אפריל 2024

Fallout
מה הסיפור: מה הסיפור: אהבתם את "האחרונים מבינינו"? ובכן, רובכם בהחלט אהבתם, וגם באמזון התלהבו מדרמת האקשן/אימה הדיסטופית של HBO - מספיק על מנת לרכוש בעצמם את הזכויות למשחק וידאו אהוב אחר שעוסק במציאות דיסטופית ולהזרים מיליונים רבים של דולרים כדי להפוך אותו לסדרה.
התוצאה היא Fallout, שמבוססת על סדרת המשחקים הממכרת בעלת אותו השם שמונה כבר ארבעה כותרים (והחמישי בדרך), ומתארת את מסעה המסוכן של אישה צעירה שיוצאת מהמקלט האטומי שבו נולדה וחיה, ותרה אחר סימני חיים - 200 שנה אחרי שואה אטומית שהחריבה את העולם. כשמאחורי הקלעים באמזון רתמו לסדרה את יוצרי "ווסטוורלד" - ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי כמפיקים בפועל, נראה שהסדרה מיועדת לקהל רחב ולא רק למעריצי המשחק.
מי בפנים: אלה פורנל ("הצהובות"), קייל מקלכלן ("טווין פיקס") ו-וולטון גוגינס האדיר ("צדק פרטי", "משפחת ג'מסטון"), שרק בשבילו כל העניין שווה צפייה.

פברואר 2024

מר וגברת סמית (Mr. and Mrs. Smith)
מה הסיפור: ריבוט למותחן האקשן בכיכובם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מ-2005, כשלתפקיד הראשי נכנס דונלד גלובר ("אטלנטה") שגם כתב את הגרסה המחודשת. הסדרה הינה חלק מחוזה הענק שחתם היוצר עם אמזון פריים, שכבר הביאה לעולם את Swarm בשנה שעברה.
העלילה עוקבת אחרי צמד סוכנים חשאיים, שבשונה מהסרט מתחתנים במסגרת משימה. מי שהייתה אמורה להיות העזר כנגדו של גלובר, עוד כשהסדרה הוכרזה ב-2021, היא פיבי וולר-ברידג' ("פליבג"), אולם זו עזבה את הפרויקט בשל "חילוקי דעות קריאייטיביים". בליהוק מאכזב למדי, לנעליה תיכנס מאיה ארסקין (PEN15), אך כשהתסריטאית פרנצ'סקה סלואן (שהיית אמונה על מספר פרקים ב"פארגו") חוברת לגלובר כיוצרת-שותפה - עדיין יש למה לצפות.
מי בפנים: לגלובר ולארסקין, צפויה להצטרף שורה נאה של תפקידי אורח, בהם פול דאנו ("הפייבלמנים"), אלכסנדר סקארסגארד ("יורשים") ושרון הורגן ("אחיות רעות").

ינואר 2024

Expats
מה הסיפור: ניקול קידמן ממשיכה במסעה לכיבוש המסך הקטן, הפעם בדרמה מאת לולו וונג (במאית הסרט "הפרידה" עטור השבחים), שמתרחשת בהונג קונג ושמספרת את סיפורן של שלוש נשים שהיגרו אליה מארצות הברית. קידמן תגלם את מרגרט, שנהנית מהחיים הטובים עד שטרגדיה בלתי צפויה פוקדת את ביתה כשבנה נעלם. עוד ניחשף להתמודדויות של חברותיה - הילארי שחווה משבר בחיי הנישואים ומרסי בת ה-24 שמעוניינת לפתוח דף חדש בחייה.
"גולים" (בתרגום חופשי), שהעבודה עליה החלה עוד ב-2018, ידעה לא מעט דרמות מאחורי הקלעים - מביקורת עזה על כך שלקידמן ויתרו על בידוד הקורונה המחמיר לבאים מחו"ל להונג קונג וההפקה שנאלצה להיסגר בגלל מקרי הידבקות, ועד ביקורת על כך שהעלילה, שמבוססת על ספר מאת סופרת ילידת הונג קונג שהיגרה לארצות הברית, מתעלמת מהמצב הפוליטי הבעייתי באזור. אולי התוצאה הסופית תביא להם קצת נחת.
מי בפנים: קידמן, ג'ק יוסטון ("אימפריית הפשע"), בראיין טי ("וולברין") ועוד.

