העובדה שמצב המסעדות ובתי הקפה ברחבי הארץ לא בשיא - היא עובדה ידועה, אבל מה בנוגע לברים? בחודשים האחרונים יותר ויותר ברים נפתחים, וזה באופן ברור בא על חשבון מסעדות. המשקיעים ממעטים להשקיע במסעדות יקרות ובאופרציה הכרוכה בהפעלתן, ומעדיפים לפתוח "בר עם אוכל" או "בר קולינרי" - זה הרבה פחות מחייב מבחינת ההשקעה וגם מבחינת כוח האדם במטבח, שהוא כידוע אחת הבעיות המרכזיות בתפעול מסעדה. שלא לציטוט, אמר לנו השבוע אחד המסעדנים שפתח לאחרונה בר עם אוכל, שבשביל להוציא מהמטבח מנות מתוזמנות כמו במסעדה הוא צריך עוד עובד אחד בכל משמרת - ואת זה הוא לא יכול להרשות לעצמו.
אז אחרי שקיבלנו את "שחקי שחקי" ואת "הונלולו" וגם את "בר 51", הצטרפו אליהם בחודשים האחרונים לא מעט מקומות, והבולט ביניהם נפתח להרצה השבוע - ה"קאנטרי קלאב" שהתמקם על אחד הגגות של דיזנגוף סנטר.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
יעשה קאמבק. "קאנטרי קלאב" במתחם דיזנגוף סנטר
(צילום: אמיר מנחם)

עוד כתבות בערוץ האוכל:

קאנטרי קלאב

בר חדש שנפתח במיקום מפתיע - על אחד הגגות של מתחם דיזנגוף סנטר. במקום יש שלושה ברים שונים, המפוזרים בשטח המתחם ומציעים חווית בילוי קלאבית.
שלושת הברים מחולקים לטיקי בר (בר קוקטיילים), בר בסגנון ניו יורקי וטאפס בר שבו יש גם ברזי קוקטיילים (כמו בירה - רק בקוקטייל). תפריט האוכל שמוגש במקום שייך לשף המבטיח תומס זוהר, ובו השפעות מהמטבח התאילנדי וממדינות סמוכות כמו קמבודיה, סין, וויאטנם.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
תפריט שווה במיוחד של השף תומס זוהר
(צילום: אמיר מנחם)
בין היתר, תוכלו למצוא שם מנות כמו ספרינג רול מטוגן וממולא בדג (29 שקלים ל-2 יחידות), קלמרי סגול בטמפורה (54 שקלים), לחמניות מאודות ומומו, מנות ברביקיו אסייתיות (59-38 שקלים) שאותם מכינים על גריל פחמים וגם מנגו סטיקי רייס לקינוח. את תפריט הקוקטיילים השווה לא פחות, יצרו המיקסולוגים יותם שילה ומוש בודניק, שפתחו במטבח מעין "מעבדה" מולקולרית מושקעת להכנת הקוקטיילים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
קאנטרי קלאב: מי שכח את בגד הים בבית?
(צילום: אמיר מנחם)
מאחורי המקום עומדת קבוצת שותפים שכוללת מסעדנים ודמויות מובילות מחיי הלילה, ובהם שחר קסמן ("קלרה", "קליפסו"), יותם שילה ("הונולולו", "דאבל סטנדרט", "ספייסהואס"), מוש בודניק ("סושיאל קלאב", "ספייסהאוס") שף תומס זוהר ("קפה פופולאר", "התאילנדית בהר סיני") ועוד.
על הגג של מתחם דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50 תל אביב (הכניסה מרחוב בוגרשוב-טשרניחובסקי), לא כשר

Mooshoo

בר קוקטיילים חדש, שנפתח לאחרונה מתחת למבנה בו פועלת מסעדת ״ק-פה האנוי״ בתל אביב. בחלל שבו ממוקם הבר, שכנה בעבר כספת של בנק והדרך אל הבר עוברת במדרגות סודיות. ואם זה לא מספיק - בשל העיצוב המיוחד שלו ברוח ה״וואבי סאבי״ (השקפת עולם יפנית המתרכזת בקבלת הארעיות וחוסר השלמות), ישנה במקום תחושה של סמטה קטנה באחת ממדינות המזרח הרחוק.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יהונתן בן חיים)
התפריט במקום כולל קוקטיילים יצירתיים בטעמים אקזוטיים מהמזרח, ולצידם מוגשות מנות אוכל קטנות המשתלבות נפלא עם האלכוהול. הבר עצמו נולד כתוצאה משיתוף פעולה פורה בין איש העסקים, קלוד לוזון ובתו – ג'ולי לוזון לבין עמנואל דיין, השף עידן פרץ וקבוצת ה"ג'ספר ג'ונס" – אסף שופי ביר, צחי בן עמרם ועידן לוין, והוא מסתמן כמקום המדובר ביותר שצץ פה לאחרונה.
מלכי ישראל 3 תל אביב


