קשיים באתר הסחר וואן פרוג'קט: מחלקת השיווק צומצמה חלקית ועובדים כונסו לשיחה לגבי עתידו של אתר האופנה שבבעלות קבוצת MGS. הקבוצה גם הפסיקה לעבוד עם חלק מהמשפיענים עמם עבדה, בהם טליה מהאח הגדול ואנה ארונוב. בענף יש שמועות על עיכובים בתשלומים, אותן בעלי האתר מכחישים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
מקימת האתר היא אלה מולייב (יחד עם דוד טננבאום), בתו של גדעון מולייב - עד לאחרונה זכיין אדידס, ריבוק ואולסטאר בישראל. קבוצת MGS משווקת בארץ את סקצ'רס, דיאדורה והרשתות אליטל, מגה ספורט ו-JD. האתר מוכר מותגים אלה ומותגים כמו NA-KD, אלדו, בירקנשטוק, גורין, מיננה ואנס וסקוץ' אנד סודה.
1 צפייה בגלריה
אתר וואן פרוג'קט
אתר וואן פרוג'קט
אתר וואן פרוג'קט
(צילום מסך)
וואן פרוג'קט מתחרה ישירות בכל אתרי האופנה וספציפית בטרמינל X שיש לו לכאורה מודל עסקי דומה. האתר קנה ב-2018 את אתר האופנה סטייל ריבר מקבוצת זאפ בחצי מיליון שקל, וכעבור שנה הפך למותג פרטי באתר. הקבוצה גם מייבאת לארץ את המותג פוראבר21 שבעבר פתח חנויות בישראל, כשל וחזר לעבוד בישראל. בוואן פרוג'קט צפו שב-2024 יעברו לרווח.
מוואן פרוג'קט נמסר בתגובה: "בתקופה שבה המשק ובפרט שוק האופנה חווה שינויים, אתר הסחר one project עושה התאמות ובונה אסטרטגיה חדשה שתביא למקסום הרווחים לשנים הקרובות. בנוגע לטענות בענייני תשלומים, אתר one project עומד בכל ההתחייבויות ואנו מסרבים לפתוח לדיון עניינים פרטיים באמצעים תקשורתיים. כל שמועה מסוג אחר מהווה רכילות זולה".