דצמבר 2023

ריצ'ר - עונה 2 (Reacher)
מה הסיפור: הבלש החכם והשרירי להחריד ג'ק ריצ'ר חוזר בעונה שנייה. כזכור מדובר בעיבוד טלוויזיוני לסדרת הספרים שנמכרה בלמעלה מ-100 מיליון עותקים ברחבי העולם מאת לי צ'יילד - שגם משמש בסדרה כ-EP. הסדרה מונה 27 ספרים, כשאת השניים האחרונים כתב צ'יילד בעזרתו של אחיו. הגרסה הטלוויזיונית הגיחה לעולם בתחילת השנה שעברה, אחרי שני עיבודים קולנועיים בכיכובו של טום קרוז, והתקבלה באהדה רבה בקרב המעריצים.
בבחירה שעלולה להיחשב תמוהה, העונה השנייה קופצת לא פחות מעשרה ספרים קדימה אל הספר ה-11 בסדרה, "צרות ומזל רע". אבל בהתחשב בחומר הגלם מלא ההרפתקאות והאקשן ייתכן מאוד שזו הבחירה הנכונה. רייצ'ר מגלה כי חברי היחידה הצבאית שלו לשעבר, יחידת החקירות המיוחדות של הפרלמנט ה-110, נרצחים באופן מסתורי ואכזרי בזה אחר זה. הוא מתאחד עם שלושה מחבריו על מנת לחקור ולחבר את הנקודות בתעלומה.
מי בפנים: ישוב מהעונה הקודמת אלן ריצ'סון ("טיטאנים") בתפקיד הראשי, סרינדה סוואן ("הבלתי אנושיים"), רוברט פטריק ("פיסמייקר") ועוד.

נובמבר 2023

בלתי מנוצח - עונה 2 (Invincible)
מה הסיפור: עונה שנייה וסופר-מצופה לסדרת האנימציה הנפלאה, אשר מתרחשת בעולם מלא גיבורי-על ועוקבת אחר סיפורו של מארק גרייסון - צעיר המגלה שיש לו כוחות-על מטורפים. אלא שהוא כאמור לא היחיד, והבעיה הרצינית היא שאביו נולאן, גיבור-על מפורסם הידוע בשם "אומני-מן" וניחן ביכולות עצומות משלו, מתגלה כנבל-על שהינו חלק מתוכנית שטנית מבהילה בממדיה.
את כל זה גילינו בעונה הראשונה, ועכשיו בשנייה - אחרי מרחץ הדמים הפסיכי שסגר את קודמתה - מארק יצטרך לנסות ולהבין איך לעזאזל מנצחים את היריב הכל-יכול הזה, את אביו. וסביר להניח ששוב זה יהיה מצחיק, מרגש ואלים בטירוף, בדיוק כמו בעונה הראשונה.
מי מדבבים: סטיבן יאון ("המתים המהלכים"), ג'יי. קיי. סימונס ("ספיידרמן"), סנדרה או ("האנטומיה של גריי"), זאזי ביטס ("אטלנטה"), ג'יליאן ג'ייקובס ("קומיוניטי"), סת' רוגן ועוד המון המון שמות מוכרים.

ספטמבר 2023

דור ה-V
מה הסיפור: הספין-אוף המצופה של "הבנים" סוף-סוף יוצא לאוויר העולם. ההצלחה של סדרת המקור כבר הובילה ליצירת סדרת אנימציה קצרה, מדממת ומהנה (The Boys Present: Diabolical), והנה נולד לו פרק נוסף בהשראת סדרת הקומיקס מאת גארת' אניס ודריק רוברסטון. העלילה סובבת מספר צעירים בעלי כוחות מיוחדים ש"לומדים" באוניברסיטת גודולקין שבבעלות תאגיד ווט הדורסני - והגרשיים שם מפני שאותם צעירים לא בדיוק לומדים מתמטיקה או מדעי המדינה, אלא איך לשרוד במסגרת אירועים בסגנון "משחקי הרעב". בריאיון שקיים סת' רוגן, המפיק של "הבנים" ושל הסדרה החדשה, הוא הודה שגם הוא בהלם ממה שקורה בה: "זה מטורף לחלוטין... אלוהים אדירים, מה הם עושים שם?".
מי בפנים: הקאסט של "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" מפגין נוכחות מרשימה כשג'אז סינקלייר וצ'אנס פרדומו קיבלו שניים מהתפקידים הבולטים ביותר, ואליהם יצטרפו גם ליז ברודוויי ("הטירון"), פטריק שוורצנגר ("רשימת חיסול") וקלנסי בראון ("קרניבל").
1 צפייה בגלריה
מתוך "דור ה-V"
מתוך "דור ה-V"
מתוך "דור ה-V"
(צילום מסך, באדיבות אמזון פריים)