אשכנזי

בשקט בשקט, בלי הרבה רעש וכמעט ללא יחסי ציבור, השוק העירוני הישן של עפולה מתעורר לחיים בתקופה האחרונה; בשבועות האחרונים, נפתחה במתחם השוק מזללת הפיתות - ״אשכנזי״, וצמוד אליה ייפתח בקרוב ״השוק 34״ - בר מסעדה ים-תיכוני שיביא עמו רוח צעירה ואוכל קליל וטעים לעיר הצפונית. על שני המיזמים הקולינריים הללו אחראיים חמישה חברים: אסף הייבלום ("המעשנה של אסף"), מיכאל חזין, ניר ארז, נצח סבג ודותן עסיס (דותי).
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: לין לוי)
בימים אלו, מזללת הפיתות נמצאת עדיין בשלבי הרצה והתפריט עדיין לא נסגר באופן סופי. המקום עצמו פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00-11:00, ומציע פיתות בשרניות במילויים של פרגית, קבב רך ועסיסי, בריסקט ואסאדו שעוברים עישון עדין (29 שקלים). יש שם גם מנות בצלחת: מנה קטנה תעלה לכם 29 שקלים, ועל מנה גדולה תשלמו 49 שקלים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: לין לוי)
מידי שישי, החל מ-12:00 בצהריים, שני המיזמים חוברים יחד והופכים את מתחם השוק העפולאי לקרנבל חגיגי וטעים הכולל קבלת שבת המונית עם די ג'יי, מעשנה ממנה יוצאים נתחי בשר אימתניים ובר שמספק בירה וצ׳ייסרים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: לין לוי)
השוק העירוני עפולה, 053-8210353‏, כשר ללא תעודה

הקצב והשף

מתחם קניות הפועל גם הוא בעפולה ומשלב בין קצבייה, מעדנייה ובר ובו 13 מקומות ישיבה, גריל ומעשנה. בבר, אגב, אפשר ליהנות מארוחות המורכבות מהבשר המגיע מהקצבייה.
את המקום פתחו ארבעה חברים - ארי רוזנטל, דודו וזוהר איפרגן ואביב בן סימון, ומלבד בשר הם מציעים שם גם מוזיקה דרום אמריקאית ואווירה כיפית עם אנרגיות מעולות. בחנות עצמה תוכלו לרכוש דגים, מבחר בשרים, תבלינים, פסטות, אלכוהול ומוצרי מעדנייה נוספים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
ומה בתפריט הבר? עסקיות המוגשות לאורך כל שעות היום שכוללות פלחי תפוחי אדמה, רטבים שמכינים במקום, שתייה ומנת בשר כמו המבורגר במשקל של 220 גרם (59 שקלים), סטייק פרגית (59 שקלים), נקניקיות צ׳ורוס (59 שקלים ל-5 יחידות) ועוד.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
ואם חשקה נפשכם בנתחים רציניים יותר, ישנה אפשרות לבחור מהקצבייה נתח של אנטרקוט עגלה (45 שקלים ל-100 גרם), פילה נברסקה (59 שקלים ל-100 גרם) איירון סטייק (39 שקלים) ונוספים. יש גם מבחר בשרים מעושנים כמו אסאדו, בריסקט, פיקנייה, ספריבס ואפילו עוף (45-29 שקלים). תוספת של יין או בירה לחגיגה, תעלה לכם שם עשרה שקלים ויש גם אופציה לקבל מנות פתיחה מושחתות.
קהילת ציון 14 עפולה, 04-8865777, כשר

