שרד את המהלכים הלבנים, ישרוד את הקורונה? כוכב "משחקי הכס", כריסטופר היביו, המוכר לכם יותר כג'ינג'י המזוקן - טורמונד הפראי, נבדק ונמצא חיובי לווירוס הקורונה. בתגובה, נטפליקס עצרה את הפקת הסדרה "המכשף" שבה הוא מככב - זוהי למעשה הפקת הטלוויזיה הראשונה בבריטניה שנעצרת בעקבות מגפת הקורונה, כך דיווח "דדליין".
1 צפייה בגלריה
כריסטופר היביו ב"משחקי הכס"
כריסטופר היביו ב"משחקי הכס"
כריסטופר היביו ב"משחקי הכס"
(צילום: Helen Sloan, באדיבות yes)
היביו חשף את האבחנה אתמול (ב') בפוסט באינסטגרם שבו כתב כי הוא שוהה בבידוד ביתי עם משפחתו בנורבגיה והמליץ לעוקביו לשמור על כללי ההיגיינה והמרחק החברתי. "אני מצטער לומר שנמצאתי חיובי ל-COVID19, וירוס הקורונה. משפחתי ואני מבודדים בביתנו כל זמן שיידרש. אנחנו בריאים, יש לי מעט סימפטומים של צינון".
"יש אנשים בסיכון גבוה שעבורם הווירוס עלול להיות אבחנה קטלנית, אז אני מפציר בכולכם להיות זהירים במיוחד. שטפו את הידיים, שמרו על מרחק של מטר וחצי מאחרים, לכו לבידוד. עשו כל מה שאתם יכולים לעשות כדי לעצור את הווירוס מלהתפשט. יחד אנחנו יכולים להילחם בווירוס הזה ולמנוע משבר בבתי החולים שלנו. בבקשה טפלו אחד בשני, שמרו על מרחק והישארו בריאים!".
החדשות על מחלתו של היביו מגיעות רק שלושה שבועות לאחר שהצטרף לצוות הסדרה "המכשף" בתפקיד ניוולן. בתוך כך ב"דדליין" דיווחו כי נטפליקס שעצרה את הפקת הסדרה כצעד מנע, הודיעה לקאסט הסדרה על מחלתו של היביו, המליצה לצוות להיכנס לבידוד ביתי וכן דאגה לחטא את הסט.
השחקן הראשון שעדכן כי הוא נמצא חולה בנגיף הוא טום הנקס - הוא ואשתו אושפזו בבית החולים וכבר שוחררו לבידוד. ואילו אתמול הודיע אידריס אלבה כי גם הוא נמצא חולה בנגיף ואמר: "זה חרא".