אוגוסט 2023

מחסה (Harlan Coben's Shelter)
מה הסיפור: סופר המתח המצליח הרלן קובן כבר מזמן הפך לגו-טו לעיבודים טלוויזיוניים כשסדרות המבוססות על ספריו, כמו Safe ו"תישאר קרוב", ריתקו את הקהל למסכים. כעת מגיע תורו של ספר הנוער "מחסה". הסדרה עוקבת אחר מיקי בוליטר, אחיינו המתבגר של דמותו המפורסמת ביותר של קובן - סוכן הספורטאים מיירון בוליטר, שכיכב בלא פחות מ-11 ספרים של המחבר. בוליטר הצעיר, המתמודד עם מקרה מסתורי משלו, שעוסק במות אביו והיעלמויות בעיירה החדשה שהגיע אליה, קסלטון, ניו ג'רזי. יחד עם זוג חברים חדשים, הוא מחפש להגיע סוף סוף לאמת לגבי העיירה והקשר עם אביו המנוח. כשהסדרה מלווה באקשן, קלילות של סדרת תיכון וכמובן תועפות של מסתורין, נראה שקובן ממשיך להיות התרנגולת שמטילה ביצי זהב.
מי בפנים: הקאסט ברובו צעיר ולא מאוד מוכר, אך מוביל אותו ג'יידן מייקל ("קולין בשחור ולבן") ומשתתפת בו גם דידי קון (פרנצ'י מ"גריז" בשבילכם).

יולי 2023

The Horror of Dolores Roach
מה הסיפור: אחרי עיבודים טלוויזיוניים לספרים, סרטים ומשחקים - מגיע שוב תורו של הפודקאסט, ובאמזון פריים מביאים למסך הקטן את התסכית המצליח והמצמרר "אימתה של דולורס רואוץ'" (בתרגום חופשי). העלילה מתמקדת בדולורס, שזה עתה יצאה מריצוי 16 שנים בכלא על פשע שלא ביצעה וכעת היא מנסה לשקם את חייה. היא עוברת להתגורר במרתף של מסעדת האמפנדס של חברה, לואיס, ופותחת בקריירה מצליחה כמעסה שמזכה אותה בכינוי "ידי הקסם".
נשמע כמו קומדיית פיל-גוד עד כה? ובכן לא ממש. העניינים מסתבכים כשדולורס הורגת את אחד הלקוחות שלה ולואיס מוצא דרך יצירתית להיפטר מהגופה א-לה סוויני טוד - ומכין ממנה מילוי לאמפנדס. משם, כמו שאתם ודאי מדמיינים, חייה הולכים ומסתבכים. את התסריט כתב ארון מארק שיצר את הפודקאסט עבור חברת גימלט, ועל ההפקה אמונה חברת בלומהאוס, שתחתיה יצא גם להיט האימה המדובר "מייגן". אנחנו כבר מפחדים.
מי בפנים: ג'סטינה מקדאו ("עמוק באדמה", "ג'יין הבתולה"), ג'ודי רייס ("סקראבס") והקומיקאי מארק מארון.

