עידן עמדי, שנפצע אתמול (ב') קשה ברצועת עזה, התעורר היום בבית החולים שיבא בתל השומר.
2 צפייה בגלריה
עידן עמדי באולפן ynet
עידן עמדי באולפן ynet
עידן עמדי באולפן ynet
(צילום: חגי דקל ושמוליק דוידפור)
עמדי פונה אתמול לבית החולים עם רסיסים בכל חלקי גופו, כשהוא מורדם ומונשם. מצבו הוגדר "יציב" והוא עבר ניתוח. פציעתו של עמדי דווחה גם ברחבי העולם וגם חבריו לתעשיית המוזיקה והבידור ביקשו להתפלל לשלומו.
בחודש נובמבר האחרון כתב עמדי באינסטגרם כי הוא "מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה, כדי להמשיך בלחימה, כשלדבריו, "אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה בדרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו".
2 צפייה בגלריה
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי והרמטכ"ל
במהלך חודשי הלחימה פורסמה שורה של תיעודים מהרצועה שבהם כיכב עמדי. באמצע החודש שעבר, למשל, פורסם סרטון שצולם מכמה זוויות שתיעד השמדת בית ספר בשכונת שג'אעיה בעזה, שבו אותרו תשתיות טרור ובהן גם פירי מנהרות ששימשו את מחבלי חמאס, וכן אמצעי לחימה ומטעני חבלה. מי שהכריז על הפיצוץ בקולו היה לא אחר מאשר עמדי.
"בעוד כקטנה נפוצץ את האיתור, בית הספר, בו מצאו כוחותינו אמצעי לחימה, זירות מטענים ופירי מנהרות", נשמע עמדי אומר בסרטון. "יידע עם ישראל ויידעו כל אומות העולם שאלו הם אויבינו וככה הם מחנכים את ילדיהם. התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש".