אין ספק שהשנה החולפת הביאה עמה אלבומים מרגשים במיוחד: קנדריק לאמאר שינה את חוקי המשחק באלבום שנגע בפצעים הכי כואבים של אמריקה וגם באלה הפרטיים שלו, רוסליה מיקמה את עצמה גבוה-גבוה בליגה של הגדולים כשחיברה בין שברון לב, סקס ואלוהים, וגם ארקטיק מאנקיז המציאו את עצמם מחדש. במקום להיכנס ללחץ, האמנים נכנסו לאולפן, ובימים אלה ג'ניפר לופז, אד שירן, סמאשינג פאמפקינגס, פאראמור ועוד רבים וטובים עובדים על האלבומים שיעשו למעריצים את השנה הבאה. אלה 23 הבולטים שבהם.
22 צפייה בגלריה
בוב דילן, ג'ניפר לופז וטראוויס סקוט
בוב דילן, ג'ניפר לופז וטראוויס סקוט
שימו פליי. בוב דילן, ג'ניפר לופז וטראוויס סקוט
(צילום: AP)


איגי פופ - Every Loser

6 בינואר מכל האלבומים שמופיעים ברשימה הזאת, החדש של איגי פופ הוא גם הראשון שתוכלו לשים עליו יד, או לפחות אוזן - Every Loser יופיע כבר בסוף השבוע הראשון של ינואר. שני השירים שכבר יצאו מתוכו מאותתים שהארוחה המלאה עשויה להיות מוצלחת למדי, ובעיקר די שונה מהקו הג'אזי-משהו שאפיין את Free, האלבום הקודם והקצת מאכזב שסנדק הפאנק הבלתי נגמר הוציא ב-2019. ב-Frenzy מנגנים בין היתר דאף מק'אגן מגאנז אנד רוזס (על הבס), בעוד שעל התופים תמצאו את צ'אד סמית' מרד הוט צ'ילי פפרס. לעומת הרוק הדי קלאסי וכבד שמאפיין את הסינגל הראשון, הסינגל השני, Strung out Johnny, מתגלה כיציאת אלקטרו-רוק מפתיעה.

ג'ון קייל - Mercy

20 בינואר לא נצטרך לחכות הרבה זמן גם עד שיגיע אלבום במשקל כבד ב-2023: ג'ון קייל, הצ'לן והאגדה, מאחרוני המהפכנים הגדולים של הסיקסטיז שעדיין איתנו, יוציא ב-20 בינואר אלבום אולפן ראשון (של שירים מקוריים) אחרי יותר מעשור. האלבום, כך פורסם, עתיד להיות מושפע מאירועים גלובליים משמעותיים, ועוד יותר מסקרן יהיה לשמוע את התותח בן ה-80, שייזכר לנצח בזכות חברותו בוולווט אנדרגראונד, משתף פעולה עם כישרונות שיכולים להיות הנכדים שלו, כמו Weyes Blood הנהדרת, צמד האינדי-פופ החביב Sylvan Esso וגם דב היינז, הלא הוא Blood Orange.
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומו של ג'ון קייל - Mercy
עטיפת אלבומו של ג'ון קייל - Mercy
עטיפת אלבומו של ג'ון קייל - Mercy
(צילום: Double Six Records)

מונסקין - !Rush

20 בינואר אירוויזיון 2021 הוא כבר זיכרון רחוק (אם כי עדיין מתוק) עבור הלהקה האיטלקית, שלקחה בשתי ידיים את ההזדמנות מאז הזכייה בתחרות השירה האירופית והפציצה עם להיטים כיפיים, הופעות לפנתיאון וקהל מעריצים ומעריצות שמצליח גם לשיר את כל המילים וגם להזיל ריר תוך כדי. !Rush יהיה האלבום שאיתו מונסקין ינסו למצב את עצמם סופית בזירה הבינלאומית, כולל ארצות הברית, עם יותר שירים באנגלית ובעיקר אטיטיוד מהסוג שארקטיק מאנקיז השאירו מאחור. אדם חכם לא יהמר נגד הסיכויים שלהם לעמוד במשימה בהצלחה.
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומם של מנסקין - RUSH!
עטיפת אלבומם של מנסקין - RUSH!
עטיפת אלבומם של מונסקין - RUSH!
(צילום: Epic Records)

סם סמית' - גלוריה

27 בינואר זו לגמרי השנה של סם סמית' שחוגג.ת "התבגרות מאוחרת", כפי שנמסר בהצהרה שבישרה על Gloria, שיצא בעוד מספר שבועות. "זו חגיגה רגשית, מינית ורוחנית", הובטח למאזינים, ואכן הסינגל המוביל מתוך האלבום שבדרך - Unholy, שיתוף הפעולה עם קים פטרס - ללא ספק קיים והצליח למקם את המוזיקאי.ת המוכשר.ת בפסגת המצעדים עם שיר קצבי ומדבק שממש לא מפחד לחגוג מיניות. והנה משהו מרגש במיוחד להוסיף במעמד זה: תענוג גדול ומתגמל למעריצים בארץ, שיוכלו לחגוג יחד עם סמית' את כל המוזיקה החדשה והמסעירה הזו בהופעה בפארק הירקון הקיץ.
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומו של סם סמית' - "גלוריה"
עטיפת אלבומו של סם סמית' - "גלוריה"
עטיפת אלבומו של סם סמית' - Gloria
(צילום: Capitol Records)

בוב דילן - Fragments - Time Out of Mind Sessions 1996-1997 The Bootleg Series Vol. 17

27 בינואר הניינטיז לא היו העשור הכי מוצלח בקריירה של בוב דילן. במחצית הראשונה שלהן הוא כלל לא שחרר חומרים חדשים, וגם המופע שלו בסדרת האנפלגד של MTV היה רחוק מלהיות מזהיר. ב-1997 הוא חזר - והכי בגדול שאפשר - עם האלבום Time Out of Mind. היצירה המופלאה והאפלה ההיא בהפקת דניאל לנואה, נולדה בתום סדרת אירועים דילנית למדי: בחורף 1996 דילן כתב את השירים בביתו שבמינסוטה במהלך סופת שלגים, ורגע לפני שהאלבום הארוך ההוא הושלם (72 דקות של קסם) הזמר אושפז עם זיהום מסוכן בלב וכמעט פגש את אלביס. גם 25 שנה אחרי, Time Out of Mind הוא אחד מהרגעים היותר מרשימים בגוף העבודות הארוך למדי של דילן, וכמה משמח לגלות שהפרק ה-17 בסדרת הבוטלגים הבלתי נגמרת שלו יצלול לנבכי אלבום המופת הזה.
22 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום Fragments - Time Out of Mind Sessions 1996-1997 The Bootleg Series בוב דילן
עטיפת האלבום Fragments - Time Out of Mind Sessions 1996-1997 The Bootleg Series בוב דילן
עטיפת האלבום Fragments - Time Out of Mind Sessions 1996-1997 The Bootleg Series בוב דילן
(צילום: COLUMBIA RECORDS/LEGACY RECORDINGS )

SG Lewis - AudioLust & HigherLove

27 בינואר שמו של המפיק המוזיקלי הבריטי עוד לא בדיוק הולך לפניו, אבל רשימת האמנים שהספיקו לשתף איתו פעולה לגמרי כן. מי שעבד עם דואה ליפה, רובין וטובה לו, יוציא החורף אלבום רביעי, שלפי חמישה הסינגלים שכבר יצאו מתוכו יצליח לחמם היטב את המאזינים ויגרום להם לזוז למקצבי ה-Fאנק והדיסקו. בנוסף לריליסים מהאלבום ובעקבות ההצלחה המשגעת של הרמיקס של לואיס ל-More Than a Woman של הבי ג'יז שחרך את הטיקטוק, יצא החודש גם הרמיקס החדש והמעולה ל-I'm Every Woman, כחלק מהפסקול של הביופיק החדש על וויטני יוסטון - והוא ללא ספק עושה לנו חשק לרקוד עם מישהו.