בשורות טובות - עונה 2 (Good Omens)

מה הסיפור: המלאך אזירפאל והשד קראולי חוזרים לעשות מהומות בעונה שנייה לעיבוד הטלוויזיוני של ספר הקאלט שכתבו ניל גיימן וטרי פראצ'ט ז"ל. למרות שהעונה הראשונה הייתה עיבוד לספר במלואו - ואחד מדויק מאוד, ראוי לציין - גיימן מספר כי העונה השנייה היא מימוש לרעיונות שהשניים הגו יחד - אך לא עלו על הכתב. "עברו 31 שנים מאז 'בשורות טובות' פורסם, מה שאומר שעברו 32 שנים מאז שאני וטרי פראצ'ט שכבנו כל אחד במיטתו בחדר מלון בסיאטל בכנס פנטזיה ורקחנו במוחנו את עלילת המשך", סיפר.
לאחר שהעונה הקודמת עסקה בזוג החברים המוזר שעסוק בלמנוע את האפוקליפסה, העונה השנייה מתחילה במלאך גבריאל שמוצא עצמו בכדור הארץ בלי שום זיכרון כיצד או למה הגיע לשם. מי שכמובן יימצאו את הפתרון לתעלומה הם אזירפאל וקראולי, בליווי דמות חדשה אליה אנחנו נחשפים בטריילר.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת מייקל שין ("הסקס של מאסטרס"), דיוויד טננט ("דוקטור הו"), ג'ון האם ("מד מן") ועוד.

אפריל 2023

גברת מייזל המופלאה - עונה 5 (The Marvelous Mrs. Maisel)
מה הסיפור: הסדרה האהובה של איימי שרמן פלאדינו, היוצרת של "בנות גילמור" העל-זמנית, מגיעה לסיומה ואנחנו נאלצים להיפרד ממידג' מייזל. למי מכם שמצטרף בשלב מאוחר, במרכז העלילה עומדת מידג', אישה יהודייה שמנסה להצליח כסטנדאפיסטית בניו יורק של שנות ה-60 ונאלצת להתמודד עם כל המיזוגניה והשוביניזם הכרוכים בכך.
לא הרבה ידוע על עלילת העונה החמישית, אך אנו ממשיכים לעקוב אחרי הקרירה של מייזל במאמציה להפוך לכוכבת. לפי דיווחים מעבר לים גם דמותו של לני ברוס, קומיקאי יהודי-אמריקאי אמיתי שנפטר ב-1966 ממנת יתר ומגולם בסדרה על ידי לוק קירבי, תזכה לפיתוח בעונה הקרובה. העונה הקודמת הסתיימה ארבע שנים בלבד לפני מותו של ברוס, ולפי השחקן יהיה בעונה הנוכחית יותר ביטוי לפן ההרסני בדמותו.
מי בפנים: רייצ'ל ברוסנהאן ("בית הקלפים"), טוני שלהוב ("מונק"), אלכס בורסטיין ("איש משפחה") ורבים נוספים ממשתפי העונות הקודמות.

Dead Ringers

מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לסרט באותו שם (ובעברית "תאומי המריבה") מ-1988 מאת הבמאי המוערך, והמטריד והאפל לפרקים דייויד קרוננברג. בסרט גילם ג'רמי איירונס תאומים שעבדו באותה מרפאה גניקולוגית - אחד מהם רודף שמלות והשני דווקא ביישן ומופנם. הראשון היה יוצא עם מטופלות וכאשר מאס בהן מעביר אותן לאחיו מבלי שהן שמות לב - עד שהגיעה האחת שמצאה חן בעיניו והשלושה נקלעו למשולש אהבה קודר ומעוות.
הסדרה החדשה באמזון פריים מספקת טוויסט לסרט, שאגב מבוסס על ספר בשם "תאומים" מ-1977 (המבוסס בחלקו על סיפור אמיתי), כאשר הפעם מדובר בשתי אחיות תאומות גניקולוגיות שעובדות יחד במרפאה כשהמטרה שלהן היא לשנות את האופן שבו נשים יולדות, ועל פי הטריילר - ליצור יש מאין. הקטע בן שתי הדקות יוצר בהצלחה תחושת מתח שתגרום לכל אחד ואחת לזוז בספה בחוסר נוחות - ובכך ללא ספק נאמן לאווירה של קרוננברג.
מי בפנים: הקאסט ברובו לא מאוד מוכר מלבד רייצ'ל וייס ("המומיה", "האלמנה השחורה") בתפקיד כפול ואינטנסיבי.
סיטדל (Citadel)
מה הסיפור: המיזם ההיפר-שאפתני של האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") יוצא לדרך. "סיטדל" צפויה להיות הרבה יותר מ"רק סדרה", אלא עולם טלוויזיוני שלם שכולל סדרות ספין-אוף המתרחשות במקומות שונים ברחבי הגלובוס (בהם ספרד, מקסיקו, איטליה והודו), שחלקן כבר בפיתוח. במרכז העלילה עומדים סוכניה לשעבר של סוכנות ביון בשם הסיטדל, שאינה שייכת לאף מדינה או גוף. הסוכנות התפרקה שמונה שנים לפני תחילת הסדרה וכעת סוכניה נפגשים מחדש בסדרה עתירת אקשן ברמה קולנועית שלוקחת את גיבוריה לכל קצוות תבל.
נשמע יקר? בהחלט. לפי הדיווחים, התקציב של הסדרה חצה כבר את רף ה-200 מיליון הדולר. האם האחים רוסו, שאכזבו בסרט האקשן היקר-אך-הגנרי שעשו עבור נטפליקס, "האיש האפור", יצליחו הפעם עם ההימור העצום הזה? נראה שבאמזון מאמינים בהם בלב שלם, כשהסדרה כבר חודשה לעונה שנייה עוד בטרם עלייתה.
מי בפנים: ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס"), פריאנקה צ'ופרה ("מטריקס: התחייה"), סטנלי טוצ'י ("מבפנים") ואשלי קאמינגס ("החוחית").

