האזינו לראיון עם שאול טבת בתוכנית הרדיו של דודו ארז ויואב רבינוביץ'>>
שריפה במסעדת ג'סמינו, הממוקמת ברחוב אלנבי בתל אביב: בסביבות השעה 12:00 היום (ב') פרצה אש בשיפודייה הפופולרית, המושכת אליה קהל רב בכל שעות היום והערב. השיפודייה מוכרת בעיקר בשל התור הגדול שמשתרך מחוץ למקום.
2 צפייה בגלריה
ג'סמינו: הארובה עלתה בלהבות
ג'סמינו: הארובה עלתה בלהבות
ג'סמינו: הארובה עלתה בלהבות
(צילום: תיקי גולן)
"לא יושבים אנשים במסעדה, השירות הוא בלאו הכי בעמידה אז כולם צעדו צעד אחד החוצה והכל בסדר", מסר ל-ynet שאול טבת, בעל המקום. "נהיה סגורים כמה ימים לשיפוצים ולתיקון הנזק וננסה להכניס את המקום כמה שיותר מהר לעבודה. אני שמח בחלקי ומודה על מה שיש, יכול היה להיות גרוע יותר, יש רק נזק לציוד. כולם בריאים, העסק סגור ואנחנו ממשיכים קדימה. חגגנו חנוכה בגדול".
2 צפייה בגלריה
  ביס מושלם: ג'סמינו
  ביס מושלם: ג'סמינו
ביס מושלם: ג'סמינו
(צילום: אנטולי מיכאלו)
אבל ג'סמינו לא לבד: רק בחודש שעבר פרצה שריפה בטאבון של מסעדת "יפו תל אביב" של השף חיים כהן. זו לא הפעם הראשונה שפורצת שריפה במסעדה של כהן - לפני כשנתיים וחצי פרצה במסעדה שריפה, לאחר שמנדף עשן במטבח התלקח. גם אז לא נגרם נזק לאיש אך נגרם נזק למטבח וכל בניין המשרדים פונה בשל האזעקה שהופעלה.
שריפות בטאבונים או במטבחים של מסעדות הן דבר שכיח למדי, והן נגרמות בדרך כלל בשל שומן שמצטבר בדופנות הארובה. כך בדיוק פרצה שריפה גם במסעדה של השף רן שמואלי לפני כחמש שנים, ושתי השריפות המתוקשרות במסעדות של השף שגב משה.
מכבאות והצלה נמסר: "בסביבות השעה 12:00 פרצה שריפה במסעדה. מדובר על שריפה בארובה שהתלקחה, זה משהו שקורה הרבה במסעדות. אין נפגעים אבל נגרם נזק רציני למטבח".