סולד-אאוט: היום (ה') נודע בתוך שעות בודדות מרגע פתיחת המכירה לקהל הרחב, אזלו כל הכרטיסים להופעתו של ברונו מארס בפארק הירקון בתל אביב ב-4 באוקטובר, חול המועד סוכות. חברת ההפקה בוחנת את האפשרות לקיים מופע נוסף.
1 צפייה בגלריה
ברונו מארס
ברונו מארס
ברונו מארס
(צילום: KeyImage)
מארס בן ה-37 נחשב לאחד מכוכבי הפופ הגדולים בעולם, והוא התחיל את הקריירה שלו בסוף העשור הראשון של שנות ה-2000 כשפרץ עם השיר Nothin' On You עם B.o.B ושיתוף הפעולה Billionaire עם טראווי מק'קוי. לאורך הקריירה שלו הזמר הוציא ארבעה אלבומים, שהכילו להיטים רבים בהם The Lazy Song, Just the Way you Are, Locked out of Heaven, Marry You, 24K Magic, That's What I Like, Finesse - שבהמשך הפך גם לרמיקס עם הראפרית קארדי בי, ו-Uptown Funk עם המפיק המוזיקלי מארק רונסון, לצד רבים נוספים.
לצד הלהיטים הקצביים, מארס נודע גם בבלדות הרבות שהקליט ושזכו להצלחה בהן Grenade, Versace on the Floor, It Will Rain ו-When I Was Your Man כשלאחרונה מיילי סיירוס רפררה אליו בלהיט הענק שלה Flowers, שיצא מוקדם יותר השנה.
אלבומו הרביעי של הזמר, An Evening With Silk Sonic, שיצא ב-2021, הוא שיתוף פעולה עם המוזיקאי המוערך אנדרסון פאאק, ובהרכב המשותף שהשניים חברים הם זכו להצלחה מרובה ואף בארבעה פרסי גראמי עבור שירם Leave the Door Open. סך הכול מארס היה מועמד ל-31 פרסי גראמי וגרף 15 פסלונים מוזהבים במהלך הקריירה המצליחה שלו.
הופעתו של מארס בישראל בחול המועד סוכות תחתום קיץ עם שלוש הופעות בינלאומיות בפארק: רובי וויליאמס וגאנז אנד רוזס, שהופיעו בפארק בשבוע האחרון, ולהקת אימג'ן דרגונס שיופיעו בישראל ב-29 באוגוסט.