סמאשינג פאמפקינס - Atum: Act 2+3

31 בינואר, 21 באפריל בילי קורגן, סולן ומנהיג הסמאשינג פאמפקינס, אף פעם לא חשש לכתוב אלבומים אפיים בעלי סאונד בומבסטי. את המנה הראשונה ברוח הזאת הוא הציע כבר ב-1995 כשהוציא עם להקתו את האלבום הכפול Mellon Collie and the Infinite Sadness שהיה גם מאוד ארוך (28 שירים), גם מאוד מוצלח וגם מצליח למדי. בהמשך הפאמפקינז התרחקו מהסגנון שאפיין אותם בתחילת הדרך (עם יותר גוטיקה ואלקטרוניקה), וכצפוי, גם ההרכב הפרסונלי עבר כמה טלטלות. מי שאיבד איתם קשר בראשית המילניום, אך מעוניין לחדש אותו כעת, ישמח לגלות שקורגן נותר יומרני לפחות כמו פעם. אופרת הרוק החדשה שלו, Atum, נפרשת על פני שלוש מערכות ומורכבת מ-33 שירים. החלק הראשון והלא ממש רע כבר בחוץ, שני החלקים הבאים יצאו בהתאמה בחורף ובאביב הקרובים.
22 צפייה בגלריה
סמאשינג פאמפקינס
סמאשינג פאמפקינס
סאונד בומבסטי ואפי. סמאשינג פאמפקינס
(צילום: AP)

פאראמור - This is Why

10 בפברואר בגלגול הנוכחי, פאראמור היא לא סתם להקה מצליחה אלא אחת מאימהות הקאמבק של הדיסטורשן בקרב בני דור ה-Z. היילי וויליאמס, מכותבות השירים הכי מוכשרות ולא מספיק מוערכות באמריקה, שאף פעם לא נתפסה כמספיק קולית בעיני דור הסליז-רוק לפני 20 שנה, היא עכשיו אייקון אצל מעריצי אוליביה רודריגו למשל - ובצדק גמור. This is Why אמור לחגוג את סגירת המעגל המרגשת הזאת, כך שנתראה בהופעות ובטיקטוק.
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומם של פאראמור - This is Why
עטיפת אלבומם של פאראמור - This is Why
עטיפת אלבומם של פאראמור - This is Why
(צילום: Atlantic)

קרוליין פולצ'ק - Desire, I Want to Turn Into You

14 בפברואר זמרת הפופ האלטרנטיבי האמריקנית הפכה לפופולרית בטיקטוק בשנה החולפת עם שירה So Hot You're Hurting My Feelings, לא ברור אם בזכות השיר או הקליפ והכוריאוגרפיה התמוהה למדי שבו, אבל כך או כך, היא צברה לעצמה קהל שמחכה לגלות מה יוליד אלבומה השני Desire, I Want to Turn Into You שיצא בוולנטיינז דיי. מי שהפכה ליקירת האינטרנט שחררה מוקדם יותר החודש את הסינגל הראשון מהאלבום שבדרך, Welcome To My Island, שנפתח ביללה אופראית צווחנית בת לא פחות מ-25 שניות (!) ולפי הממצאים, היא בוודאי מתכננת ליצור עוד הרבה רגעים ויראליים חדשים.
22 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום Desire, I Want to Turn Into You קרוליין פולצ'ק
עטיפת האלבום Desire, I Want to Turn Into You קרוליין פולצ'ק
עטיפת האלבום Desire, I Want to Turn Into You קרוליין פולצ'ק
(צילום: Aidan Zamiri)

גורילז - Cracker Island

24 בפברואר הלהקה הבריטית הווירטואלית בהנהגתו של דיימון אלברן חוזרת באלבום שמיני ומרגש שיכלול שיתופי פעולה מעניינים עם סטיבי ניקס, באד באני, בק וטיים אימפלה - שהסינגל המשותף שלהם, New Gold, כבר יצא הקיץ. בהכרזה על האלבום נכתב שחברי הלהקה, מורדוק, נודל, ראסל ו-2D עברו מלונדון לקליפורניה כדי "לגייס חברים חדשים שיצטרפו לחיפוש אחר האמת האחת שתתקן את העולם". ואם יש להקה שיכולה לתקן את העולם, או לפחות לנסות, זאת גורילז.
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומם של הגורילז - cracker Island
עטיפת אלבומם של הגורילז - cracker Island
עטיפת אלבומם של הגורילז - cracker Island
(צילום: Parlophone)