מרץ 2023

דייזי ג'ונס והסיקס (Daisy Jones & The Six)
מה הסיפור: הסדרה הכי מצופה בקרב מעריצי "כמעט מפורסמים" סוף-סוף מגיעה. ובקצת יותר הרחבה - דרמה המבוססת על רב המכר באותו השם מאת הסופרת האמריקנית טיילור ג'נקינס ריד, העוסק בקורותיה של להקת רוק בשנות ה-70, מעלייתה ועד התפרקותה הפתאומית בשיא הצלחתה. בכתיבת הספר שאבה ריד השראה ממעלליה הדקדנטיים של להקת פליטווד מק, לדבריה, ועל ההפקה אמונה לא אחרת מריס ווית'רספון.
הסדרה כוללת עשרה פרקים, כאשר שלושת הראשונים יעלו בבת אחת ולאחר מכן ישוחרר פרק פעם בשבוע, על פי הטריילר (וכמובן עלילת הספר) נראה כי מדובר במשולש אהבה הכולל מוזיקאי, את בת זוגו וזמרת חדשה המאיימת על היחסים בין השניים.
מי בפנים: ריילי קיאו ("אמריקן האני"), קמילה מארון ("משאלת מוות"), סם קלאפלין ("אנולה הולמס"), סוקי ווטרהאוס ("נסיכה לבנה") וטימות'י אוליפנט ("דדווד").

SWARM

מה הסיפור: דרמת האימה החדשה של דונלד גלובר, מתהילת "אטלנטה" כמובן, נראית כמו הדבר הכי אסתטי ומטורלל שיעלה על המסכים בעת הקרובה. על הנייר הסיפור עוסק במעריצה של זמרת פופ שהולכת ומאבדת את עצמה בתוך אובססיה מטורפת כלפי האלילה שלה. עד כאן לא נשמע כמו משהו יוצא דופן, אלא שבידיו של גלובר, ואם לשפוט לפי הטריילר, מדובר בחוויה אודיו-ויזואלית עוכרת שלווה במיוחד, מיינדפאק מארץ המיינדפאקים.
מי שעדיין נושא עמו את החוויה המטרידה של הצפייה בפרק המהולל "טדי פרקינס" מ"אטלנטה", בטח יודע כבר מה גלובר מסוגל לעולל בכל הנוגע לחוויות צפייה מטרידות. כאן הוא לא מככב, מיינד יו, אלא מסתפק בבימוי מעבר לקרדיט היוצר.
מי בפנים: דומיניק פישבק ("יהודה איש קריות והמשיח השחור"), קלואי ביילי (אחותה של השחקנית האלי ביילי, שמככבת בתור אריאל בגרסה החדשה של דיסני ל"בת הים הקטנה"), דמסון אידריס ("שלג צח").
הכוח (The Power)
מה הסיפור: דרמת מדע בדיוני חדשה על פי ספרה של נעמי אלדרמן, שאחראית גם על העיבוד למסך הקטן, המתאר מציאות שבה ביום בהיר אחד כל הנשים הצעירות בעולם מגלות בעצמן כוח-על קטלני: הן יכולות לייצר פרצי חשמל מקצות אצבעותיהן. בהמשך מתברר כי הכוח קיים גם בקרב נשים בוגרות יותר, והסיפור עוקב אחרי ההשפעה המונומנטלית של הכוח הזה על הפוליטיקה המינית בעולם - ועל מבני הכוח המסורתיים, הפטריארכליים עד כה, שלעולם לא יהיו שוב אותו הדבר.
מי בפנים: טוני קולט ("תורשתי"), אאוליאי קרוואליו ("מואנה"), ג'ון לגוויזאמו ("התפריט"), אדי מרסן ("ריי דונובן"), ג'וש צ'רלס ("האישה הטובה"), רוב דילייני ("קטסטרופה") ואליס איב ("פצצה").

