אירועים רבים נדחים, בתי הקולנוע נסגרים, פסטיבלי קולנוע נדחים, שחקנים נדבקים - אבל כל זה לא יפריע למהדורה השנתית של טקס פרסי הראזי, שבכל שנה מציין את הסרטים הכי גרועים של השנה. אומנם מארגני הטקס הושפעו מנגיף הקורונה ו-ויתרו על האירוע החגיגי, אבל אתמול (ב') הם הכריזו על הזוכים.
אם למישהו היה ספק, "קאטס" לא התחמק מהטייטל רק כי בעולם משתוללת מגפה. הסרט גרף את מרב הפרסים בטקס (שישה במספר), בהם פרס הסרט הגרוע, פרס הבמאי הגרוע לטום הופר, שחקני המשנה הגרועים (ג'יימס קורדן ורבל ווילסון), התסריט הגרוע ביותר והצמד הגרוע ביותר.
1 צפייה בגלריה
מתוך קאטס
מתוך קאטס
האימה. מתוך "קאטס"
מלבד "קאטס", עוד כמה סרטים ושחקנים התכבדו בפרסים הלא מאוד מכובדים. "רמבו 5: המשחק האחרון" זכה בשני פרסים בהם הרימייק הגרוע ביותר, וג'ון טרבולטה לקח את פרס השחקן על שתי הופעות תמוהות שאפילו לא הגיעו לבתי הקולנוע בישראל: Trading Paint ו-The Fanatic. הילארי דאף זכתה בפרס השחקנית על סרט האימה The Haunting of Sharon Tate, בו היא מגלמת את השחקנית המנוחה שרון טייט שחווה חיזיונות על מותה (מי לעזאזל אישר את זה?).
מי שכן זכה בפרס מכובד על אמת, בערך, היה אדי מרפי שזכה השנה בפרס הגאולה. במהלך הקריירה שלו מרפי היה מועמד לפרס חמש פעמים וזכה בו פעמיים (פעם אחת על "נורביט" ופעם נוספת במהדורה מיוחדת של הטקס ב-2010, אז הוא זכה בפרס השחקן הגרוע של העשור). השנה הוא גאל את עצמו בתפקיד רציני ומוערך בסרט "קוראים לי דולימייט" של נטפליקס, בו הוא גילם את הסטנדאפיסט והבמאי רודי ריי מור.