לנה דל ריי - Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd

10 במרץ המאזינים כמהים לגמוע כל פיסת מוזיקה חדשה של דל ריי, ולפי המוזיקאים שעבדו איתה על האלבום בעל השם הארוך למדי - נדמה שיש למה לצפות. ג'ק אנטונוף מפיק העל מהבליצ'רס, ג'ון בטיסט זוכה הגראמי ואפילו הכומר שלה. הדואט שהופיע באלבום החדש של טיילור סוויפט עשה לא מעט רעש (בעיקר כי דל ריי כמעט בלתי ניתנת לאיתור בתוכו), והריליס היפהפה עם פאדר ג'ון מיסטי שיצא בקיץ חמק מהרדאר המסחרי, אבל מהלך השיווק ההיסטרי שלה הצליח לבסוף להוציא את המעריצים מהכלים - דל ריי דאגה למקם שלט חוצות אחד בלבד לקידום האלבום בטולסה, העיר בו גר האקס שלה. אין יור פייס, מה שנקרא. יש למה לצפות.
22 צפייה בגלריה
לנה דל ריי
לנה דל ריי
גם הכומר שלה באלבום. לנה דל ריי
(צילום: Ernesto S. Ruscio\Getty Images for Gucci)

פיבר ריי - Radical Romantics

10 במרץ קארין דרייר השבדית לא הוציאה מימיה פיסת מוזיקה שלא הייתה מיוחדת במינה. בין אם במסגרת הצמד The Knife עם אחיה אולף, או בתור פיבר ריי, כבר כ-20 שנה שהיא מביאה את הטכנו לאזורי הפופ ואת הפופ לאזורי הביזאר ואת הכול לכדי שירים מרתקים ובחלקם גם חריפים. חמש וחצי שנים אחרי האלבום המופתי Plunge, היא עתידה לחזור עם אלבום שינסה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים להדהים שלה. אם לשפוט לפי הסינגל הראשון, Carbon Dioxide, שבו היא משתפת פעולה עם אחיה שהופקד על ההפקה, אין מה לדאוג (כלומר בנוגע לפיבר ריי, לגבי כל השאר אין התחייבות).
22 צפייה בגלריה
עטיפת אלבומה של Fiver Ray - Radical Romantics
עטיפת אלבומה של Fiver Ray - Radical Romantics
עטיפת אלבומה של Fiver Ray - Radical Romantics
(צילום: Rabid Records)

דפש מוד - Memento Mori

מרץ 2023 קודם כל צריך לסלק מהצד פרט טריוויה מביך: כן, גם לאביב גפן יש אלבום בשם הזה, "זכור את המוות", כפי שהיו לוחשים ברומא העתיקה למפקד שזה עתה חזר מבושם מתהילת הניצחון. אבל במקרה של דפש מוד, השם מייצג רגע חשוב ונוגע ללב בתולדות ההרכב הוותיק והנפלא הזה: האלבום החדש יהיה הראשון ללא אנדרו פלטשר, קלידן ומייסד הלהקה שמת במפתיע לפני מספר חודשים והותיר את דייב גהאן ומרטין גור בגפם. אומנם השניים ממילא נשאו בעיקר הנטל של כתיבת השירים וביצועם, וכוחם בהחלט עדיין במותניהם, אבל פלטשר היה חלק בלתי נפרד מהאתוס ויהיה מרתק לשמוע איך הלהקה תמלא את החלל שהותיר.
22 צפייה בגלריה
חברי דפש מוד
חברי דפש מוד
השם מייצג רגע חשוב ונוגע ללב בתולדות ההרכב הוותיק. חברי דפש מוד
(צילום: EPA)

