אחרי ששלום חנוך, אביב גפן וארקדי דוכין התנערו מעבודה משותפת עם אריאל זילבר בשל תמיכתו בעמירם בן אוליאל, רוצח בני משפחת דוואבשה - היום (ד') גם חלק מהנגנים שלצידו הודיעו על פרישה.
1 צפייה בגלריה
אריאל זילבר
אריאל זילבר
אריאל זילבר
(צילום: רועי עידן)
בתכתובת וואטסאפ פנימית של חברי הלהקה והנגנים שהגיעה לידי ynet, הנגן אבנר קלמר שמלווה את זילבר מזה שנים הודיע על פרישה ונימק את בחירתו. "לצערי לא אנגן יותר עם אריאל", כתב, "אומר זאת בצער רב ואבל גדול, מכיר את כל הטיעונים נגד ואין מה להיכנס לזה. לא מצליח לדמיין את עצמי עומד לצידו על הבמה אחרי הדברים שאמר ועשה, זו החלטה מאוד רגשית. הולך בעקבות הלב והמצפון".
לכתבות נוספות בנושא:
גם האיש המוזיקלי שלומי מנצור שעובד עם זילבר שנים גם כן, הודיע על פרישתו. "למען הסר ספק, אני עוזב את הלהקה ומאחל הצלחה ואהבה לכולכם".
הדברים הללו מגיעים אחרי שזילבר הודיע על תמיכתו בעמירם בן אוליאל שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה. "תרמתי לעמירם בן אוליאל, השופטים צריכים לשבת בבית הסוהר", אמר.
הדברים הללו והתרומה של זילבר לקמפיין מימון ההמונים של בן אוליאל, הובילו כאמור לפרישה של שלום חנוך, אביב גפן וארקדי דוכין מחגיגות יום הולדת ה-80 של זילבר שאמורות להיערך בחודש הבא בהיכל התרבות. דוכין אף הגדין ועשה - ומשך את ההזמנה לזילבר לחגוג עימו את יום הולדתו שלו הוא, שייערכו בחודש הבא במסגרת חגיגות פסטיבל ראשון לציון.