"אני אישה בת 70 שחיה לבד. אשמח אם תזרזו את ההזמנה שלי. תודה". כך ציינה חדווה, אישה ערירית מאזור תל אביב, בהזמנת סל מוצרי המזון שביצעה עוד בשבוע שעבר, באתר שופרסל אונליין.
"לאחר שביצעתי את התשלום עבור ההזמנה לא קיבלתי מועד לחלוקת המשלוח", סיפרה חדווה אתמול. “רק אחרי יומיים קיבלתי הודעה למייל שלפיה המועד הראשון לקבלת המשלוח הוא ב-12 או ב-14 באפריל. זה הזוי, לא ייאמן, הרי זה אחרי החג. להמתין שבועיים למשלוח? אני מבינה שיש עומס, אבל איפה התעדוף לאוכלוסיית המבוגרים? אני אישה ערירית, חיה לבד, מי ידאג לי? למה לא נותנים תעדוף במשלוחים לאנשים מבוגרים כמוני? אפילו לא שואלים לגיל בעת ביצוע ההזמנה באונליין".
1 צפייה בגלריה
לא ממש שומרים על מרחק בסופר בשדרות
לא ממש שומרים על מרחק בסופר בשדרות
שופרסל בשדרות
(צילום: רועי עידן)
חדווה אינה היחידה. גם פנינה (89) מתל אביב, ערירית שחיה לבדה, רצתה אתמול להזמין משלוח של סל קניות לפסח באתר של שופרסל וקיבלה מועד ראשון לקבלת המשלוח רק מה-16 באפריל. "השתגעו שם?" שאלה אתמול, "אני לא צריכה את המשלוח למימונה, אני צריכה להכין לעצמי לפחות מרק ירקות לליל הסדר. עם מה אכין לי מרק - מים וגזר אחד שנותר במקרר הריק שלי?".
גם ברשת קוויק המועד הראשון לאספקת משלוח שהוזמן אתמול היה ב־21 באפריל. "זו קטסטרופה שהגענו למצב כזה", נאנחה הקונה המבוגרת. "בימים רגילים אני לא צריכה משלוחים ועזרה, אני עצמאית לגמרי, יורדת לבד לסופר ועושה את הקניות שלי, אבל עכשיו אסור לי לצאת. איפה כל ההצהרות וההבטחות מול המצלמות שתינתן קדימות בטיפול במבוגרים? דיבורים לחוד ומעשים לחוד".
משופרסל נמסר: "בעקבות ביקושי שיא חריגים מאוד בהיקפם לאור אירועי התקופה בחלק מהאזורים ישנה דחייה של חלון האספקה במספר ימים. אנו מרחיבים מאוד את היקפי הפעילות, לרבות גיוסי למעלה מ-1,500 עובדים לחברה בשבוע האחרון והכשרת עשרות סניפים נוספים לפעילות אונליין, ביצוע עבודת לילה סביב השעון - הכל כדי לתת מענה לצורכי הלקוחות בימים אלו ולהרחיב את השירות ככל הניתן".
מרשת קוויק בחרו שלא להגיב.