מטאליקה - ‎72 Seasons

14 באפריל כשבע שנים אחרי שיצא האלבום המהנה למדי Hardwired… to Self-Destruct, מטאליקה תחזור באביב הקרוב עם עוד אחד. נכון לכתיבת שורות אלו יצא ממנו רק סינגל אחד - Lux Æterna - שגם גדולי המעריצים יתקשו להגדיר אותו כשומט לסת. לכאורה, כל המרכיבים המוכרים של הלהקה נמצאים בו: הגיטרות המהירות של קירק האמט, הבס הכבד של רוברט טרוחיו שיודע לרדת נמוך, התיפוף הרצחני של לארס אולריך והגרון הגדול של ג'יימס הטפילד. ולמרות כל אלו התוצאה הסופית די מאכזבת. ב-2023 ימלאו גם 40 שנה לאלבום הבכורה החשוב של מטאליקה, ואפשר רק לקוות שלפחות חלק מ-12 השירים שירכיבו את היצירה החדשה של הלהקה הוותיקה יצליחו לשמר משהו מהאנרגיה הנהדרת שהייתה שם בתחילת הדרך.
22 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום 72 Seasons
עטיפת האלבום 72 Seasons
עטיפת האלבום 72 Seasons
(צילום: Blackened Recordings)

ריהאנה - R9

במהלך 2023 כמה זמן אפשר למתוח את המעריצים? כשאת אשת עסקים מצליחה ועסוקה בעלת אימפריית איפור ולנז'ריי, ולאחרונה גם הפכת לאמא - כנראה שהרבה זמן. בפעם הראשונה שריהאנה הבטיחה למאזינים אלבום חדש היא כיוונה ל-2019, אבל מאז עברו הרבה מים בנהר ואפילו שנרמז שאלבומה התשיעי יצא בשנה שמגיעה זה עתה לסיומה - התאריך עוד לא ננעץ והציפייה גועשת. מה כן ידוע בינתיים? בראיונות שונים ריהאנה המשיכה לספר שרגאיי זה הז'אנר שמעניין אותה יותר מכול, ורמזה על שיתוף פעולה עם הזמרת הג'מייקנית קופי, כמו גם על עבודה עם מפיק העל פארל. עד שכל הפרטים האלה יאושרו בצורת אלבום (שיגיע כבר) נוכל להסתפק בסינגל החביב-אך-נשכח Lift Me Up שליווה את "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", וכמובן - בהופעתה העתידית של הזמרת במחצית משחק הסופרבול. גו רירי.
22 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
מחכים בסבלנות. ריהאנה
(צילום: AP)

פיטר גבריאל - I/O

במהלך 2023 ב-20 השנים האחרונות אי אפשר היה לשלב במשפט את המילים "אלבום האולפן החדש של פיטר גבריאל". לאורך התקופה המאוד ארוכה הזאת, האיש שפעם עמד בראש להקת הפרוג ג'נסיס, והוציא כמה אלבומים מרהיבים בין אמצע שנות ה-70 לאמצע שנות ה-80, הוריד כמה הילוכים. גבריאל לא התבטל לגמרי בשנים שחלפו מאז: הוא הוציא בין היתר אלבום קאברים לא רע, ארז מחדש את המוזיקה שכתב בעבר לכמה סרטים וגם הופיע פה ושם - אבל הוא לא הצליח (או לא באמת רצה) להשלים אלבום חדש עם חומרים מקוריים. ב-2023 הנתון הזה עתיד סוף-סוף להשתנות עם האלבום המאוד מסקרן I/O, שילווה גם בסיבוב הופעות גדול, שלצערם של המעריצים בישראל לא צפוי לעצור אצלנו.
22 צפייה בגלריה
פיטר גבריאל
פיטר גבריאל
חדשות מרגשות מזה כ-20 שנה. פיטר גבריאל
(צילום: Getty Images)