Samuel shortt

בית קפה שנפתח לאחרונה בשוק הפשפשים בחיפה, ומעוצב בסגנון וינטג' הכולל רהיטי יד שנייה ופריטים שנאספו מהשוק. התפריט מציע קפה וכריכים במילויים שונים, ואם תגיעו לכאן בימים שני עד שישי עד השעה 8:30 בבוקר - תקבלו קפה בחינם. ב-14:00, אגב, המקום כבר נסגר.
שיבת ציון 68 חיפה, לא כשר

אצל עילי

בית קפה המשלב גם קונדיטוריה, שנפתח לאחרונה במושב חגלה שבעמק חפר. את המקום פתחה שולמית רגב, -שבנה עילי, כיום בן 21, אובחן על הספקטרום האוטיסטי -במטרה לאפשר לבנה לעשות את מה שהוא הכי אוהב: לאפות.
בבית הקפה, עילי עובד לצד קונדיטורית, מלצריות, מנהלת ואימו, שנוכחת במקום מדי יום. כל לקוח שנכנס למקום מתקבל בחיבוק חם ובלחיצת יד על ידי עילי, שבהמשך מחלק ללקוחות את התפריטים וניגש למטבח כדי להמשיך ולאפות.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
עילי רגב
(צילום: יח"צ)
המקום עצמו מעוצב באופן יוצא דופן: את הקירות מעטרים ציורים של אבורג'נים (הילידים של יבשת אוסטרליה) שעילי צייר, והם גם אלו ששימשו השראה ליצירת המיתוג של המקום ולמקרא הצבעוני שמעטר את אריזות המוצרים, המאפשר ללקוחות לדעת מה מכילים כל המאפים הנמכרים במקום בהתאם לצבעי האריזה שלהם.
מלבד מוצרי האפייה שעל המדפים, אותם אפשר לרכוש הביתה, יש במקום גם תפריט חלבי שמציע ארוחות בוקר (45 שקלים), שקשוקה, ארוחת בוקר לילדים (30 שקלים), מנה של קרואסון עם ביצה, בורקס במילויים שונים, סלטים וכריכים בלחם שיפון שנאפה במקום (45 שקלים).
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: שרון שחר)
המלצה שלנו: אל תפספסו את המאפינס והקאפקייקס שעילי מכין במקום בעצמו. בית הקפה פתוח מידי יום החל משעות הבוקר ועד 16:30 אחר הצהריים, ואם תשאלו אותנו - אז מדובר בפינת חמד כפרית ומוסתרת מן העין, שברגע שתגלו אותה - תתאהבו בה מיד.
ראשית הישוב 1 חגלה, 04-6366626, כשר ללא תעודה

Bella and Charlie bar

״בלה וצ׳ארלי״ הוא בר אוכל חדש וכשר הפועל באזור התעשייה של מושב תנובות (סמוך לנתניה), בחלל מרווח למדי שיכול להכיל עד 100 סועדים בו זמנית. הוא פתוח משעות הערב ובשישי בצהריים, אז נערכת שם גם קבלת שבת באווירה שמחה וכיפית.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
ומה בתפריט? מבחר מזטים, ביניהם גם ברוסקטה רוסטביף (37 שקלים). לעיקרית, תוכלו להזמין כאן המבורגר, כריך שפונדרה (59 שקלים) ונתח אסאדו (58 שקלים). בימי ראשון, מציעים שם דיל של 1+1 על ההמבורגר ובמוצ"ש יש דיל של בירה ללא תחתית.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
אלומים 9 תנובות, 055-9266661‏, כשר

באבאזור

בר שכונתי עם ווייב צעיר ומגניב שנפתח לאחרונה בכפר סבא. מי שעומד מאחורי המקום הוא עידו לוי, בן למסעדן ותיק בעיר, המציע כאן אווירה משפחתית - כמו זו שאפשר למצוא בברים השכונתיים, לצד וייב תל אביבי.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: רועי דנציגר)
יש ב״באבאזור״ 52 מקומות ישיבה, והתפריט מציע מגוון מנות טאפס שמשתלבות טוב עם האלכוהול, ביניהן: עראיס, כנפיים בתיבול מיוחד, כרוביות מטוגנות ועוד.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: רועי דנציגר)
בבר עצמו פועלים כעת שלושה ברזי בירה, וההיצע כולל שלושה סוגי בירה נוספים בבקבוקים. חוץ מזה, יש שם מבחר קוקטיילים וכעת, לרגל הפתיחה, תוכלו לקבל על כל התפריט גם 25% הנחה. בקרוב, אגב, יתקיימו במקום גם ערבי קונספט וקבלת שבת בימי שישי בצהריים.
דרך השרון 5 כפר סבא, 050-2177210‏, לא כשר

