עוד כתבות בערוץ האוכל שיכולות לעניין אותך:

החווה הסודית Fazenda

נתחיל מהסוף: כריך הבשר הכי טוב שאכלנו מתחבא דווקא בחוות סוסים, והוא אפילו לא המנה העיקרית שם. החווה הסודית Fazenda - כך נקרא מקדש הבשר לחובבי הז'אנר שנפתח לפני כשבוע בלוקיישן מטריף בחוות סוסים ותיקה ברמת השרון, הממוקמת ממש בצומת הכפר הירוק (לבאים מכיוון תל אביב-בני ברק - מיד אחרי שכונת המשתלה, יש לפנות ימינה לדרך עפר המובילה אל המקום).
24 צפייה בגלריה
כריך בשר בחוות סוסים
כריך בשר בחוות סוסים
טלה, פרגית, ירקות, ביצת עין ולחמנייה - הכל על המנגל
(צילום: תיקי גולן)
במקום הזה אין מלצרים ואין מזלגות – "כאן אוכלים בידיים", מצהיר השלט שתלוי ממש מעל הגריל, יחד עם נתחי בשר שנצלו שעות ארוכות על האש. מה שכן יש שם זה אש, גחלים, גריל מן בשם ניסן אלקיים (שזכה במקום לכינוי - "השריף"), "גוד וייב" והרבה בשר, שרק מי שבאמת אוהב לאכול - יידע להעריך את הטירוף שמתרחש במקום. אה, כמעט שכחנו - יש גם ברמנית במתחם הבר, שמוזגת בעיקר בירה לצד משקאות אלכוהוליים אחרים.
אבל ההיצע במקום לא נגמר באסאדו, אנטרקוט וצלעות טלה – בעמדה צדדית, על חבית ברזל מאולתרת שנחתכה ברישול והפכה למנגל, מכינים כריך בשר טעים ויקר – על הברזל נצלים חזה טלה, ביצת עין, ירקות וגם לחמניות, ובסוף הכל מתחבר יחד לביס מהסרטים.
24 צפייה בגלריה
השריף
השריף
ניסן אלקיים, "השריף"
(צילום: רן כהן)
התשלום על כל התענוג הזה מתבצע על ידי כרטיסייה, שבה מנקבים את כל מה שלקחתם ובסוף עושים את החשבון. המחיר: עבור כריך תשלמו שם 79 שקלים, שאר הבשר יעלה לכם 98 שקלים ל-300 גרם בשר, כולל עמדת תוספות (תפוחי אדמה, סלטים, רטבים) עם אפשרות לריפיל ללא תשלום נוסף.
דרך הטניס 6 רמת השרון, 054-6650144, ראשון-שלישי – 18:00 מוגש רק כריך; רביעי וחמישי - 24:00-18:00 גריל בשר; שישי - 15:00-11:00 בראנץ' קרניבורים

Serafina TLV

רק לפני שנה התבשרנו שרשת המסעדות האיטלקית הפופולרית מקליפורניה - "סרפינה" - עומדת להגיע ארצה, והנה זה סוף סוף קרה; המסעדה נפתחה בימים אלה להרצה, ופועלת בשעות הערב בין 24:00-19:00. במקום, מוגש תפריט איטלקי הכולל פיצות שנאפות בטאבון שבמקום, ביניהן פיצת כמהין ופיצת 3 גבינות. בנוסף, יש שם גם מבחר נאה של פסטות ברטבים שונים.
איינשטיין 10 תל אביב, 03-6579080, לא כשר

קודארי

24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: שי ניבורג)
מסעדה טבעונית חדשה המציעה אוכל מהמטבח הדרוזי, שנפתחה בימים אלו ברחוב קרליבך בתל אביב. מי שהקים את המקום הוא אלירן דיב, דרוזי מפקיעין ובן למשפחת ציידים שעבר להתגורר בתל אביב לפני כשנתיים, והגשים את חזונו להקים מסעדה טבעונית על טהרת המטבח של אמא.
לצד דיב, ומי שאמון גם על התפריט המוגש במקום, ניצב השף אסי דלק (הבעלים והשף לשעבר של המסעדה החיפאית המיתולוגית "אום כול תום"). השילוב בין השניים הוביל ליצירת קונספט ייחודי המציע מנות מהמטבח הדרוזי עם פרשנות המותאמת לעולם הטבעונות.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: תדי הרשקוביץ)
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: תדי הרשקוביץ)
מרבית המנות במסעדה נאפות בתנור אבן, ובין היתר אפשר למצוא שם קבב טבעוני מחלבון אפונה וסויה המוגש עם תפוח אדמה בתנור ושעועית ירוקה (59 שקלים), סינייה קדאיף (57 שקלים), בורקס דרוזי העשוי מפיתה דרוזית במילוי של לבנה, סלט טאבולה, גרגירי חומוס, שמן זית וזעתר (39 שקלים) ועוד.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: תדי הרשקוביץ)
בנוסף לאוכל, יש במקום גם בר עשיר במשקאות אלכוהוליים הכולל שמונה מקומות ישיבה. שעות הפעילות כעת הן בימים שני עד שבת, בין השעות 23:00-11:00.
קרליבך 39 תל אביב, 052-8282003, לא כשר