פברואר 2023

היועץ (The Consultant)
מה הסיפור: אנחנו יכולים להכביר במילים, אבל בשורה התחתונה מדובר בכריסטוף וולץ בתפקיד נבל במשך שמונה פרקים שלמים - חלום. הסדרה החדשה מבית אמזון פריים מבוססת על ספר מאת הסופר בנטלי ליטל, ומגוללת את סיפורו של רג'וס פטוף - יועץ, כשם הסדרה, שהגיע לסייע לחברת גיימינג למקסם את האפקטיביות שלה ובמהרה מתברר בתור הבוס מהגיהנום שלוקח את העבודה שלו קצת יותר מדי ברצינות, ממרר לעובדיו את החיים ומטריד אותם כשהוא נטפל אליהם ללא הרף.
כבר בטריילר נראה וולץ אומר: "מטרתי היא לשפר את העסק - אם זה מסייע לכם לראות בי כמפלצת, כך יהיה", כאילו לו ולקהל ברור בדיוק באותה מידה שאנחנו הכי אוהבים אותו כשהוא מגלם רשעים קרים וחסרי לב, כמו קצין האס-אס האנס לאנדה ב"ממזרים חסרי כבוד", או צייד הראשים ד"ר קינג שולץ ב"ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו.
מי בפנים: מלבד וולץ תוכלו למצוא בתוכנית גם את בריטני אוגריידי ("הלוטוס הלבן").
ינואר 2023
ציידים - עונה 2 ואחרונה (Hunters)
מה הסיפור: פנטזיית הנקמה בנאצים מבית דייויד וייל וג'ורדן פיל חוזרת לעונה שנייה ואחרונה, שלוש שנים אחרי שזו הקודמת גרמה למחלוקת כשהיו שטענו שהחופש האמנותי שלקחה בעלילתה עשוי לשמש את מכחישי השואה. לאלו מכם שפספסו (וחבל אם כן), נספר ש"ציידים" מתרחשת בשנות ה-70 ועוקבת אחר כנופיה של ציידי נאצים בראשות מאייר אופרמן (אל פאצ'ינו), ניצול שואה שהפך למולטי-מיליארדר ובוחר לעשות שימוש מקורי למדי בכספו.
אחרי פרק סיום העונה המפתיע, שבו נחשף בין היתר שאדולף היטלר בעצם חי ומתחבא איפשהו בדרום אמריקה, החבורה מתאחדת מחדש ומי שמובילה אותם הפעם היא חווה אפלבאום, ציידת נאצים שתנסה לתפוס את מקומו של אופרמן. ומה איתו? מסתמן שנוכחותו עדיין תורגש הודות למשימת עבר שביצע - ושעם השלכותיה הם ייאלצו להתמודד. בונוס נחמד למי שזה לא מספיק לו הוא פודקאסט בהנחיית וייל שהושק לאחרונה בשם "חוצפה: ציידים מציגה סיפורי מרד אמיתיים", שבכל אחד מששת פרקיו מוצג סיפור יוצא דופן של גבורה והקרבה בזמן השואה.
מי בפנים: ג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים") בתפקיד חווה אפלבאום, בעוד אודו קייר הגרמני - ששיחק זה עתה את השכן החשדן בסרט הישראלי "השכן שלי אדולף" - יגלם את הצורר הנאצי. אליהם יצטרפו מהעונה הקודמת לוגאן לרמן ("פרסי ג'קסון וגנב הברק"), ג'וש רדנור ("איך פגשתי את אמא"), ג'ריקה הינטון ("האנטומיה של גריי"), לנה אולין ("שוקולד"), טיפאני בון ("שריפות קטנות בכל מקום") וקרול קיין ("קימי שמידט").

