מקררים, מיקסרים, קונסולות וגם סתם טוסטרים: "בָּדוּק" - מדור בדיקות המוצרים של ynet, בוחן בכל פעם מוצר אחר ונותן לכם את דעתו האובייקטיבית. והפעם: מייבש כביסה Hoover DXOC10TCE. המחיר: 1,600-1,990 שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בעבר, כאשר בחנתי מייבש כביסה, אמרתי שקשה לבחון אותם. כולם עושים את מה שצריך - מייבשים, אז קשה לומר ששווה לקנות מוצר יקר. והנה מגיע המייבש של הובר וגם הוא עולה יותר ממייבש פשוט. הוא מציע דלת מעניינת, חיישנים ונשלט על ידי אפליקציה. שווה את המחיר? בדקנו.
1 צפייה בגלריה
 מייבש כביסה Hoover DXOC10TCE
 מייבש כביסה Hoover DXOC10TCE
מייבש כביסה Hoover DXOC10TCE
(צילום: יח"צ)
נפח מייבש הכביסה של הובר הוא הכי גדול שנתקלתי בו - יכול להכיל עשרה קילוגרם. כפי שכבר נאמר לי - חשוב שנפח המייבש יהיה גדול מנפח מכונת הכביסה. מכונת הכביסה שלי יכולה להכילה 9 קילוגרם והבגדים ממנה נכנסו מאוד בנוחות למייבש. חשוב לומר שגודל התוף לא מגדיל ממש את גודל המייבש שיושב טוב על מכונת הכביסה כמו כל המייבשים לפניו.

המייבש הוא מסוג קונדנסר, כלומר המים שנותרו בבגדים אחרי הכביסה נאספים במיכל ייחודי. למייבש של הובר יש את המיכל המגניב והנוח ביותר שנתקלתי בו - הוא נמצא בדלת המייבש. ההוצאה שלו פשוטה ונוחה בניגוד למגירות המאוד ארוכות ומאוד לא נוחות לסחיבה שבדרך כלל באות במייבשים האלה. יש כמובן גם אופציה לשים צינור ושהמים יירדו ישירות לכיור. החיבור של הצינור לא פשוט משום שהפתח נמצא בתחתית המייבש ודורש צבת כדי לחבר אותו כראוי. מצד שני, הצינור מגיע יחד עם המייבש, כך שלא תצטרכו לקנות אחד, דבר שבהחלט נדרש במייבשים אחרים.
הוא מייבש ממש מצוין. יש לו 16 תוכניות ובאלו שהשתמשנו עשו עבודה נהדרת: ייבוש של שמיכות קיץ גדולות, מניעת ריחות, פעולה מהירה לכמות כביסה קטנה יותר ולמי שממש צריך - ייבוש של לבנים לחוד וצבעוניים לחוד. את הכל ניתן גם להפעיל דרך האפליקציה, יחד עם אופציות כמו הפעלה קולית, אבל גם במכונות כביסה וגם במייבשים כל האפליקציות האלו מרגישות לי כמו סתם דבר מיותר שנותן הילה של טכנולוגיה. התצוגה והכפתור הפיזי של המייבש מספקים ביותר. הדבר היחיד שמסייע באפליקציה הוא האפשרות לקבוע זמן הפעלה שאינו ממש עכשיו.
המייבש מגיע עם חיישני לחות, כך שאם הבגדים התייבשו מהר יותר ממה שכיוונתם, המייבש יפסיק את פעולתו.
יש אפשרות לאל קמט, כך שהמייבש נותן עוד סיבוב רק עם אדים חמים שמסייעים להחלקת הקמטים. מאוד נחמד, מה גם שאם שכחתם להוציא את הבגד אחרי סיבוב אל קמט, המייבש ימשיך כל עשר דקות לתת סיבוב כזה.
מבחינת רעש - המייבש של הובר הוא מהשקטים ששמענו. תא איסוף המוך שלו מעט קטן ודורש ניקוי יחסית יותר פעמים.
לסיכום: בגלל הדלת, בגלל הגודל, בגלל הייבוש הסופר יעיל ובגלל השקט היחסי שלו, מדובר במייבש מצוין, שכן שווה את המחיר הכפול שלו מאותו מייבש חסר שם שמוכרים במחלקת מוצרי חשמל בסופר.
הערה: המכשיר נבדק במשך כשבוע ועשויים להיות היבטים נוספים שלא עלו בבדיקה, בדגש על תקלות בשימוש לאורך זמן ועמידות המכשיר. בנוסף, הבדיקה נעשתה בדגש על המכשיר הספציפי וייתכנו אופציות זולות וטובות יותר בשוק בארץ או באתרים מחו"ל, אותן לא בחנו.