ימים ספורים אחרי שהודיע הזמר אוזי אוסבורן כי בכוונתו לעזוב את ארצות הברית ולחזור לבריטניה יחד עם אישתו שרון, רשת הטלוויזיה BBC הכריזה על ריאליטי שיעקוב אחר המעבר של הזוג שחייו תועדו על המסך לפני כ-20 שנה.
1 צפייה בגלריה
שרון ואוזי אוסבורן
שרון ואוזי אוסבורן
שרון ואוזי אוסבורן
(צילום: AP)
בראיון ל"אובזרבר", שפורסם בתחילת השבוע, סיפר אוסבורן כי הם החליטו לעזוב את ארצות הברית, לאחר יותר משני עשורים בלוס אנג'לס, בעיקר בשל הזכות להחזיק ולשאת כלי נשק במדינה. "הכל שם מגוחך, לעזאזל. נמאס לי שאנשים נהרגים כל יום. אלוהים יודע כמה אנשים נורו בבתי ספר. וגם היה את הירי ההמוני בהופעה בווגאס... זה מטורף", אמר והוסיף: "אני לא רוצה למות באמריקה... אני אנגלי, אני רוצה לחזור לשם".
לאחר הכרזה זו, הודיעה רשת ה-BBC שהיא צפויה ללוות את הזוג במעבר ולצלם אותם לתכנית ריאליטי חדשה כשהם מתמקמים בחייהם החדשים בבקינגהמשייר שבדרום-מזרח אנגליה. בתכנית שתקרא "Home to Roost", צפויים להצטלם אירועים חשובים נוספים בחיי המשפחה כדוגמת חגיגות יום ההולדת ה-70 של שרון אוסבורן וכן הריונה של הבת קלי אוסבורן. "זו תהיה סדרה מצחיקה, מרגשת וכנה על החיים החדשים שלהם בבריטניה", אמרה קלייר סילרי, האחראית על סדרות דוקומנטריות ב-BBC.
עוד בנושא טלוויזיה:
בשנת 2002, עלתה ב-MTV סדרת הריאליטי המצליחה שעקבה אחרי המשפחה ונקראה The Osbournes ונחשבה לפורצת דרך בז'אנר. עד 2005 היא עקבה בסגנון "זבוב על הקיר" אחר ההתרחשויות בבית המשפחה בלוס אנג'לס שבו שהו אוזי ושרון, ההורים ושני המתבגרים דאז - קלי וג'ק. התוכנית תיעדה הן סצנות מטופשות, כמו ההימלטויות של אוזי מההפרשות שהותירו אחריהם כלבי המחמד שלהם, והן סצנות מורכבות יותר כמו התמודדות המשפחה עם סרטן המעי שאובחן אצל שרון, ההתמכרות של שני הילדים למשככי כאבים וכן תאונת הדרכים הקשה שאוזי היה מעורב בה.