דוד לאור

אחרי שבמשך שש שנים הפעיל קונדיטוריה צרפתית במבשרת ציון, דוד לאור מרחיב את המקום ופותח בקומה העליונה של המרכז המסחרי בו פועלת הקונדיטוריה שלו, מעדנייה שבה יימכרו ממתקים בעבודת יד כמו כמו מרמלדות מפירות עונתיים, מרשמלו בטעמי פטל, קפה ווניל, טבלאות שוקולד רובי, קרמל מלוח ומריר, בלוקים של שוקולד הנחתכים על פי משקל וגם מקרונים, אקלרים וקינוחים נוספים כמו פחזניות, מילפיי וטירמיסו.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אפיק גבאי)
במקביל, לאור הרחיב גם את הקונדיטוריה עצמה, ובנוסף לחלל האפייה והמכירה היא משמשת כעת גם כבית קפה המציע מנות מגוונות, ביניהן: כריכי קרואסון עם חמאת כמהין, גרוויר ורשאד או סנט מור ומרמלדת אגסים (19 שקלים), חצי בגט בהרכבה אישית (38 שקלים) ופרוסות אישיות של קישים ועוגות בחושות, טארטים ושמרים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אפיק גבאי)
א.ת. היצירה 12 מבשרת ציון, 02-5793311, כשר

13 Barshuk

בירת הנגב, עמוסת הברים הסטודנטיאליים, מתחדשת בימים אלו בבר סטודנטיאלי נוסף, שנפתח בסמוך לשאר הברים הפועלים בעיר. התפריט במקום כולל מגוון בירות (עם דילים שווים לסטודנטים) לצד נשנושים טעימים כמו כרובית אפויה, פלטת שוק הכוללת פיתת זעתר ומטבלים ועוד.
במהלך השבוע, המקום פתוח החל מהשעה 20:00 בערב ועד אחרון הלקוחות, ובשישי הפעילות מתחילה החל משעות הצהריים המוקדמות. אגב, את הצ'ייסר הראשון שלכם שם - תוכלו לקבל ללא עלות, ואם נבחנתם באותו היום במסגרת הלימודים שלכם - תקבלו גם בירה ב-15 שקלים (הדיל ניתן בין השעות 22:00-20:00 בלבד).
רינגלבלום 13 באר שבע, 050-6333231‏, לא כשר
מתוקה
רשת הקונדיטוריות והאפייה השיקה בימים אלו סניף חדש - רביעי במספר - הפעם בקניון עזריאלי גבעתיים.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: מירי ארזי)
בסניף החדש מציעים מארזים עם מוצרי הקונדיטוריה, מבחר מאפים, קינוחים, וגם קפה וארוחות קלות הכוללות סלטים וקפה ומאפה.
35 צפייה בגלריה
(צילום: ירון ברנר)
במקום, ישנה גם אפשרות להזמין מגשי אירוח מתוקים ומלוחים, ואת ה"בסט סיילר" של הרשת: פחזניות חלומיות, בראוניז ללא גלוטן, עוגות שמרים ועוגות מוס חגיגיות.
קומה שלישית קניון עזריאלי גבעתיים, כשר למהדרין

B-FRESH

רשת משקאות הבריאות השיקה לאחרונה את הסניף ה-20 שלה, הפעם בקניון איילון ברמת גן. לרגל הפתיחה החגיגית, הושק גם תפריט חדש המורכב משלוש קטגוריות חדשות: קטגוריית ה-B-BOWL (כל מוצר בקטגוריה הזו יעלה לכם 35 שקלים); קטגוריית ה–B-YOGURT (המחירים כן נעים בין 29-23 שקלים) וקטגוריית ה-B-FREEZE, שנמכרת במהדורת קיץ מיוחדת (29-23 שקלים).
קניון איילון רמת גן, כשר

בבקה בייקרי דרורים

הבייקרי מצפון תל אביב, נחת לאחרונה במתחם המסחרי בצומת בני דרור עם סניף חדש ומרווח במיוחד.
35 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
הפעילות במקום מתחילה בשעה 07:00 מידי בוקר, אז אפשר לזלול שם את קינוח הקראק פאי המפורסם של הרשת, סהרוני אגוזים, טארט פקאן, רוגעלך במילויים שונים, פוקצ'ות ופרצלים ושלל מוצרי אפייה נוספים, המיוצרים כולם במקום.
קניון דרורים, צומת בני דרור, 09-9696526, כשר ללא תעודה