דצמבר 2022

Three Pines
מה הסיפור: דרמת מתח ומסתורין המבוססת על דמותו של הפקד ארמאן גמאש ממשטרת מחוז קוויבק - לפי סיפוריה של הסופרת לואיז פני. העלילה מהווה עיבוד לספרה "טבע דומם" (שגם תורגם לעברית), ובו גמאש מגיע לכפר קטן ונידח בדרום מזרח קוויבק על מנת לחקור מוות מסתורי שהתרחש בו, של אחת מהנשים הבולטות בכפר.
תחילה, נראה שמדובר בתאונת ציד ותו לא, כפי שבטוחים תושבי המקום. אולם גמאש המשופשף כבר ראה דבר או שניים בחייו, וחוש הריח שלו אומר לו שמשהו אפל יותר התרחש כאן. ומכיוון שכבר ראיתם סדרה או שתיים מהז'אנר הספציפי הזה, אתם יודעים שהוא צודק.
מי בפנים: אלפרד מולינה ("פרידה", "ספיידרמן: אין דרך הביתה"), רוסיף סאת'רלנד ("ממלכה", וכן, בנו של דונלד וחצי-אח של קיפר), ועוד.

נובמבר 2022

The English
מה הסיפור: אחרי עשרות סרטים ותפקידים מוצלחים, אמילי בלאנט ("ג'אנגל קרוז", "מקום שקט" 1 ו-2) מסמנת פה את התפקיד הראשי הראשון שלה בסדרת טלוויזיה. מדובר בדרמה תקופתית מאת היוצר של "אישה מכובדת" (בכיכובה של מגי ג'ילנהול), הוגו בלייק, שכתב, ביים והפיק את כל ששת הפרקים של הסדרה.
The English ("האנגלית", בתרגום חופשי) עוסקת באישה אנגלית אריסטוקרטית בשם קורנליה לוק (בלאנט) שמטיילת במערב הישן של ארצות הברית ומבקשת לנקום בגבר שאחראי למותו של בנה הצעיר. בדרך היא פוגשת ביליד-אמריקני שמוכן לעזור לה במסע הרצחני הזה ובין היתר ללמד אותה איך לנווט בתוכו (כלומר איך להרוג גברים). ביחד הם חוצים את הנוף האמריקני של המאה ה-19, שכולל בעיקר דם וחלומות, ועוברים מכשולים מעוררי אימה שבוחנים את הגבולות הפיזיים והפסיכולוגיים שלהם.
מי בפנים: לצד בלאנט מככבים בסדרה צ'אסקה ספנסר ("אישה צועדת קדימה"), טום יוז ("הסודות של ג'ואן) וסטפן ריאה ("משחק הדמעות", "ונדטה").

אוקטובר 2022

The Peripheral
מה הסיפור: דרמת המדע בדיוני החדשה והשאפתנית הזו, שאותה יצר התסריטאי סקוט סמית' ("תוכנית פשוטה"), הופקה על ידי ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי, הצוות שמאחורי "ווסטוורלד", ומבוססת על ספרו באותו השם של חלוץ הסייברפאנק וויליאם גיבסון ("נוירומנסר") מ-2014.
הסדרה עוסקת באחים ברטון ופלין פישר, שנחשפים לטכנולוגיה חדשה מעבודת האבטחה של האח. במסגרתה, השניים חוזים בשתי מציאויות שונות. תחילה הם משוכנעים שמדובר בסייברספייס, בעולם וירטואלי - אלא שעד מהרה הם מבינים שמדובר בעתיד, או ליתר דיוק, שני עתידים אפשריים ודיסטופיים, ששואבים אותם להרפתקה מסוכנת.
מי בפנים: קלואי גרייס מורץ ("קיק אס"), ג'ק ריינור ("מידסומר"), שרלוט ריילי ("המטרה: לונדון").
פורסם לראשונה: 12:55, 19.02.23