פרסונליזציה לעוגה: אם נתקלתם השנה במהלך חג שבועות ביותר ויותר עוגות גבינה מוזרות ומופרעות אולי זה בגלל CheesecakeWizard.AI, כלי AI חדש שבונה לכם מתכון אולטימטיבי לעוגת גבינה, בהסתמך על כל מה שאתם אוהבים.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם:
המשתמשים מתבקשים לבחור את העדפות קרם העוגה, המילוי והציפוי שהם אוהבים, ובאמצעות מודל של בינה מלאכותית, האשף מייצר מתכונים מותאמים אישית: מעוגות גזר פשוטות ועד למרכיבים לא שיגרתיים ותוספות מלוחות לא שגרתיות כמו טפנד זיתים.
יש כאן גם פיצ׳ר שמאפשר למשתמשים לדמות את עוגות הגבינה שיצרו עם תמונות שנוצרו על ידי מחשב. מאז השקתו בשבוע שעבר אשף עוגת הגבינה משך כבר יותר מ-12,000 משתמשים, ויצר כבר 45,000 מתכונים מותאמים אישית.
1 צפייה בגלריה
(צילום: ירון ברנר)
כך לדוגמה, תצטרכו לבחור את סגנון העוגה - קלאסית, חמוץ מתוק, מושחתת, עם פירות, עם גלידה וכו', לאחר מכן תצטרכו לבחור את המילוי - קרם עוגיות, חמאת פקאן, שוקולד ונענע ועוד, אחר כך את הטופינג של העוגה - אספרסו ושוקולד, לימון וג'ינג'ר, תאנים וטפנאד, קרמל מלוח, קצפת ודובדבנים ועוד. תוך פחות מדקה אחרי שבחרתם את הטעמים האהובים עליכם, האשף מוצא את המתכון לעוגת הגבינה המושלמת עבורכם. אם המתכון לא נראה לטעמכם, מיד תוכלו בלחצה אחת למצוא מתכון חדש המבוסס על הנתונים שכבר אספו לגבי ההעדפות שלכם.
תוכלו למצוא שם גם מתכונים מוכנים שה-AI כבר יצר למשתמשים אחרים, כמו עוגת שלוש שכבות גבינה, עוגת קרם גבינה עם אוכמניות ועוגת גבינה מושחתת עם קרמל אוראו.
מי שעומד מאחורי היוזמה הוא אברהם ברי, מנהל שיווק בהכשרתו שאיבד יותר ויותר לקוחות לטובת קומוניקטים לתקשורת שנכתבים על ידי ChatGPT. ברי, יהודי חרדי מברוקלין, שם לו למטרה להראות לקהילה היהודית את הפוטנציאל לתוכן חיובי שנוצר באמצעות בינה מלאכותית. בהקשר הזה חשוב לזכור, כי יחסה של הקהילה החרדית ל-AI מעורר מחלוקת, כשמצד אחד רבנים מזהירים מפני השימוש בו ואף מוצאים פשקווילים נגד ChatGPT, ומצד שני אלה שמנסים לתעל את הקדמה לטובתם.