פלאפל בריבוע

רשת הפלאפל הארצית השיקה לאחרונה את הסניף ה-29 שלה, הפעם באבן יהודה. לרגל הפתיחה ועד סוף חודש אוגוסט, יוענקו 25% הנחה על כל התפריט שבו, מלבד הפלאפל, יש גם מנות חומוס, שקשוקה, סלטים ועוד.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: דן לב)
המייסדים 62 אבן יהודה, כשר למהדרין

בורגרים

רשת ההמבורגר מקבוצת BBB, מתרחבת עם סניף חדש - שיפעל גם הוא בנס ציונה. גודלו של הסניף החדש הוא 50 מטרים, והוא כולל 30 מקומות ישיבה ומרפסת גדולה ומרווחת.
35 צפייה בגלריה
(צילום: משה יוסף)
משה לרר 1 נס ציונה, כשר



Urban summer by Belvedere - אורבן בייקרי

במהלך כל חודש אוגוסט, יארח בית הקפה את הפופ-אפ הייחודי המפגיש בין הקונדיטוריה הפולנית לוודקה "בלוודר". במסגרת המיזם, יוגשו לאורך החודש מגוון לחמי שיפון, מאפים, כופתאות ממולאות וקינוחים, כולם תוצרת הקונדיטוריה. לצד האוכל, יוגשו גם קוקטיילים קיציים וקרירים על בסיס הוודקה הפולנית.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גיל אבירם)
בין היתר, תוכלו לנשנש שם לחם שיפון עם גבינת פטה ובצל ירוק (26 שקלים) או עם דג מלוח (26 שקלים), פירוג'י (כיסונים מאודים מהמטבח הפולני) במילוי תפוחי אדמה ובצל (32 שקלים), לביבות תפוחי אדמה לצד מטבל שמנת (32 שקלים) ואת ה"פשטציקי" - בצק עלים במילוי כרוב ופטריות (19 שקלים).
לקינוח, יוגשו במקום מנות כמו ״פלאקי זימניאזנה״ - קרפים ממולאים במסקרפונה עם ריבת פירות יער חמצמצה הנרקחת במקום (32 שקלים). כאמור, כל הטוב הזה ילווה בקוקטיילים על בסיס וודקה בלוורדה (36 שקלים) וצ׳ייסרים (25 שקלים).
תרצה 14 תל אביב, לא כשר

"גרקו": משלוחי פיצות בסגנון יווני

במסעדה היוונית של המסעדן צביקי עשת, החלו להציע שירות משלוחים חדש, במסגרתו תוכלו להזמין את אחת מהפיצות המוצעות במקום - ולקבל אותה עם שליח עד הבית.
הפיצה ב"גרקו" היא שטוחה ובעלת מעטה קריספי, ואפשר לשדך אליה תוספות מהמטבח היווני - החל מממרח שום יווני ("סקורדליה"), דרך גירוס יווני וסובלקי ועד לפיצה מתוקה בסגנון קייאמיקי עם קרם יוגורט ופירות יער. את הפיצות, אפשר יהיה לקבל באמצעות משלוח בלבד ורק למשך חודש אוגוסט.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אנטולי מיכאלו)
טווח המחירים של הפיצות נע בין 78-66 שקלים, והן מגיעות יחד עם ציזיקי. וכדי להרגיש ביוון עד הסוף, אפשר להוסיף להזמנה גם משקה אוזו ( 200 מ"ל - 48 שקלים) או בירת מיטוס יוונית (18 שקלים).
אורי צבי גרינברג 25 תל אביב, 03-7444022, לא כשר

עוגילידות ללא גלוטן ב"בליקמח"

