המגיש כריס קואומו, שפוטר מ-CNN בסוף השנה שעברה בעקבות מעורבותו בפרשת ההטרדות המיניות של אחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, חוזר למסך הטלוויזיה - כך חשף בריאיון ברשת "ניוז ניישן", מעסיקתו החדשה.
הריאיון שהתרחש אמש (ג') הוא הריאיון הראשון של קואומו מאז הפיטורים המתוקשרים, כשבמקביל לטענות על תמיכתו באחיו פורסמה נגדו גם תלונה של עובדת זוטרה ברשת מתחרה על הטרדה מינית.
2 צפייה בגלריה
כריס קואומו
כריס קואומו
כריס קואומו
(צילום: AP)
על פי הפרסומים, קואומו יגיש את משדר החדשות המרכזי של "ניוז ניישן", רשת קטנה בעלת מספר צופים נמוך יותר ורייטינג צנוע בהרבה מזה שהיה רגיל אליו (כ-50 אלף צופים בפריים טיים לעומת 762 אלף של CNN ו-2.4 מיליון של "פוקס ניוז", כך על פי מדד נילסן).
קואומו, שכינה בזמנו את פיטוריו "לא מוצדקים", נשאל בריאיון, "האם אתה יודע מי האישה שהתלוננה עליך?", על כך השיב: "אני חושב שכן". "ושום דבר ממה שהיא אמרה לא קרה?", שאל שוב המראיין. "שום דבר", ענה. עם זאת, קואומו אמר שהוא אינו תופס עצמו כ"קורבן של תרבות הביטול".
עוד בחדשות טלוויזיה:
עוד נטען אז ב"ניו יורק טיימס" כי היה ניסיון להעסיק את אותה מתלוננת ב-CNN בניסיון לקנות את שתיקתה. על כך הגיב קואומו: "זה לחלוטין לא נכון, אבל זה משהו שהיא צריכה להסביר. לתחושתי הדברים הללו הם נחלת העבר. אני לעולם לא אוכל יותר לשכנע אנשים לכאן או לכאן. ברגע שאני מדבר על הסיפור אני מזין אותו. אני דוחה את כל ההאשמות ומנסה להמשיך הלאה. חלק גדול מאלו ששייכים לתחום שלנו יטענו שלקיחת אחריות היא המחויבות שלנו, אבל אני לא חושב שזה תמיד נכון".
2 צפייה בגלריה
אנדרו וכריס קואמו
אנדרו וכריס קואמו
אנדרו וכריס קואומו
(צילום: AP)
עוד סיפר קואומו שב-CNN ידעו שהוא מייעץ לאחיו, ולאחר שהעניין נחשף לראשונה עוד במאי 2021, הוא התנצל על כך באופן פומבי. "הצעתי מספר פעמים לעזוב את עבודתי", אמר. קואומו הכריז שבניגוד לראיות שנמצאו, לפיהן לקח חלק פעיל בתכנון אסטרטגיות עבור אחיו בניסיון לטהר את שמו, הוא מעולם לא יצר קשר עם גוף תקשורת שסיקר את פרשת ההטרדות המיניות של אחיו במטרה להשפיע על סיקורן.
קואומו הוסיף כי הוא לא כועס על אחיו: "אני אוהב אותו וגאה בו על המאבק. למדתי עליו ועל המשפחה לי הרבה דברים - שצריך לדעת גם להתמודד עם הטוב, הרע והמכוער".