ג'ניפר לופז - This Is Me…Now

במהלך 2023 כשני עשורים חלפו מאז לופז הוציאה את האלבום This Is Me… Then ושמונה שנים מאז יצא אלבומה האחרון (סינגלים לעומת זאת, כהלך הרוח התקופתי, יצאו בשפע). כך שב-This Is Me…Now ג'יי לו מביטה אחורה על המסע הפסיכולוגי, הרוחני והרגשי (יכולה לצעוד יד ביד עם סם סמית') שעברה בזמן שחלף. למאזינים היא מבטיחה "שירים ו-וידויים לצד חגיגות קצביות של אהבה", אבל גם קצת פיסות רכילות בין השורות - ילדותה הקשה, מערכות היחסים הלא מוצלחות שניהלה והרגעים שהביאונה כל הדרך מהבלוק למצעדים.
22 צפייה בגלריה
This is Me Now - ג'ניפר לופז
This is Me Now - ג'ניפר לופז
This is Me Now - ג'ניפר לופז
(חברת תקליטים: Hitco Label)

מוריסי - Bonfire Of Teenagers

במהלך 2023 האם הפה הגדול של מוריסי יסבך אותו פעם נוספת? ייתכן מאוד שכן. לפני כשנה המוזיקאי הכריז שהוא עובד על אלבום חדש בשם Bonfire Of Teenagers, והוסיף שהוא עומד להיות הטוב ביותר שהוציא אי פעם. רק שמאז מוריסי הספיק להיזרק מחברת התקליטים שלו וכרגע לא ברור אם האלבום המדובר אכן יראה אור באמצע פברואר. באלבום ה-14 של הזמר צפויים להתארח בין היתר כמה חברים מרד הוט צ'ילי פפרס, איגי פופ ועד לפני מספר ימים גם מיילי סיירוס - פעם נערת פופ וכיום זמרת עם שאיפות רוקיות בהרבה, שביקשה שיסירו את הקולות שתרמה לאלבום בהתנדבות. אבל עם כל הכבוד ליצירה המתקרבת (או המתעכבת) של מוריסי, נדמה שמעריציו של הזמר בארץ רוצים לדעת בעיקר מתי הוא ישוב להופעה פה.
22 צפייה בגלריה
מוריסי
מוריסי
הפה הגדול ממשיך לסבך אותו. מוריסי
(צילום: EPA)

סלינה גומז

במהלך 2023 אחרי תהליך ריפוי עצמי פנימי וארוך שנחגג עם צאת סרט הדוקו My Mind & Me (ושיר הנושא באותו השם שליווה אותו), שבו שיתפה את הצופים בהתמודדויותיה הרפואיות והנפשיות, סלינה גומז מוכנה להקליט מוזיקה חדשה. העבודה על אלבום הסולו הרביעי של הזמרת (והשביעי שלה אם מחשיבים גם את העבודה עם להקת הסצנה) אושרה במהלך שלל קידומי הדוקו, ולג'ימי פאלון היא אף אמרה מוקדם יותר החודש: "אני פשוט כל כך רגילה לכתוב 'שירי בנות עצובים', כי אני טובה בזה, אבל אני מוכנה לעשות קצת כיף ואני חושבת שאנשים יאהבו את זה". בזמן שהזמרת משלימה שעות באולפן ההקלטות, המעריצים יוכלו להעביר זמן איתה בצפייה בסדרה המוערכת בכיכובה ובהפקתה "רק רוצחים בבניין".
22 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
"אני מוכנה לעשות קצת כיף". סלינה גומז
(צילום: AP)

טראוויס סקוט - Utopia

במהלך 2023 אי שם בשלהי 2020, קיד קאדי הכריז שהוא וסקוט עובדים על אלבום משותף בשם The Scotts, אבל רק השבוע הוא שוב הבהיר שהפרויקט נגנז ושהמעריצים לא יזכו לשמוע את תוצריו מכיוון ש"הרגע כבר חלף". טראוויס סקוט, מצידו, עובד כבר למעלה משנתיים על Utopia, אלבומו הרביעי שמגיע אחרי Astroworld המוערך. הראפר אומנם שומר על פרופיל נמוך יחסית מאז האסון בפסטיבל המוזיקה שאירח לפני כשנה ביוסטון, ושגבה את חייהם של עשרה אנשים בעקבות דוחק, ולמרות שלא זכה להיות הדליינר בפסטיבל קואצ'לה האחרון בעקבות הטרגדיה, השאיר למעריצים שלטי חוצות בדרך לעמק בקליפורניה שרמזו אודות האלבום ובהם נכתב "מחפשים אחר אוטופיה?" ו"אתם בדרך הלא נכונה!". במהלך הקיץ הוא דאג לצייץ לעוקביו בטוויטר הבטחה אחת: "אני אחזור כשיגיע זמן האלבום". בסדר גמור, אנחנו נחכה.
22 צפייה בגלריה
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
מחפש אחרי אוטפיה. טראוויס סקוט
(צילום: Getty Images)