בפטיסרי נטול הגלוטן שברמת החייל, השיקו לאחרונה פופ-אפ "עוגילידות" - שיפעל עד סוף חודש ספטמבר, ובמסגרתו יוצעו עוגיות במגוון טעמים במילוי של גלידת וניל בורבון.
בין היתר, אפשר יהיה למצוא שם עוגיית בלונדי עם אגוזי לוז ושוקולד לבן, עוגיית קרמל מלוח עם שוקולד חלב ומלח-ים ועוגיית שוקולד מריר עם קקאו הולנדי.
והשוס: מעל כל עוגייה תוכלו להוסיף רטבים מתוקים כמו שוקולד מריר, קרמל מלוח ופירות יער וגם תוספות כמו קוביות בראוניז, מרשמלו וניל ושקדים מקורמלים. המחיר עבור עוגייה אחת הוא 29 שקלים.
הברזל 32 תל אביב, 03-7448666, כשר

Grinberg

בביסטרו שפועל בסמוך למסעדת "גרקו" היוונית ונמצא גם הוא בבעלותו של המסעדן צביקי עשת, משיקים תפריט חודשי בהשראת הקולינריה בריביירה הצרפתית. על התפריט החד פעמי, אמונים השף אליאב גולדנברג ואורי עשת, והוא יוגש בכל יום במהלך חודש אוגוסט.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אנטולי מיכאלו)
במסגרת התפריט, תוכלו לטעום במסעדה מנות כמו Baguette de Vacances - סנדוויץ' צרפתי ממרסיי עם המבורגר בקר, כבד אווז ופטריות בציר בקר ויין אדום (88 שקלים), קרואסון צלוי עםבשר סרטנים, קונפי עגבניות, ביצה עלומה ורוטב הולנדייז (78 שקלים) ופילה בר צלוי עם מולים, אפונת שלג, עגבניות ועשבי תיבול (118 שקלים). לקינוח, מוגש במקום טארט טאטן עם קרם אנגלייז פסטיס וגלידה של גבינה כחולה (44 שקלים).
35 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
אורי צבי גרינברג 25 תל אביב, 03-6136132‏, לא כשר

פופ-אפ גלידה בחצר של מסעדת תל יצחק

בחצר של מסעדת "תל יצחק", הפועלת בכניסה לקיבוץ תל יצחק, ייערך (בין ה-27/13 באוגוסט בשעות 21:00-11:00) פופ אפ גלידה קיצי וקריר, במסגרתו אפשר יהיה לטעום מהגלידות שרוקחת הקונדיטורית החדשה במקום, טולי יקותיאל ("יפו תל-אביב", "כתית" ו"טוטו")
הגלידות של טולי, יימכרו במקום במנות אישיות או בקופסאות של 700 גרם. מבחר הטעמים יורכב מגלידת יוגורט-מלון, גלידת בוטנים מחמאת בוטניםבשילוב של ואריגאטו (שיוש), מלבי פיסטוק, וניל עוגיות, מסקרפונה רימונים וגלידת קורנפלקס.
35 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אנטולי מיכאלו)
המחיר עבור מנה אישית יעמוד על 18 שקלים לגביע קטן (2 טעמים), ו-23 שקלים לגביע לבינוני (3 טעמים). המחיר עבור קופסה גדולה של 700 גרם - יעמוד על 75 שקלים.
בכניסה לקיבוץ תל יצחק, לא כשר


GaliRoma Pizza

להיצע המשוגע של הפיצריות הפועלות בעיר הלבנה, יצטרף בחודש ספטמבר שחקן חדש - "גלירומא פיצה". מדובר בפיצריית בוטיק שפעלה עד לא מזמן ברמת השרון, ומציעה פיצות המוכנות במקום על פי מתכון של הפיציולו Marco Amicone ממסעדת Pizzeria Italia u שברומא.
דיזינגוף 145, תל אביב

MID-BAR

בר על גלגלים שיחל לפעול בערבה החל מה-24 באוגוסט על ידי יותם בן אליהו, נצר למשפחה שמילאו חלק משמעותי ביישוב הערבה, שזיהה את הצורך בנקודת מפגש המציעה בירה צוננת.
הבר, שבמהלך השנה נודד בין ישובים שונים ומציע קוקטיילים, בירות ושאר משקאות חריפים, יושק רשמית באירוע הפתיחה שיתקיים ב-24 באוגוסט החל מ-19:00 בערב, במסגרת מסיבה חגיגית שתתקיים במצפור של ג'אבל חופירה.
במהלך ההשקה, יוגשו "פלאפל של מש" ומלבי מתוצרת מקומית, ולהקת האינדי-פופ - Ronni.Dot תספק את הפן המוזיקלי לאירוע. בווייז: "מצפור ג'אבל חופירה"