לאחר חודשים של ספקולציות, סרט חדש של "מלחמת הכוכבים" נמצא בשלבי פיתוח בידיו של דיימון לינדלוף ("אבודים", "הנותרים", "השומרים"), ותביים אותו שרמין עובייד-צ'ינוי ("גברת מייזל המופלאה") - כך דווח היום (ב') באתר "דדליין".
1 צפייה בגלריה
"מלחמת הכוכבים"
"מלחמת הכוכבים"
"מלחמת הכוכבים"
עוד דווח כי התסריט עדיין נמצא בשלבי כתיבה, וכרגע לא ידוע מי הם שותפיו של לינדלוף. מכיוון שהפרויקט הזה נחשב לאחד מהסודות השמורים ביותר בכל הוליווד, עלילת הסרט נשמרת כמובן גם היא בסוד. בשלב זה טרם נקבע תאריך לתחילת הצילומים.
עוד בנושא "מלחמת הכוכבים":
סרט הקולנוע התשיעי בסדרה, "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", יצא ב-2019 ומאז האולפנים התמקדו בסדרות הלייב-אקשן שעלו בדיסני+, "המנדלוריאן", "הספר של בובה פט", "אובי-וואן קנובי" ו"אנדור". הפרויקט המדובר צפוי להיות הראשון שיגיע לבתי הקולנוע, מתוך כל הפרויקטים של זכיון "מלחמת הכוכבים" שנמצאים בפיתוח.
זהו לא הפרויקט הראשון של עובייד-צ'ינוי עם דיסני. הבמאית זוכת האוסקר והאמי שנבחרה לביים את הפרויקט ידועה בעיקר בזכות סרטיה הדוקומנטריים זוכי האוסקר, Saving Face (2012) ו-A Girl in the River: The Price of Forgiveness (2015), שעסקו באלימות כלפי נשים בפקיסטן. בנוסף היא ביימה גם מספר פרקים של "מיס מארוול" עבור האולפנים.