החזרה לכדור הארץ נדחתה שוב: בעקבות תנאי מזג אוויר נדחתה פעם נוספת נחיתתו של האסטרונאוט הישראלי איתן סטיבה, שהייתה אמורה להתקיים מחר בערב (יום ד', שעון ישראל). בחברת SpaceX אמרו שטרם נקבע מועד נחיתה חדש לחללית הדרגון, שעדיין עוגנת בתחנת החלל הבינלאומית.


על פי התכנון המקורי הייתה אמורה חללית הדרגון לנחות מחר אחר הצהריים (שעון ישראל), אך הבוקר הודיעו בחברת אקסיום, ששלחה לחלל את ארבעת האסטרונאוטים הפרטיים וביניהם סטיבה - על דחייה ומועד נחיתה חדש - רביעי ב-22:24. אך, כאמור, שוב הודיעו בחברה על דחייה. יש להדגיש כי בנאס"א אמורים לשגר בימים הקרובים ארבעה אסטרונאוטים - שלושה אמריקנים ואסטרונאוטית מאיטליה לתחנת החלל - ודחייה בחזרה של סטיבה וחבריו לצוות מעכבת את השיגור של NASA's SpaceX Crew-4.
עוד לפני שפורסם על הדחייה התקיים טקס פרידה מהאסטרונאוטים הפרטיים. סטיבה, שאיחר לטקס, אמר בעברית: "איחרתי לפגישה הזו כי בדיוק היה מעבר מעל ישראל עם שמיים בהירים. זה היה כיף לראות את ישראל מצפון עד דרום. עשרת הימים פה היו מיוחדים במינם. כל הצוות פה נתן יד ואנחנו עזרנו להם בפעילות שלהם. למדנו המון ואני מרגיש שרק התחלתי. ואני מרגיש שאני מוכן להישאר פה עוד חודש. שלום לכולם וחג שמח".
1 צפייה בגלריה
סטיבה מימין, עם כניסתו באיחור לטקס
סטיבה מימין, עם כניסתו באיחור לטקס
סטיבה מימין, עם כניסתו באיחור לטקס
(צילום: נאס"א)
סטיבה שוהה בתחנת החלל מאז 9 באפריל, לאחר שהגיע לשם בחללית דרגון יחד עם לארי קונור ומארק פאת'י והאסטרונאוט הוותיק מייקל לופז-אלגריה. בטקס קבלת הפנים, שבו השתתפו שבעת האסטרונאוטים והקוסמונאוטים הנוספים השוהים בתחנת החלל, אמר סטיבה: "ברוכים הבאים לתחנת החלל הבינלאומית, זו הפעם הראשונה שאפשר לדבר פה בעברית. זכינו להיות צוות של 11 אנשים. זו קבוצת עבודה שתעבוד ביחד, כולנו ביחד נעזור לשני להשיג את המטרות. בהצלחה לכולם, בהצלחה ל'רקיע'".
במהלך שהותו בתחנה הוא ביצע עשרות ניסויים מדעיים, השתתף בטקס של "זיכרון בסלון", שוחח בשידור ישיר עם נשיא המדינה וגם תיעד שדון ברק. בשל הדחייה בשידור, סטיבה חגג את ליל הסדר בחלל.
ביום הרביעי לשהותו בתחנה, התראיין סטיבה לאולפן ynet. האסטרונאוט הישראלי סיפר על סדר היום העמוס בחלל: "מתחילים ב-6:00 בבוקר בהתארגנות אישית מול אזור השינה, רחצה, ארוחת בוקר. ב-7:30-7:00 אוספים חפצים לקראת המשך היום ואז יש תדריך בוקר לכולם ביחד, לכל הצוות שבתחנה, 11 אסטרונאוטים. אחר כך מתפזרים לעמדות העבודה בהתאם לתוכנית העבודה. יש הרבה עזרה הדדית, מי שמסיים משימה לפני הזמן הולך לראות איך האחרים מסתדרים ומי שמתעכב מקבל עזרה מאחרים. הצוות המקצועי שנמצא פה מנאס"א עוזרים מאוד בכל מה שאנחנו עושים פה".