לאחר שהעלה אמש (ו') פוסט עמום בעמוד האינסטגרם שלו שעלול להתפרש כאנטישמי, השחקן ג'יימי פוקס מתנצל ומבהיר: "אני אוהב את הקהילה היהודית ותומך בה".
2 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: AFP)
"אני רוצה להתנצל בפני הקהילה היהודית ובפני כל מי שנפגע מהפוסט", כתב פוקס ברשתות החברתיות. "אני יודע כעת בחירת המילים שלי פגעה באנשים ואני מתנצל, זו לא הייתה כוונתי".
לכתבות נוספות בנושא:
בפוסט שכתב אמש נכתב באותיות גדולות: "הם הרגו בחור בשם ישו... מה אתם חושבים שהם יעשו לכם?", וצורפו ההאשטגים "חברים מזויפים" ו"אהבה מזויפת". כעת, השחקן מבהיר כי "חבר מזויף בגד בי, ואליו התכוונתי כשאמרתי 'הם', לא לשום דבר נוסף", והדגיש כי "יש רק אהבה בלב שלי לכולם, אני אוהב את הקהילה היהודית ותומך בה. התנצלותי העמוקה לכל מי שנפגע".
כזכור, מוקדם יותר היום השחקנית ג'ניפר אניסטון עשתה לייק לפוסט האנטישמי לכאורה, אולם לאחר מכן הבהירה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה כי היא אינה תומכת באנטישמיות בשום אופן. "זה מחליא אותי", שיתפה השחקנית. "לא עשיתי לייק בכוונה או בטעות, אך חשוב מזה - אני רוצה להבהיר לחבריי ולכל מי שנפגע מהפוסט הזה שהופיע בפיד שלו, אני לא תומכת באנטישמיות בשום אופן, ואין לי שום סובלנות כלפי שנאה מסוג כלשהו. נקודה".
2 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון זוכה בסאג
ג'ניפר אניסטון זוכה בסאג
ג'ניפר אניסטון
(DIMITRIOS KAMBOURIS)
מדבריה של אניסטון נראה כי לא פסלה שדבריו של פוקס יכולים להתפרש כאנטישמיים, אך היא ראתה בפוסט כביטוי לביקורת של פוקס כלפי חבריו שלא תמכו בזמן המשבר הרפואי שחווה, כפי שבאה לידי ביטוי בהאשטגים שצורפו אליו.
כזכור, באפריל הכוכב אושפז בבית החולים באטלנטה אחרי שהתמודד עם "סיבוך רפואי" לא ידוע, כך על פי פוסט שפרסמה בתו קורין פוקס. בשבועות שחלפו מאז אותו אשפוז מסתורי, דיווחים על מצבו החלו להתקבל, חלקם אף טענו להחמרה במצבו, כשבחודש מאי בתו עדכנה כי הוא נמצא בשיקום. לפני שבועיים עדכן השחקן במצבו בסרטון שפרסם באינסטגרם וביקש להפריך את השמועות שנפגעה ראייתו או תפקודו הפיזי, אך סיפר: "עברתי משהו שמעולם לא חשבתי שאעבור".