אד שירן

במהלך 2023 לא צריך להסתבך בחישובים מתמטיים מורכבים (שכן שמות אלבומיו נושאים בדרך כלל סימנים של פעולות חשבון) כדי לנחש מתי אד שירן יוציא את אלבומו החדש - המוזיקאי-יוצר הכריז בעצמו בחודש שעבר שהוא צפוי לצאת בשנה הקרובה, ואף הוסיף באותו המעמד שהוא כבר הספיק לצלם קליפ לאחד השירים מתוכו. יתר הפרטים אינם ידועים, כולל תאריך היציאה המדובר של אלבומו הראשון מזה שלוש שנים. אבל אם לבחון את הצלחותיו לאורך השנים והעובדה שרק לאחרונה חגג את כניסתו של הסינגל ה-11 שלו, Shivers, למועדון מיליארד ההאזנות - ברור לכולם ששווה לשים אוזן ולהמתין בסבלנות לבשורות המוזיקליות מפיו של הזמר.
22 צפייה בגלריה
אד שירן
אד שירן
כוכב זורח במועדון מיליארד ההאזנות. אד שירן
(צילום: AP)

אוליביה רודריגו

במהלך 2023 מי שהצליחה להחזיר את הפאנק-רוק-פופ שהיה אופייני לתחילת המילניום לפסגות המצעדים ב-2021, שוקדת גם היא על מוזיקה חדשה שתצא בשנה הבאה - כך הבטיחה למאזיניה האדוקים בסרטון שהופיע בסיכום השנה שלהם בספוטיפיי. כוכבת הדיסני שגדלה על ברכיה של טיילור סוויפט הפכה להיות בעצמה נערת הפופ האולטימטיבית, זכתה להצלחה ביקורתית וגרפה שלושה פסלוני גראמי (ו-64 פרסים נוספים ברחבי העולם, בקטנה). נדמה שיהיה שווה מאוד לחכות למוזיקה חדשה של רודריגו, רק בת 19 אבל בדרך להשתלט על התעשייה. טיילור, מאחורייך.
22 צפייה בגלריה
אוליביה רודריגו בטקס פרסי הגראמי
אוליביה רודריגו בטקס פרסי הגראמי
טיילור סוויפט, מאחורייך. אוליביה רודריגו
(צילום: AP)

קארדי בי

בלי ששמנו לב, כמעט חמש שנים עברו מאז קארדי בי שחררה את אלבום הבכורה שלה Invasion of Privacy, וכבשה את התעשייה בקריאת "אוקורררט!". בשנים שחלפו, הראפרית זוכת הגראמי דאגה לפרגן למעריצים בשלל סינגלים בהם Up ו-WAP, שיתוף הפעולה שלה עם מייגן די סטליון. כמו רוב הסינגלים של הזמרת, שניהם טיפסו במצעדים וגרמו למאזינים לעשות טוורקינג כל הדרך לפסגה. אבל מה לגבי אלבום? בריאיון לתוכנית הרדיו The Breakfast Club קארדי בי הבטיחה שהאלבום יגיע בשנה הבאה - אבל סייגה שעדיין "חסר בו משהו". "אין לי ברירה אלא להוציא אותו", אמרה. "יש לי כמה שירים שהם מושלמים, אבל אני לא יודעת. אני צריכה פשוט לקבל את ההחלטה ולשחרר אותו". פרטים רשמיים בנוגע ליציאת האלבום טרם פורסמו, אבל עם הלחץ שמופעל על הראפרית ברשת והתחרות הגואה מול ניקי מינאז', סביר לצפות (ולקוות) שקארדי תרצה לתת את התשובה המוזיקלית שלה בהקדם.
22 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
קארדי בי
(צילום: AP)