שייק שאק, רשת ההמבורגרים שעושה עלייה לישראל, תפתח סניף בנמל תל אביב במקום הסניף של ארומה שפועל במקום מאז 2005. זאת לאחר שהראל ויזל וקבוצת ירזין, בעלי הזיכיון לשייק שאק בישראל, זכו במכרז להפעלת האתר של ארומה אחרי שהגישו את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז שפרסמה חברת אוצר מפעלי ים, המנהלת והבעלים של הנמל.
ההצעה שהוגשה על ידי ירזין וויזל עומדת על סך של 1.74 מיליון שקל דמי שכירות לשנה: שייק שאק תשלם שכר דירה של 145 אלף שקל בחודש בתוספת דמי ניהול בסך 12 אלף שקל לחודש. סניף נוסף מתוכנן להיפתח במגדל המשרדים של עזריאלי בשרונה, שם מפעיל ויזל חנויות ענק של נייקי וטרמינל איקס.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק ב ניו יורק אילוסטרציה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק ב ניו יורק אילוסטרציה
סניף של רשת המזון המהיר שייק שאק ב ניו יורק אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
החברה נמצאת במשא ומתן בנוגע לפתיחת סניפים במיקומים נוספים בתל אביב, באתרים מרכזיים כמו שדרות רוטשילד ודיזנגוף. סניפי הרשת בתל אביב יפעלו בשבת ולא היו כשרים. במסגרת הזיכיון של שייק שאק הקבוצה התחייבה לפתוח 15 סניפים של הרשת עד תחילת שנת 2024.
בתחילת החודש דיווחה השותפות ויזל-סלע על חתימה להבאת רשת הכריכים והקפה Pret a Manger (המכונה גם PRET) לארץ. עם פתיחת סניפי רשת שייק שאק ובהמשך גם סניפי PRET יכנס ויזל לראשונה לעסקי המזון שנועדו להפחית את תלותו בענף האופנה.
שייק שאק נוסדה ב-2004 על ידי דני מאייר, שהחל כמוכר נקניקיות במדיסון סקוואר פארק בניו יורק. הרשת, שפעילה מאוד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות, פופולרית בקרב צעירים וידועה גם במגוון השייקים שהיא מציעה לצד ההמבורגרים.