חדשות 12 הודיעו כי הכתב גלעד שלמור הותקף בהפגנת תומכי המהפכה המשפטית בתל אביב. "כתב חדשות 12 גלעד שלמור הותקף בידי מפגינים במחאת התמיכה ברפורמה הערב בקפלן. כוחות משטרה חצצו בין צוות חברת החדשות וכתבנו ובין המפגינים", נמסר.
ארגון העיתונאים והעיתונאיות הודיע כי הוא "מגנה את תקיפת כתב חדשות 12 גלעד שלמור במהלך סיקור הפגנת תומכי הרפורמה. אין מקום לגילויי אלימות כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת. אנו מודים לצוותי המשטרה על ההתערבות ופעולת החציצה המהירה".
1 צפייה בגלריה
גלעד שלמור במחאת תומכי הרפורמה
גלעד שלמור במחאת תומכי הרפורמה
גלעד שלמור במחאת תומכי הרפורמה
(צילום: באדיבות חדשות קשת)
כמו כן, כתב כאן איציק זוארץ, שנכח גם הוא בהפגנה, נפצע במהלכה כשלדברי גורמים בכאן בקבוק שנזרק פגע בראשו. "כתב כאן חדשות איציק זוארץ נפגע בראשו מבקבוק שנזרק לעברו בעוצמה, בעת ששהה בעמדת שידור כאן 11 בהפגנת תומכי הרפורמה בקפלן", נמסר מטעמם, והובהר כי "מצבו טוב והוא חזר לשדר".
בנוסף, צלם חדשות 13 חולץ מעימות עם מפגינים על ידי כוח משטרתי שמילט אותו מהאיזור במהירות. לאחר השידור מגישת חדשות 13, נגה ניר נאמן, עוכבה על ידי קבוצת מפגינים, שחסמה את דרכה ודפקה על רכבה באלימות.
גם עיתונאי ynet אדם קוטב הותקף מילולית לאורך כל ההפגנה. מספר פעמים המפגינים נהדפו ונמנעו עימותים הודות למאבטחים ששמרו על הסדר.
תקריות אלה מצטרפות לשורת אירועי תקיפות והפרעות לאנשי תקשורת. במהלך סיקור "ליל ההתנגדות" בתל אביב שנערך בחמישי שעבר, צלמת "ידיעות אחרונות", דנה קופל, נפצעה בידה ופונתה לבית החולים איכילוב לאחר שפרש פגע בה; במהלך סיקור המחאה נגד המהפכה שהתרחשה בתחנת רכבת השלום בתל אביב בשבוע שעבר, מפגין דחף וצעק על כתב ערוץ 14 עד אשר הורחק על ידי נוכחים במקום; בשבוע לפני כן, צלם ynet ו"ידיעות אחרונות" גיל נחושתן נעצר באלימות על ידי שוטרים בעת שסיקר את ההפגנה שהתקיימה במתחם מת"ם שבחיפה - זאת על אף שהוסבר לשוטרים כי הוא מבצע את תפקידו בשטח כצלם עיתונות. באותו יום, צלם "הארץ", רמי שלוש, הותקף והוכה על ידי שוטרי מג"ב בהפגנה ברחוב העצמאות בעיר. שלוש עוכב לחקירה לאחר שלטענת המשטרה דחף שוטר, אך שוחרר בידי קצין משטרה כעבור כמה דקות.