הקופון שוויזה הציעה ליום הרווקים הסיני לא פעל: ויזה פרסמה שתציע קופון של 5 דולר בקנייה מעל 53 דולר לקונים בעלי אקספרס ביום הרווקים הסיני (סינגלס דיי), אך צרכנים דיווחו שהקופון לא פעל. בדקות הראשונות לחגיגת הקניות, הקופון אף העלה את המחיר ב-5 דולר, אך תקלה זו תוקנה מהר. מאז 10:00 צרכנים דיווחו כי הקופון לא עובד ורק ב-16:00 תוקנה התקלה.
לקוחה שקנתה באתר אמרה ל-ynet: "הם פרסמו את הקופון ואמרו שלמי שיקנה בוויזה יירדו אוטומטית 5 דולר בעת הקנייה, אך כלום לא ירד. הבנתי שאני לא יכולה לחכות, הקופונים נגמרים, המלאי נגמר, אז קניתי. אני מקווה שיורידו 5 דולר במעמד החיוב כי זה לא ירד לי במעמד הקנייה".
2 צפייה בגלריה
ההטבה שהציעה ויזה
ההטבה שהציעה ויזה
ההטבה שהציעה ויזה
(צילום מסך)
מויזה נמסר אז כי: "אנחנו מודעים לסוגיה ועובדים ביחד עם השותפים שלנו על מנת לפתור אותה בעדיפות העליונה".
כעבור כשש שעות הלקוחה דיווחה שכשניסתה לקנות שוב, גילתה שהקופון מופיע. כלומר, התקלה תוקנה. גם קונים נוספים דיווחו כי הם רואים כעת את הקופון בסיום הקנייה ובצ'ק-אאוט.
2 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
בויזה מסרו לחברות האשראי כי התקלה נפתרה וניתן ליהנות מההטבה עד גמר המלאי. לקוחות שרכשו בעליאקספרס בזמן התקלה במעל 35 דולר ולא קיבלו את ההטבה, יזוכו ב-5 דולר.
מלאי הקופונים היה מוגבל, אך זאת לא היתה הסיבה לתקלה, שכן הקופון לא עבד מהרגע הראשון. החברות מקס וכאל פרסמו שההטבה מוגבלת ל-30 אלף מימושים, מימוש אחד לכרטיס מסוג ויזה בלבד. חברת כאל פרסמה שמשך ההטבה אצלה הוא עד 13 בנובמבר ומקס פרסמה שמשך ההטבה הוא עד 12 בנובמבר.
פורסם לראשונה: 13:19, 11.11.20