GaliRoma Pizza

פיצרייה חדשה שנפתחה לאחרונה בתל אביב ונמצאת עדיין בתקופת הרצה (הפתיחה הרשמית צפויה בעוד חודש), ובה מכינים פיצות על פי המתכון של הפיציולו Marco Amicone מרומא. הבצק של הפיצה עובר כאן התפחה ארוכה, ולאחר מכן נאפה בתבניות מלבניות.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
מבחר הפיצות כאן כולל, בין היתר, פיצה עם פפרוני, פיצה עם שרימפס, עם קורנביף ועם חזה אווז. כל הפיצות מוגשות כשהן חתוכות מראש לריבועים, ומחירן 19 שקלים. עבור פיצה מרגריטה תשלמו 16 שקלים. מלבד הפיצות, מציעים במקום גם סנדביצ'ים מטורפים מאותו הבצק המשמש להכנת הפיצה, שמחירם 26 שקלים.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
דיזינגוף 146 תל אביב, לא כשר

Jamali Forush

״ג'מלי פורוש״ היא מסעדה חדשה שנפתחה לאחרונה בראשון לציון. מדובר בחמארה כשרה המגישה בשר ויין, שהעיצוב שלה משלב בין פשטות ליוקרה. את התפריט במקום בנה השף אייל פרץ והוא כולל מנות קטנות, בינוניות וגדולות המתאימות לחלוקה. בשעות הערב, מציעים במקום גם יין עם ריפיל חופשי.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גל קולוג)
בתפריט ההרצה תמצאו מנות כמו צלחת שרקוטרי עם עלי גפן, קורנישונים, עגבנייה, בצל ופלפל חריף (39 שקלים), "טרטר שיכור" הכולל ברוסקטת עגבניות, פילה בקר במרינדת אוזו ובצל ירוק (42 שקלים) וחומוס לימה עם שייטל או עם פטריות יער (51 שקלים).
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גל קולוג)
הרעבים במיוחד, יכולים יהיו לבחור בין שיפוד שייטל (86 שקלים) לבין אנטרקוט במשקל 250 גרם (143 שקלים). במהלך השבוע המקום פתוח החל מ-17:00, וביום שישי - בין 16:30-12:00.

רוטשילד 104 ראשון לציון, כשר


שווארמה אבו גוש

שווארמייה כשרה חדשה נפתחה לאחרונה במודיעין, אבל שלא תטעו - לא מדובר בסתם שווארמה, אלא בשווארמה הנחשבת מאבו גוש שליד ירושלים. את המקום פתחו גאזי וסאלח איברהים, שני אחים שבבעלותם ״שווארמה חמדי״, מוסד אוכל מוכר באבו גוש. הפעם, החליטו האחים להביא את המותג המפורסם בגרסתו הכשרה, בניסיון להיענות לבקשת קהל שומרי הכשרות המתגורר במודיעין ובסביבתה.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
את השווארמה מכינים במקום מבשר הודו, פרגית וכבש ומלבדה יש שם גם שיפודים, חומוס ועשרה סוגים של סלטים, מהם אפשר לקבל ריפיל חופשי כמה שרק רוצים (בתוספת צ׳יפס). המנות שתקבלו כאן נדיבות במיוחד, ומכילות כמות יפה של בשר. ומה לגבי המחירים? שווארמה בפיתה תעלה לכם 29 שקלים, ועל אותה מנה בלאפה - תשלמו 39 שקלים.
פרו סנטר המלאכות 7 מודיעין, כשר

מאליכא

בר אוכל חדש שנפתח לאחרונה בשוהם. כרגע, עד סיום תקופת ההרצה, המקום פתוח מדי יום החל מ-19:00 בערב, ובהמשך יחל לפעול כבר משעות הצהריים.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
תפריט ההרצה כולל מנות כמו "באו באן אסאדו", פיצה אנטרקוט עם אווז וספייסי מיונז ולחמעג׳ון. כמו כן, מציעים במקום טעימות של בירות לבחירה (4 טעימות יעלו לכם 33 שקלים).
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)
עמק איילון 32 שהם, 050-3237973, כשר


