמור, הוגן, וברמת מחירו זה בהחלט אחלה רמקול. עם זאת, אם תוסיפו מאה שקלים תוכלו לקבל כבר רמקולים ניידים עם סאונד יותר טוב, כשלחלקם גם יש TWS.
לסיכום: אחלה של רמקול לחדר ילדים, או לכל מי שרק צריך משהו סבבה שינגן, ואם אפשר שיהיה גם יפה ונח לתליה.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הספציפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.