פרטנר TV מעלה הילוך בשיתוף הפעולה עם נטפליקס, ותציע בחודש הקרוב חבילות הכוללות את התוכן של ענקית הסטרימינג באופן מובנה בממשק של פרטנר. המחיר החודשי יהיה מוזל בהשוואה להוספת נטפליקס בנפרד. נטפליקס לא מאפשרת סבסוד או מתן הנחות כלשהן על שירות התוכן שלה למעט במסגרת שיתופי פעולה רשמיים. בכך, מצטרפת פרטנר לשבע שותפות של נטפליקס בעולם, בהן ענקיות תקשורת כמו סקיי הבריטית וקומקאסט האמריקנית, שמורשות להציע ללקוחותיהן חבילות דומות.
לפני כשנה העלתה נטפליקס את המחירים בישראל, שנעים עתה בין 61-33 שקל בחודש. בשונה משאר חברות הטלוויזיה בענף, פרטנר TV לא חתומה על הסכמי תוכן מול HBO, כך שהמהלך הנוכחי יכול בהחלט להאיץ את גיוס הלקוחות.
1 צפייה בגלריה
פרטנר טי וי
פרטנר טי וי
פרטנר TV
(צילום: יחצ)
פרטנר הייתה הראשונה בישראל שהציגה עם השקתה לפני שלוש שנים הסכם שותפות עם נטפליקס, במסגרתו קיבלה אישור להטמיע את אפליקציית נטפליקס בממשק ולשלב כפתור ייעודי בשלט. כמו כן, התאפשר תשלום על נטפליקס דרך החשבונית החודשית של פרטנר.
השותפות בין החברות סייעה לשתיהן לצמוח בקצב מהיר בארץ: בשנת 2019 גייסה פרטנר TV כ-66 אלף לקוחות, ונכון לסוף מרץ מספר לקוחותיה עמד על כ-200 אלף. מנגד, סלקום TV גייסה 39 אלף לקוחות ב-2019 ו-yes איבדה 19 אלף. HOT הפסיקה לדווח נתון מנויי טלוויזיה, אך סביר שגם היא מאבדת מנויים לאור כניסת שירותי הטלוויזיה האינטרנטית.
בחודש שעבר דיווחה נטפליקס על תוספת של 16 מיליון מנויים ברבעון הראשון של השנה, והיא שירות הסטרימינג שהוסיף הכי הרבה מנויים בארה"ב בתקופת הקורונה. מספר המנויים הכולל של השירות עומד על כ-183 מיליון. הערכה היא שגם בישראל נרשם זינוק במספר המנויים של נטפליקס לאור המשבר.