דיינר מקום של בשר

המקום הבא הוא האח הצעיר של מסעדת ״מקום של בשר״ הוותיקה, שפועלת בנווה צדק כבר מעל לעשור. גם את המקום הזה, כמו את המסעדה בתל אביב, פתחו ניני נוף ורימון בן יקיר (הבעלים של רשת מסעדות ה״ג׳ירף״). הפעם, השאיפה שהנחתה את השותפים היא לצאת מתל אביב ולהציע לתושבי הוד השרון והסביבה, דיינר משפחתי שיהיה קצת יותר נגיש ויציע לצד הסטייקים גם פסטה, שניצל ופרגית.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יהונתן בן חיים)
המקום פועל מדי יום החל מ-12:00 בצהריים וכעת, בתקופת ההרצה, מציע 15% הנחה על כל התפריט בשעות בהן מוגשות העסקיות. למנה ראשונה, מציעים במקום מנות כמו סלט קיסר (48 שקלים) ופולנטה פטריות (42 שקלים). בגזרת העיקריות, יש סנדוויץ' בשר מפורק (72 שקלים), ספגטי מיטבולס (78 שקלים), מבחר המבורגרים (92-72 שקלים) וגם סטייקים, כמובן.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יהונתן בן חיים)
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יהונתן בן חיים)
מתחם שרונים הוד השרון, 03-5453010, לא כשר

ChezVeze

המסעדה החדשה של המסעדנית רוני גליקו (הבעלים של מסעדת ״שלו ביער״ שנסגרה השנה), שממוקמת בכניסה לקרית טבעון. מדובר בביסטרו קפה עם שיק צרפתי ותפריט אוכל מציע מנות כמו ״קרואסון עם פאסון״ שממולא בסלט טונה (42 שקלים), סלט קיסר (52 שקלים), המבורגר בקר או ביונד הטבעוני (62-58 שקלים), ביצי בנדיקט (54 שקלים) וארוחת בוקר הנקראת ״מגש הענוגים״ (58 שקלים ליחיד) המוגשת לאורך כל היום.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: רוית פרי סופר)
עוד בתפריט: מנות ראשונות כמו פילה הרינג (38 שקלים), מנת הפטה כבד הנוסטלגית ממסעדת ״שלו ביער״ (46 שקלים) וקבב ברוטב חריימה שמוגש עם בגט צרפתי (35 שקלים).
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: רוית פרי סופר)
בעיצוב המקום שולבו אלמנטים של קו האוטובוס מס׳ 826 - המחבר בין טבעון לתל אביב, ובתפריט האלכוהול יש קוקטייל המכונה על שמו של הקו הפופולרי. המקום פתוח משעות הבוקר עד הלילה, בימי שישי עד 16:00 ובשבת - סגור.
הרימונים 1 טבעון, 04-9535742‏, לא כשר

קמחי קונדיטוריה ובית קפה

הקונדיטורית והאופה ענבל קמחי, פתחה בקיבוץ טללים שבדרום, מקום חדש שבו אפשר לקנות דברי קונדיטוריה וגם לשבת לקפה ועוגה. בין היתר, היא מציעה שם קישים (15 שקלים לפרוסה), פוקצ'ות ועוגיות, טארטים במילויים שונים דוגמת טארט לימון ומרנג (17 שקלים לפרוסה) וגם פחזניות. בימים חמישי ושישי, מצטרפות לתפריט גם עוגות בחושות ועוגות שמרים (39 שקלים).
בנוסף, בהזמנה מראש בלבד, קמחי מייצרת גם עוגות יום הולדת. ומה המחירים? קפה מאפה עולים במקום בין 20-18 שקלים, ומאפי בוקר כמו בריוש גביניות או סינמון עם קרם גבינת שמנת - יעלו לכם 12 שקלים ליחידה. המקום עצמו כשר, ובמהלך השבוע פועל בין השעות 11:00-7:00. בימי שני וחמישי הוא ממשיך בפעילות גם בשעות אחר הצהריים, בין 20:30-17:00.
קיבוץ טללים, 054-4446029‏, כשר

Sir Abdul

ליאור אוחיון, מתמודדת העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "מאסטר שף", צפויה לפתוח בר קולינרי חדש בשם Sir Abdul שיתמקם בשוק הפשפשים, וייפתח מיד לאחר החגים. הבר, יתפרש על פני שלושה חללים ויציע אווירה אתנית עם עיצוב ומוזיקה תואמים.
24 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
ליאור אוחיון: בר חדש בשוק הפשפשים ביפו
(צילום: יוסי מאמיה)
הקו המנחה של המקום יהיה ים-תיכוני, ומהמטבח ייצאו מנות כמו סלט ברווז עם קריספי של אורז שחור, מוסר ים עטוף בתרד עם קרם דלעת ערמונים שמתבשלים יחד בטאבון וגם פופקורן דג עם איולי רימונים. למרות זאת, לדברי אוחיון, במקום לא יהיה תפריט קבוע, ומדי יום יוגשו מנות בהתאם להיצע הטרי שהיה בשוק באותו בוקר. ת.
פנחס בן יאיר 4 השוק היווני יפו

Nono & mimi הרצליה

בקרוב מאוד, ייפתח סניף נוסף של רשת הפטיסרי הכפר סבאית - Nono & mimi, הפעם ליד מחלף הסירה בהרצליה. במקום, יפעל תנור אפייה גדול, בו יכינו את הפיצות ואת הקדירו, ותפריט האלכוהול יציע את היינות של היקב המשפחתי לצד קוקטיילים.
אריק איינשטיין 3 שכונת הרצליה הילס, הרצליה