ביחס לזמן הקצר שעבר מאז שאילון מאסק השתלט על טוויטר, כמות הפרשיות והשערוריות שהוא והחברה עמדו במרכזן היא רבה. וכעת מצטרפת אחת חדשה. עובד לשעבר של החברה טוען שהבוס החדש הפך את אחד מחדרי הישיבות במטה בסן פרנסיסקו לחדר השינה שלו עם מיטה זוגית וארון בגדים. לטענת אותו עובד, מאסק ישן בחדר מהרגע שרכש את החברה בסוף אוקטובר.
אבל לא רק מאסק ישן במשרדים, אלא גם חלק מהעובדים. לפי תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות, ברחבי המטה מפוזרות ספות שמשמשות גם כמיטות, ובחדר ישיבות אחר יש מיטה, שעון מעורר ותמונות. "זה נראה כמו חדרים במלון", אמר עובד אחר לשעבר של החברה. טענה נוספת היא שבמשרדים הותקנו גם מכונות כביסה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
החדר במשרדי טוויטר בו מאסק לכאורה ישן
החדר במשרדי טוויטר בו מאסק לכאורה ישן
החדר במשרדי טוויטר בו מאסק לכאורה ישן
(צילום מסך מתוך חשבון הטוויטר של כתב bbc ג'יימס קלייטון)
בעיריית סן פרנסיסקו מודעים לעניין וכבר שלחו את המחלקה לביקורת מבנים לחקור הפרות אפשרויות של ייעוד המבנה. הסנטור של קליפורניה, סקוט וויינר, תקף את מאסק, כשאמר ל-BBC כי "עכשיו הוא גורם לעובדים לישון במשרדים. ברור שלא אכפת לו מהאנשים שעובדים אצלו".
מאסק התגונן כשצייץ שעיריית סן פרנסיסקו תוקפת חברות שבסך הכל מספקות מיטות ל"עובדים עייפים". בעבר הוא גם צייץ שיעבוד ויישן במשרד "עד שהארגון יתוקן", אבל הציוץ הזה נמחק.
כזכור, אחרי שפיטר אלפי עובדים עם השתלטותו על החברה, מאסק פנה לאלה שנשארו במייל עם אולטימטום לעבוד "שעות ארוכות ואינטנסיביות, או לעזוב את החברה". המייל הזה גרם לגל התפטרויות.

עדיין האיש העשיר בעולם

מאסק, ששילם מעל 40 מיליארד דולר על רכישת טוויטר (לא הכל מהונו האישי), איבד בשנה האחרונה הרבה מאוד כסף (כ-100 מיליארד דולר), בין השאר בעקבות נפילת המניה של טסלה וחברות נוספות שבבעלותו. אתמול, לזמן קצר, הוא גם איבד את תואר האיש העשיר בעולם, לפי מדד פורבס, לברנאר ארנו הצרפתי, הבעלים של קבוצת לואי ויטון, בעקבות נפילה במניות. אבל התאוששות של המניות מאוחר יותר החזירה אותו לפסגה. נכון לעכשיו מאסק מוערך ב-184.9 מיליארד דולר, ואילו ארנו ב-184.7 מיליארד דולר.
במקביל, עסקת רכישת טוויטר ע"י מאסק סיבכה כלכלית את החברה, שכן נוצר לה חוב עצום של 13 מיליארד דולר מהעסקה. במטרה להקל על תשלום החוב, הבנקים שמימנו את הרכישה, וביניהם מורגן סנטלי, בנק אוף אמריקה וברקליס, שוקלים לספק לחברה הלוואות חדשות כנגד מניות נוספות של טסלה.